App mij maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent eerlijk best goed, ik zou het erg gezellig vinden als je in de reguliere potjes ook meedeed.
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Superman Lopez gaat de Vuelta winnen.
Restrepo wint een rit.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Anoonumos het volgende: Oranje is ING Het is de schuld van ING
Dek je maar weer in.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Denk het niet, zo heel goed is hij niet.
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doe jij dan wat minder vaak mee.
skodiaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
Alarm van een skodia gaat af
Ik ben denk ik pas in het weekend weer presentquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk doe jij dan wat minder vaak mee.
Skodia?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
Jammer. (Want eigenlijk ben je best lief)quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben denk ik pas in het weekend weer present
Koos lag voor elke partij aan een cannabis infuus hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar van alcohol ga je niet beter darten hoor. Laat je niets wijsmaken ouwe pik.
Zo genieten van de interviews na afloop.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom kijk ik hier nog naar?
Sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. (Want eigenlijk ben je best lief)
Jaaa COOSGODquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koos lag voor elke partij aan een cannabis infuus hoor.
Guidetti speelt gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Collide het volgende:
Blind
Geen Feyenoordspelers selecteren.
Je bent oud en hebt zelfs verantwoordelijkheden als een kind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze doen weer eens een paar weken mee hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Collide het volgende:
Blind
Geen Feyenoordspelers selecteren.
Sinds je bent uitgezet naar Spanje ben je niet meer de Cavaliers die ik ken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kappen met deze zeer matige satire.
skodiaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
Sneijder schiet
voor de kleine. Dan kan je vertellen hoe erg het was met het voetbal van Oranjequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ondertussen klap ik zo een megamug uit de lucht, dat dan weer wel.
Die slaapt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent oud en hebt zelfs verantwoordelijkheden als een kind.
Mijn oma woont in Leiden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM's oma zou nog beter verdedigen dan Janmaat.
Omdat Nederland kan winnen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM's oma zou nog beter verdedigen dan Janmaat.
Zoet ook niet pleasequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janmaat en Bruma nooit meer selecteren
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.
Pics?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja jouw oma's ouwe kut zou helemaal de bal bedekken.
Was dat geen herhaling?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maxim was weer genot gisteren, zo zag ik vanavond
Is dat weer terug?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maxim was weer genot gisteren, zo zag ik vanavond
Aanvallen is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Wij hebben best goede aanvallende backs. Maar verdedigend.
Vraag dat aan maar Peter.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:56 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hoeven backs niet meer te kunnen verdedigen.
Klaassenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie moeten er uit dan? Janmaat en Strootman? Aanvallend kan je het wel laten staan.
Thnx maat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dit om één of andere reden grappig.
De Zweedsche bondscoach,quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Wie zit hier te genieten van de wedstrijd?
Ja iemand zei dat. gvdquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, al vraagt Coco zich af of het herhalingen zijn
Jouw neus zit te ver weg van je gezicht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Skodia kan ook geen typfout zijn
de 'd' en 'a' zitten veel te ver weg van de 'i'
Doet Wijnaldum serieus mee?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef F.M.D. het volgende:
wijnaldum is altijd onzichtbaar in oranje. op de bank met hem
Ze zijn gewoon terug te kijken op RTLgemistquote:
Ik ook. Ik trek mij op al die TRtjes afquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 TR's gemaakt vanavond.(zonder dat ik hier een bedankje voor krijg trouwens)
Had jij nog maar modkrachtenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al 5 TR's gemaakt vanavond.(zonder dat ik hier een bedankje voor krijg trouwens)
Toet toet, boing boing, Strootman en Janmaat.quote:
Suggereer je nu dat Caland dom is?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Skodia kan ook geen typfout zijn
de 'd' en 'a' zitten veel te ver weg van de 'i'
Godver, weer grappig. Je bent beter in vorm dan Nederland.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw neus zit te ver weg van je gezicht.
Oja weet ik nog. Mooi moment was datquote:
Ik maak nooit TR's, ik ben geen klikspaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Tegen wie heb je een TR gemacht?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Komiek in tha housequote:
Niemand bedankt een NSBerquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen baby's en voetballers in oranje?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef F.M.D. het volgende:
wijnaldum is altijd onzichtbaar in oranje. op de bank met hem
NSB'erquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Was jij vroeger ook zo'n verwaand kutkind dat om stickertjes ging vragen omdat je jezelf zo goed vond?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Caland dom is?
Volgens een bepaalde user hier ooit de beste back van Nederlandquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.
bedankt ouwe NSBert.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Of Messi of Ronaldo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Heeinz het volgende:
Zou toch fijn zijn geweest als we Ziyech hadden
Dat doen we nu ook alquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Al Bas Dost erin komt voor Janssen kun je 0 punten noteren.
*woondequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je usernaam vernoemt naar de straat waarin je woont lijkt mij dat wel vrij evident.
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user hier ooit de beste back van Nederland![]()
(Toen speelde hij nog bij Feyenoord)
Hij koos er toch zelf voor om die joden in huis te nemen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn opa wel. Die was blij dat de Joodjes zn huis uit waren. Vraten alles op man
Tete heeft 6 leuke wedstrijden gespeeld. "Doorgebroken"quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijk
Tetequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen Tete nog niet was doorgebroken was dat ook niet zo moeilijk
Vrouwtje hequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij koos er toch zelf voor om die joden in huis te nemen?
sowquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en verkrachtquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
Zweden, waar de vrouwen nog echt blond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |