Echt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Caland zei eerder vandaag 'Skodia'.
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Mesut Ozil zit er ook zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Ik had wel gelijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
de kol gaat nog wel vallen, no worries
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een aidselftal dat zweden
O leuk dit wordt interessant, mede vanwege de advocaten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blind ontslagen door een onterecht afgekeurde goal.
Genot.
Pauw is nog niveaulozer dan het Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Ook al win je 2x van Zweden dan word je 2e achter FR is GEEN directe plaatsing WK. Alleen de nummer 1 plaatst zichquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Loepzuivere goal en daarna geen buitenspel. WTF? kan duur puntverlies zijn aan het einde
Helderziend.quote:
Ook? Waar tellen uitdoelpunten dubbel dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dit soort wedstrijden voor het WK omdat het nooit echt boeiend was eigenlijk.
Maar telt een uit doelpunt hier ook dubbel?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog een beetje goed nieuws vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is niet gunstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dit soort wedstrijden voor het WK omdat het nooit echt boeiend was eigenlijk.
Maar telt een uit doelpunt hier ook dubbel?
Blind heeft toch niet de poppetjes op de verkeerde plaats gezet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef n00b13 het volgende:
Lekker hoor.
Zou Blind nu een keer opdonderen. En dan de hele KNVB er achteraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus niks aan de hand
CL en zo tochquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook? Waar tellen uitdoelpunten dubbel dan?
Ongelooflijk zeg. Wanneer beginnen ze eens met camera's te gebruiken? Zoals in het hockey? Had NL een vid ref kunnen aanvragen en was het 1-2 geweest.quote:
Ja leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg. Wanneer beginnen ze eens met camera's te gebruiken? Zoals in het hockey? Had NL een vid ref kunnen aanvragen en was het 1-2 geweest.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Joezi het volgende:
FrankrijkTegen Belarus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus niks aan de hand
Luxemburg heeft voor zo'n kutland best een solid team. Verreweg de slechtste nummer 6 die je kon loten.quote:
Snoeks is een ouwe snoepert die duidelijk valt voor de kleine Blind en in een poging tot seductie zijn vader ophemelt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoezo werd Guus elke wedstrijd gelyncht en fapt Snoeks op Blind???
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Gezicht het volgende:
Waarom gebruiken die FIFA proleten nu nog steeds geen videoreferee?![]()
![]()
Je moet ook van FR winnen wil je je plaatsen, alsof dat gaat gebeuren lol.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Gezicht het volgende:
Waarom gebruiken die FIFA proleten nu nog steeds geen videoreferee?![]()
![]()
Nee telt niet want Sneijder verloor de stift bij het tossen voorafquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CL en zo toch? Of snap ik er nu niks meer van?
En dat noemt zich fokker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Dat was dan meteen mijn laatste post in VBL voor de komende jaren
Bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Zonde zeg als je de uitslag ziet van Frankrijk
alsquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik als net in een spoiler dat Frankrijk ook gelijkgespeeld heeft, dus dat is gunstig!
ik als netquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik als net in een spoiler dat Frankrijk ook gelijkgespeeld heeft, dus dat is gunstig!
alsquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef DrDentz het volgende:
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
LOLquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
In 2018 weer heerlijk thuis gebleven.
Dan nog is het net de gratie van de scheids. Je kunt er een overtreding in zien.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg. Wanneer beginnen ze eens met camera's te gebruiken? Zoals in het hockey? Had NL een vid ref kunnen aanvragen en was het 1-2 geweest.
Sorry, de constante foutem van de achterhoede en de talloze schoten en kopballen op de keeper, een gelijkspel tegen zweden mag je zeker geen wanvertoning vindenquote:
Ik alsquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Was fout van Strootman lolquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Joezi het volgende:
Was gewoon goede pot, fout van zoet, en missen van vele kansen
Hebben een paar louche Bulgaren flink wat geld verdiend denk ik bij het wedkantoor. En een fijn zakcentje voor de Luxemburgse selectie.quote:
las*quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Dat is het wel. Juist vanwege de constante fouten is het een wanvertoningquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, de constante foutem van de achterhoede en de talloze schoten en kopballen op de keeper, een gelijkspel tegen zweden mag je zeker geen wanvertoning vinden
Nee, bij gelijkspel gaat de ploeg met de meeste uitdoelpunten door.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CL en zo toch? Of snap ik er nu niks meer van?
Waarom zou je hem een plezier doen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef polderturk het volgende:
Die scheids moet keihard anaal genomen worden.
Scoren heeft ook nut.. Het is dat Zweden zo zwak isquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef TheVulture het volgende:
NL speelde eigenlijk gewoon een goede pot, maar een persoonlijke fout en scheidsrechtersfout doen je de das om. Dat kun je Blind echt niet kwalijk nemen.
Heldenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
In 2018 weer heerlijk thuis gebleven.
Luxemburg heeft best een oke elftal voor zo'n flutland.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hebben een paar louche Bulgaren flink wat geld verdiend denk ik bij het wedkantoor. En een fijn zakcentje voor de Luxemburgse selectie.
2e is niet genoeg voor plaatsing. Alleen 1 gaat. 2e is playoffs tegen België etc dat soort landenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Bulgarije gelijkspeelt is wel gunstig. Denk dat 2e wel gewoon mogelijk moet zijn op basis van vanavond, ook in de huidige vorm.
Het kutte is dat het wel allemaal best dicht bij elkaar ligt..
Bulgarije wint.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Bulgarije gelijkspeelt is wel gunstig. Denk dat 2e wel gewoon mogelijk moet zijn op basis van vanavond, ook in de huidige vorm.
Het kutte is dat het wel allemaal best dicht bij elkaar ligt..
Ah, tnx.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, bij gelijkspel gaat de ploeg met de meeste uitdoelpunten door.
op zich heb je wel een punt, echter hier was niet eens een overtreding in te zien. Zat gewoon ruimte tussen hem en die Zweed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan nog is het net de gratie van de scheids. Je kunt er een overtreding in zien.
Maar dan ga je nooit meer een goal zien. Heb goals goedgekeurd zien worden waar keeper en al de goal in gaan
Klopt, 0-0quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frankrijk niet gewonnen zeg je iig
als zijnde?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Jongens, volgens mij zei GGMM "als".
Lasof dat erg is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Hebben die toch nog gewonnen?quote:
Strootman zijn fout is zeker niet goed maar Bruma verloor daar de bal al cruciaal paar seconden ervoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een plezier doen?
Maar dan krijg je van Stijn een genante 'quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is het wel. Juist vanwege de constante fouten is het een wanvertoning
Tonev, 90+2 4-3quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben die toch nog gewonnen?
2e is niet genoeg. Alleen 1 gaat naar WK. 2e is playoffs.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Bestolen van 3 punten door een arbitrale blunder. Hoog tijd dat Van Basten naar de FIFA gaat om echt vernieuwing van de sport te realiseren. Hoog tijd dat technische hulpmiddelen (net als in hockey) hun intrede gaan doen. De belangen zijn te groot.
Verder: mooi dat Oranje in elk geval niet met een nederlaag start. Ze houden de strijd om de tweede plaats in eigen hand.
de ALS ziekte?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Pascalus het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het een moedeloos geheel. Het is triest. Niemand gelooft er echt in. Dat is eigenlijk het ergste.
Onderschat Faroer nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luxemburg heeft voor zo'n kutland best een solid team. Verreweg de slechtste nummer 6 die je kon loten.
Zekers. Hij heeft ons trots gemaakt vandaag. Hij heeft een potje seks verdiend verdiend met Yolanthe.quote:
Gewoon over de komst van Ziyech beginnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van Stijn een genante '' in plaats van enige argumenten waarom het geen wanvertoning is.
Ook een wanvertoning
Of die geile zusters van Yoquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zekers. Hij heeft ons trots gemaakt vandaag. Hij heeft een potje seks verdiend verdiend met Yolanthe.
nouja dat is onze gevaarlijkste concurrent, een ploeg die alle moeite heeft tegen Luxemburg.quote:
WINNAARSMENTALITEITquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef DrDentz het volgende:
De jongens hebben een peptalk van Hans van Breukelen nodig.
Hongarije kan er geen flikker van. Die hebben al 2 jaar alle mazzel van de wereld gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onderschat Faroer nietOok even remise tegen Hongarije.
Dus dan gaan we ons niet plaatsen? 2e is playoffs tegen een sterk land zoals België nou succesquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja dat is onze gevaarlijkste concurrent, een ploeg die alle moeite heeft tegen Luxemburg.
Eerste wordt je toch niet, dan moet je thuis van frankrijk winnen, en dat zie ik niet gebeuren.
Gaat alleen de eerste door? wtfquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus dan gaan we ons niet plaatsen? 2e is playoffs tegen een sterk land zoals België nou succes
Het was geen wanvertoning. Oranje heeft hard geknokt en was de betere ploeg. De blunder van Strootman valt niet goed te praten en heeft een grote invloed op het eindresultaat. Met een 1-0 zege van Oranje was iedereen tevreden geweest en had niemand over een wanvertoning gepraat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is het wel. Juist vanwege de constante fouten is het een wanvertoning
De 8 beste nummer 2's waren toch geplaatstquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus dan gaan we ons niet plaatsen? 2e is playoffs tegen een sterk land zoals België nou succes
Op basis waarvan gaat België 2e worden? Zolang je Kroatië en Spanje/Italië ontloopt heb je gewoon alle kans.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is altijd bij WKQ Hans. Sommige beste nummers 2 ook maar dat gaat sowieso niet gebeuren, poule is daar te sterk voor in vergelijking met andere poules.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgie wordt makkelijk 1e in de poule dus eerder Bosnie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker omdat matchfixing steeds groter wordt. Hiermee werk je dat wat tegen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Bestolen van 3 punten door een arbitrale blunder. Hoog tijd dat Van Basten naar de FIFA gaat om echt vernieuwing van de sport te realiseren. Hoog tijd dat technische hulpmiddelen (net als in hockey) hun intrede gaan doen. De belangen zijn te groot.
Verder: mooi dat Oranje in elk geval niet met een nederlaag start. Ze houden de strijd om de tweede plaats in eigen hand.
Bulgarije is nog minder.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hongarije kan er geen flikker van. Die hebben al 2 jaar alle mazzel van de wereld gehad.
In een poule met Frankrijk lijkt 2e me het hoogst haalbare...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2e is niet genoeg. Alleen 1 gaat naar WK. 2e is playoffs.
Eens, je had wel een paar kansen mogen maken, maar die Zweden zijn 1,5 keer bij de goal geweestquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Scoren heeft ook nut.. Het is dat Zweden zo zwak is
Ik vond dat de backs best goed werden benut. Kwam vaak het gevaar uit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was geen wanvertoning. Oranje heeft hard geknokt en was de betere ploeg. De blunder van Strootman valt niet goed te praten en heeft een grote invloed op het eindresultaat. Met een 1-0 zege van Oranje was iedereen tevreden geweest en had niemand over een wanvertoning gepraat.
Het spel van Oranje kan wel veel beter. Er wordt nog te veel achteruit gevoetbald en het aanvallend meevoetballen van veredigers kwam - behoudens de trap van Janmaat - ook maar matig uit de verf.
Onze poule heeft leuke naampjes maar in werkelijkheid is het echt een kneuzenpoule.quote:
Gaat toch op basis van de FIFA ranglijst?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis waarvan gaat België 2e worden? Zolang je Kroatië en Spanje/Italië ontloopt heb je gewoon alle kans.
Bij het EK mag bijna iedereen meedoen maar bij het WK geldt dat alleen voor de landen buiten Europa.quote:
Blunder ontstond al bij Bruma VOORDAT Strootman ook een fout maakte. Maakt Bruma die fout niet dan komt die bal daar al niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was geen wanvertoning. Oranje heeft hard geknokt en was de betere ploeg. De blunder van Strootman valt niet goed te praten en heeft een grote invloed op het eindresultaat. Met een 1-0 zege van Oranje was iedereen tevreden geweest en had niemand over een wanvertoning gepraat.
Het spel van Oranje kan wel veel beter. Er wordt nog te veel achteruit gevoetbald en het aanvallend meevoetballen van veredigers kwam - behoudens de trap van Janmaat - ook maar matig uit de verf.
Nouja, als we onze potjes winnen denk ik dat je wel wegkomt met een nipt geplaatste status.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat toch op basis van de FIFA ranglijst?
Nu we zo laag staan zullen we wel ongeplaatst zijn
Bij Frankrijk gaat toch wel weer relletje uitbrekenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze poule heeft leuke naampjes maar in werkelijkheid is het echt een kneuzenpoule.
Tegen Frankrijk twee dikke nederlagenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze poule heeft leuke naampjes maar in werkelijkheid is het echt een kneuzenpoule.
Klaassen stond tenminste op de plek om nog wat ballen erin te schieten/koppen. Zoet/bruma/strootman verklootte het weer bijnaquote:
Die zullen we niet hebben. Staan 26ste en zullen zakken na dit gelijkspel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als we onze potjes winnen denk ik dat je wel wegkomt met een nipt geplaatste status.
Denk het niet. Frankrijk speelt ook zo stroperig man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk twee dikke nederlagen
Ja ik bedoel de rest. Ik geef Luxemburg kans om 4e of 5e te worden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk twee dikke nederlagen
Was gewoon een hele grote fout van Strootman, dat er iemand anders daarvoor ook een fout maakt doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blunder ontstond al bij Bruma VOORDAT Strootman ook een fout maakte. Maakt Bruma die fout niet dan komt die bal daar al niet.
Met plaats 20 haal je makkelijk een geplaatste status.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zullen we niet hebben. Staan 26ste en zullen zakken na dit gelijkspel.
Wat ben jij toch dom.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen stond tenminste op de plek om nog wat ballen erin te schieten/koppen. Zoet/bruma/strootman verklootte het weer bijna![]()
moest weer een Ajacied aan te pas komen om ze te redden (Sneijder).
Daarom: (bijna) alle lampjes eruit
Dat land heeft altijd veel talent maar altijd problemen met de zwarte en blanke spelers op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk het niet. Frankrijk speelt ook zo stroperig man.
Heb jij plezier gezien?quote:
Nederland moet wel echt tweede worden verder.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als we onze potjes winnen denk ik dat je wel wegkomt met een nipt geplaatste status.
Ja hij kwam samen met Dost veel beter uit de verfquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg ik trouwens iets heel raars als ik zeg dat ik in Jansen meer een nummer 10 dan een spits zie, in Oranje althans? Een kwaliteit die me vanavond erg opviel, is hoe balvast hij is. Dat lijkt me ideaal voor een nummer 10. Iemand die zelf op goal kan schieten, maar ook anderen in positie kan brengen.
We staan 26ste niet 20ste en behoorlijk wat punten achter. We gaan geen 20ste staan op moment dat we de playoffs halen aangezien je sowieso 1 x gaat verliezen van FR dan zak je dus weer etc etc.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met plaats 20 haal je makkelijk een geplaatste status.
Ik vind Janssen nou niet het type om een lekker steekballetje te geven op een spits, eigenlijk. Veel meer een afmaker dan een speler die alles ziet wat er om hem heen gebeurt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Zeg ik trouwens iets heel raars als ik zeg dat ik in Jansen meer een nummer 10 dan een spits zie, in Oranje althans? Een kwaliteit die me vanavond erg opviel, is hoe balvast hij is. Dat lijkt me ideaal voor een nummer 10. Iemand die zelf op goal kan schieten, maar ook anderen in positie kan brengen.
Zo lust ik er nog wel honderd. Als de ouders van Strootman geen seks hadden gehad, had daar vanavond een andere voetballer gestaan. Feit is dat Strootman die bal verprutst, waardoor -ie bij een Zweed voor de voeten komt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blunder ontstond al bij Bruma VOORDAT Strootman ook een fout maakte. Maakt Bruma die fout niet dan komt die bal daar al niet.
Als je dan uiteindelijk België loot vind ik het ook niet erg dat we het WK niet halen. Jammer, maar wel gewoon begrijpelij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet wel echt tweede worden verder.
Zweden is echt heel slecht. Op de potjes tegen Frankrijk na moet je de rest gewoon allemaal kunnen winnen hoor.
Dan maakt Nederland wel weer een paar fouten achterin, en als er ruimte achterin komt wordt Nederland geslacht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk het niet. Frankrijk speelt ook zo stroperig man.
Speelt daar die ene Joachim nog? Die bij Willem II zatquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de rest. Ik geef Luxemburg kans om 4e of 5e te worden.
Als Frankrijk daar niet van kan winnen...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Wit-Rusland uit is ook gewoon lastig. Zelfs het grote Oranje van de jaren 90 verloor daar...
Qua resultaat is dit ook eigenlijk niet slecht, je grootste concurrent voor plek 2 hou je thuis op een gelijkspelquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet wel echt tweede worden verder.
Zweden is echt heel slecht. Op de potjes tegen Frankrijk na moet je de rest gewoon allemaal kunnen winnen hoor.
Nee joh dat is juist een 9.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat erom dat Bruma met druk die bal een ram moet geven en niet even een pass tussendoor moet willen geven, dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel honderd. Als de ouders van Strootman geen seks hadden gehad, had daar vanavond een andere voetballer gestaan. Feit is dat Strootman die bal verprutst, waardoor -ie bij een Zweed voor de voeten komt.
Ik vind het sowieso niet zo erg als we het WK niet halen hoor, zeker in de playoffs zullen we gaan choken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dan uiteindelijk België loot vind ik het ook niet erg dat we het WK niet halen. Jammer, maar wel gewoon begrijpelij.
Meer ergenis en dat vind ik jammer.quote:
Geen idee of het de grootste concurrent is, zou me niks verbazen als Bulgarije en Wit-Rusland hoger eindigen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua resultaat is dit ook eigenlijk niet slecht, je grootste concurrent voor plek 2 hou je thuis op een gelijkspel
Ja. Dat is wel zo'n beetje de beste speler. (quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maakt Nederland wel weer een paar fouten achterin, en als er ruimte achterin komt wordt Nederland geslacht.
[..]
Speelt daar die ene Joachim nog? Die bij Willem II zat
die kapselquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Terrorizer het volgende:
1 lichtpuntje. Pierre begint kaal te worden. Zijn we iig van die gare kapsel af. 🙃
Hij heeft alleen geen gouden pik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Danny mag voorlopig weer blijven, als ze zo blijven voetballen als vanavond dan is het einde van Blind nog niet nabij.
Kan ik me wel in vinden, erg balvastquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Hey rickertquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ah mattie waz met jou ies goed abi
Misschien nog wat spelers van Differdangegodenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel zo'n beetje de beste speler. (). Maar ze hebben 8 of 9 redelijke spelers van buiten Luxemburg/2e elftallen en nog een paar best wel leuke jonge spelers volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |