Blindquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En toch gebeurt dit weer elke wedstrijd, waar kan het aan liggen?
Reclames kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor hier niemand over dat die jongen net zei dat zijn moeder lekker is
wtf is dat voor programma dan
Strootman is een Spartaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef Syntix het volgende:
Ik zei het toch al: die kutlampen maken het NL voetbal kapot
strootman
Iedereen is wat lekkers aan het pakken of naar de wc.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor hier niemand praten over die jongen net zei dat zijn moeder lekker is
wtf is dat voor programma dan
Tong plaatst steeds nws topics over vluchtelingen die zich zogenaamd vergrijpen aan Nederlanders om een onevenwichtig beeld te vormen over vluchtelingen. Dat is niet zo aardig van hem dus waarom moet ik aardig zijn tegen hem?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig tegenover tong.
Eens, of Zoet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: Bruma is de slechtste man op het veld
Je hebt spelers die nieteens in de subtop spelen van Europa. Je verwacht teveel denk ik van ze, We zijn niet beter als Schotland, Zwitserland etc op dit moment.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Stelling:quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: Bruma is de slechtste man op het veld
Geen idee. Onderschatting van de tegenstander? Slechte voorbereiding? Aandacht niet bij de wedstrijd? Bondscoach die geen goed team weet te smeden?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
ah vandaar. thanks jojoortjequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen is wat lekkers aan het pakken of naar de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |