Echt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Caland zei eerder vandaag 'Skodia'.
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Mesut Ozil zit er ook zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Ik had wel gelijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
de kol gaat nog wel vallen, no worries
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een aidselftal dat zweden
O leuk dit wordt interessant, mede vanwege de advocaten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blind ontslagen door een onterecht afgekeurde goal.
Genot.
Pauw is nog niveaulozer dan het Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Ebru Umar
Henk Spaan
Robert Malewicz
Sander Janssen
Ook al win je 2x van Zweden dan word je 2e achter FR is GEEN directe plaatsing WK. Alleen de nummer 1 plaatst zichquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Loepzuivere goal en daarna geen buitenspel. WTF? kan duur puntverlies zijn aan het einde
Helderziend.quote:
Ook? Waar tellen uitdoelpunten dubbel dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in dit soort wedstrijden voor het WK omdat het nooit echt boeiend was eigenlijk.
Maar telt een uit doelpunt hier ook dubbel?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog een beetje goed nieuws vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is niet gunstig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |