Laten we hopen dat hij het voort kan zetten. In vorm de beste keeper die we hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn eerste Everton-maand vond ik veelbelovend.
Dat vind ik maar een raar mannetjequote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je jou zo ziet
ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb echt geen idee waarom ik dit kijk.
Nouja zeg waar is je vaderlandsliefdequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb echt geen idee waarom ik dit kijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Vluchteling het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/436302
Echt
Ja dat postte je net ook al en toen lachte ook al niemandquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Vluchteling het volgende:
Echt
Echt
Angstvallig stil zijn die blagenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
Sneijder speelt niet slecht.
Wat vinden Caland en GGMM hier van?
Tegen een c-land kan je Sneijder best opstellenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt
Wat wil je hier precies mee zeggen, waarom post je dit ook 2 keer, verklaar jezelf.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Vluchteling het volgende:
Echt
Sneijder haalt altijd een 7 minimaalquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen een c-land kan je Sneijder best opstellen
Ga eens ergens anders de ''Kijk mij aandacht nodig hebben'' treurwilg uithangen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Vluchteling het volgende:
Echt
Sneijder speelt zonder rollator vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
Een tweede keer postenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef Vluchteling het volgende:
Echt
Ik geef geen fuck om het Nederlands Elftal eerlijk gezegdquote:
Je kunt hem dit doelpunt moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
Danny Blind heeft een groot probleem.
Had nooit het trainingskamp moeten onderbreken voor de Jostiband.quote:
ALLES GAAT MIS NU AAAAAHHHquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
https://i.gyazo.com/e9ab3b6543f3d675a3b3a1792a02291c.gif
Elke keer die tering Bruma en Zoet kijkt als een bange haas in zn goal. Zet Steek er gewoon neer man manquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Tja zolang al je spelers per toerbeurt dit soort fouten blijven maken ben je echt kansloos
Die haat is volledig wederzijds hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef Vluchteling het volgende:
Haha lekker voor Nederland ik haat Nederlanders. Jullie zijn verrot slecht in voetbal.
+betonkopquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Middelmaat
Snap niet wat mensen zien in Strootman. Hele beperkte voetballer.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:29 schreef NoNickOne het volgende:
HAHAHAHAHAHA DANNY OPKANKEREN VUILE KANKERJOOD HAHAHAHAHAA MET JE KANKERZOON HAHAHAHAHA
Wat is een TR?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
NoNickOne heeft van mij een TR gekregen.
Alleen zure mensen zoals Nederlanders reageren op deze manier.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die haat is volledig wederzijds hoor
Zweden uit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, klap erop jongens.
Wat heb je godverdomme te verliezen
Die blessures hebben tot een soort mythische staat geleid ofzo iddquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Middelmaat
Snap niet wat mensen zien in Strootman. Hele beperkte voetballer.
Je zou toch nog even moeten werken aan je trollkwaliteiten want ze komen er nog niet zo uitquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Alleen zure mensen zoals Nederlanders reageren op deze manier.
Dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef DrDentz het volgende:
We staan er slecht voor, maar de kaarten zijn nog niet geschud.
mentaliteit , strijd , passiequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het debiele broertje van Lothar van Bommel
Dan ken je doe niet.quote:
Guardiola zou ook niks kunnen met deze selectie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Kan Blind in de rust nog ontslagen worden?
fifagenotquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
Youri Mulder vindt dit een prima resultaat.
Adrie Koster natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan gaat Blind weg. Wie moet het dan overnemen? Je kunt niet weer de eerste de beste sukkel van straat plukken.
Het is niks, en het wordt ook niks.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
We hadden allang zelf moeten scoren man.
Eens, maar da's geen incident meer ondertussenquote:
Piet Paulusma is op SBSquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even iets anders doen todat het weer begint
Niets helpt tegen de infantiliteit in defensie van Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan gaat Blind weg. Wie moet het dan overnemen? Je kunt niet weer de eerste de beste sukkel van straat plukken.
Brumaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie ging nou erger in de fout bij de 1-0, Stroot of Zoet
Marcus Berg. Normaal mist hij elke kans.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Klaassenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef franske19 het volgende:
Staan er nog Ajacieden in die de schuld gegeven kunnen worden?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Kan Blind in de rust nog ontslagen worden?
Bruma, Stroot en Zoetquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Strootquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Pluk me van de zolderquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Van Gaal Godquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Tegen Oranje verandert iedereen in een soort Ronaldo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcus Berg. Normaal mist hij elke kans.
louissssquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Riedewald is beter als VM.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef byah het volgende:
[..]
Die blessures hebben tot een soort mythische staat geleid ofzo idd
Blind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef Vluchteling het volgende:
Haha lekker voor Nederland ik haat Nederlanders. Jullie zijn verrot slecht in voetbal.
zuipen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even iets anders doen todat het weer begint
Peter Bosz is binnenkort vrijquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post is net zo dom als elke andere van je.
Niu ja, zo'n 4 meter voor de goal staan is natuurlijk vragen om problemenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stroot
Zoet kun je niet verwijten dat Strootman daar de boel verneukt, had hem gewoon terug kunnen spelen
Strootman natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
doe normaalquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Vluchteling het volgende:
Voetbal is maar een spelletje jongens, het gaat om hoe goed mensen leven in een land. Helaas ziet dat er ook niet goed uit voor Nederland met al die vluchtelingen die het land overnemen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Onvoorstelbaar.... de hele eerste helft is Oranje de betere ploeg: veldoverwicht, balbezit, doelpogingen... - En dan vlak voor rust zo'n domme blunder, waardoor je weer achter de feiten aanloopt.
Dit mag op dit niveau gewoon niet gebeuren.
Strootquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Vluchteling het volgende:
Voetbal is maar een spelletje jongens, het gaat om hoe goed mensen leven in een land. Helaas ziet dat er ook niet goed uit voor Nederland met al die vluchtelingen die het land overnemen.
Neuh, hij maakt het Stroot zelfs makkelijker om hem aan te spelenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niu ja, zo'n 4 meter voor de goal staan is natuurlijk vragen om problemen
Kun je niet in NWS gaan kutten, of zo?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Vluchteling het volgende:
Hier was niets aan de hand totdat Strootman z'n down weer eens inkickte.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Heel eerlijk, ik denk dat je toch gewoon met 5-3-2/ 4-2-3-1 moet gaan spelen, deze spelers kunnen niet vooruit voetballen met teveel spelers voor de bal... fouten zijn meteen dodelijk
Jij goed Ne-der-lands spreken. Goooooeeed. Complimenten. Com-pli-men-ten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Vluchteling het volgende:
Gebeurt niet mijn gezondheid is perfect in tegenstelling tot Nederlanders die zich volproppen met big macs en kroketten.quote:
Nou, bij Oranje zou ik daar wel van uit gaan hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, hij maakt het Stroot zelfs makkelijker om hem aan te spelen
En wat mij betreft hoef je er als keeper niet vanuit te gaan dat iemand het zo verneukt
Elke willekeurige Nederlandse trainer met wat tactisch vernuft en vermogen om poppetjes goed neer te zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
's nachts 69. Dan doet ie een hijgende vrouwenstem na.quote:
Ik weet het, maar ik vatte gewoon even samen wat ik de eerste helft heb gezien. Nog zo'n open deur: als je zelf niet scoort, dan doet de tegenstander het.quote:
Dat bedoel ik dus met fouten, normaal zou er wellicht nog iemand bij staan om zo'n fout te corrigerenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier was niets aan de hand totdat Strootman z'n down weer eens inkickte.
Koeman dusquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Elke willekeurige Nederlandse trainer met wat tactisch vernuft en vermogen om poppetjes goed neer te zetten?
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 21:29:58Strootman die op de eigen 16 een balletje onder de voet doorhaalt. Je gelooft het niet. #zwened reageer retweet
Hmmquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nou, bij Oranje zou ik daar wel van uit gaan hoor.
Ja tuurlijk. Van Marwijk snapte het. Met een goede aanval win je wedstrijden (nouja), met een goede verdediging bekers. Hij vond Oranje 2010 te zwak om niet met 6 verdedigers te spelen, maar Oranje 2010 was tien keer beter dan het huidige.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Heel eerlijk, ik denk dat je toch gewoon met 5-3-2/ 4-2-3-1 moet gaan spelen, deze spelers kunnen niet vooruit voetballen met teveel spelers voor de bal... fouten zijn meteen dodelijk
bal is rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vatte gewoon even samen wat ik de eerste helft heb gezien. Nog zo'n open deur: als je zelf niet scoort, dan doet de tegenstander het.
Dat is niet zo aardig tegenover tong.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Gebeurt niet mijn gezondheid is perfect in tegenstelling tot Nederlanders die zich volproppen met big macs en kroketten.
Hier ging wat gruwelijk misquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef Zipportal het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 21:29:58Strootman die op de eigen 16 een balletje onder de voet doorhaalt. Je gelooft het niet. #zwened reageer retweet
Ach hou toch op joh. Aan zo'n blunder op die plek doe je weinig.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met fouten, normaal zou er wellicht nog iemand bij staan om zo'n fout te corrigeren
Nou oke, je hebt hier wel een puntquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, hij maakt het Stroot zelfs makkelijker om hem aan te spelen
En wat mij betreft hoef je er als keeper niet vanuit te gaan dat iemand het zo verneukt
Die Janmaat ook niet. Loopt steeds te klooien met die bal voorin.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja Nederland voetbalde bij vlagen wel leuk.
Alleen af en toe extreem domme fouten. Die Bruma en Van Dijk kunnen ook TOTAAL niet voetballen
Poppetjes staan goed. Het probleem is de persoonlijke domme fouten. Wie je er ook neerzet je mist KWALITEIT. Spelers als Bruma zijn geen haar beter dan de gemiddelde Zweed, Zwitser etc.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Elke willekeurige Nederlandse trainer met wat tactisch vernuft en vermogen om poppetjes goed neer te zetten?
Lekker antivoetbal spelenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Van Marwijk snapte het. Met een goede aanval win je wedstrijden (nouja), met een goede verdediging bekers. Hij vond Oranje 2010 te zwak om niet met 6 verdedigers te spelen, maar Oranje 2010 was tien keer beter dan het huidige.
Ik zeg doel volbouwen met corpulente spelers, en alle ballen op Janssen.
Was meer een aaneenschakeling van foutenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach hou toch op joh. Aan zo'n blunder op die plek doe je weinig.
En toch gebeurt dit weer elke wedstrijd, waar kan het aan liggen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Onvoorstelbaar.... de hele eerste helft is Oranje de betere ploeg: veldoverwicht, balbezit, doelpogingen... - En dan vlak voor rust zo'n domme blunder, waardoor je weer achter de feiten aanloopt.
Dit mag op dit niveau gewoon niet gebeuren.
Sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, je hebt hier wel een punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |