Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Andromache het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 6 september 2016 22:47 schreef NLGooner het volgende: [..] Meer ergenis en dat vind ik jammer. Denk dat het veel beter kan met de juiste organisatie en tactiek
Misschien zit hij komende maand wel een keer bij de selectie!quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Volgende keer gewoon Depay er weer in hoor!
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dus dat ze zo stijf staan van de stress dat het gewoon niet meer leuk is. Maar ja, hoe raak je dat kwijt? Weer succes ervaren. En hoe dat dan?
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:51 schreef Vluchteling het volgende:
http://www.soccerstand.com/match/tCoDxmxr/#match-summary
ik hoop john troostquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Het is wachten op de medicijnman die v. Breukelen gaat aanstellen, dan is de kwalificatie een eitje.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stroothond dacht dat de ref ging fluiten en hield zich in
Begon wel goed aan de wedstrijdquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Wat wa Strootman overigens vreselijk slecht, niet alleen door die fout. Meest overschatte speler van deze generatie.
Gerepareerd.quote:
Die jongen kan er he-le-maal niks van.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stroothond dacht dat de ref ging fluiten en hield zich in
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Wat wa Strootman overigens vreselijk slecht, niet alleen door die fout. Meest overschatte speler van deze generatie.
Die identeitsloze kutclub van je verkloot het hele NL voetbal, kneusje. Je moest je schamen en opdonderen hier.quote:
Zelfs Clasie is beter op die plek.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Volgende wedstrijden Riedegod op 6
Dat is onzin, de scheids keurt een loepzuivere goal af. De uitslag was gewoon 1-2.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Onzin NL maakt zelf de kansen niet af. En wederom een defensieve blunder. Niet de schuld bij de acheids leggen.
Doe dit NIET meer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
Had deze al klaar liggen voor het geval het mis zou gaan.
[ afbeelding ]
Ok ok, ze speelden dus op zich wel aardig maar deze pot had je met 1-3 moeten winnen.
Gemiste kans.
Schaam je kapot.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok, ze speelden dus op zich wel aardig maar deze pot had je met 1-3 moeten winnen.
Gemiste kans.
Niet eens een grijns.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Je hebt de humor van een vijfjarige.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Watquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:54 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans.
Ja of gewoon Blind daar neerzetten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zelfs Clasie is beter op die plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |