Blindquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En toch gebeurt dit weer elke wedstrijd, waar kan het aan liggen?
Reclames kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor hier niemand over dat die jongen net zei dat zijn moeder lekker is
wtf is dat voor programma dan
Strootman is een Spartaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef Syntix het volgende:
Ik zei het toch al: die kutlampen maken het NL voetbal kapot
strootman
Iedereen is wat lekkers aan het pakken of naar de wc.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor hier niemand praten over die jongen net zei dat zijn moeder lekker is
wtf is dat voor programma dan
Tong plaatst steeds nws topics over vluchtelingen die zich zogenaamd vergrijpen aan Nederlanders om een onevenwichtig beeld te vormen over vluchtelingen. Dat is niet zo aardig van hem dus waarom moet ik aardig zijn tegen hem?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig tegenover tong.
Eens, of Zoet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: Bruma is de slechtste man op het veld
Je hebt spelers die nieteens in de subtop spelen van Europa. Je verwacht teveel denk ik van ze, We zijn niet beter als Schotland, Zwitserland etc op dit moment.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Stelling:quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: Bruma is de slechtste man op het veld
Geen idee. Onderschatting van de tegenstander? Slechte voorbereiding? Aandacht niet bij de wedstrijd? Bondscoach die geen goed team weet te smeden?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
ah vandaar. thanks jojoortjequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen is wat lekkers aan het pakken of naar de wc.
Vorm.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie moet je dan in de goal zetten? Vermeer is nog niet fit.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Onderschatting van de tegenstander? Slechte voorbereiding? Aandacht niet bij de wedstrijd? Bondscoach die geen goed team weet te smeden?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Strootman is overschat door de media. Blind/Riedewald/Bazoer kunnen daar ook spelen. Al vind ik Bazoer wel wat minder op 6quote:
Die kan wel beetje in het doel hangen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zwitserland gaat wel 3 punten binnenslepen tegen Portugalquote:
Bazoer heeft bij Ajax nog nooit op zes gespeeld, eigenlijk al jaren niet en dan vind je het wel een leuk idee om hem daar uit testen. Lollers.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Strootman is overschat door de media. Blind/Riedewald/Bazoer kunnen daar ook spelen. Al vind ik Bazoer wel wat minder op 6
Zonder Blind ook zie Hiddinkquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
met danny blind aan t roer, is oranje vissenvoer
Denk dat het ook met een Koeman niet veel anders had geweest..quote:
Van Gaal had bijna dezelfde spelersquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt spelers die nieteens in de subtop spelen van Europa. Je verwacht teveel denk ik van ze, We zijn niet beter als Schotland, Zwitserland etc op dit moment.
Rembrandt moet je delen met Frankrijk en Jan van Halst kan niet keepen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Dit ligt echt niet aan Blind. Ze starten elke keer goed dus ze snappen het wel. Je mist gewoon 3-4 toppers.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat het ook met een Koeman niet veel anders had geweest..
Een a4tje met ''metaal'' erop. Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:41 schreef Vluchteling het volgende:
Kan je met 3d printer metaal printen?
Weet jij nog een goede pakkenwinkel?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als Strootman zich maar niet te boos maakt en een tweede gele kaart pakt straks.
BIJNA. V Persie, Robben etc. Giga verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van Gaal had bijna dezelfde spelers
Het is de schuld van de Nederlanders omdat ze slechte voetballers hebben. Amateurs.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn en ik vinden het tijd voor Pröpper
Met Imca Marina ook niet.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn en ik vinden het tijd voor Pröpper
Hij doet daar even geen uitspraken meer over.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef Vasion het volgende:
Cruijff zou zeggen dat de verdediging zo lek als een mandje is.
Cruijff zou zich als beste voetballer aller tijden zelf hebben opgesteld. De TT logenstraffend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef Vasion het volgende:
Cruijff zou zeggen dat de verdediging zo lek als een mandje is.
Onder Hiddink was het ook niet zo slecht. Toen Advocaat erbij was stond het al wat beter dus denk toch de coach want zo'n slecht materiaal hebben we echt nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Onderschatting van de tegenstander? Slechte voorbereiding? Aandacht niet bij de wedstrijd? Bondscoach die geen goed team weet te smeden?
Ook al win je dan nog ga je max 2e worden en dat is geen directe plaatsing. Playoffs zou genot zijn, weer eruitquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef TLC het volgende:
Na deze wedstrijd kan Oranje zich gaan richten op het EK van 2020![]()
Pym Fortuin is een man die tenminste opkwam voor Nederlanders. ce la vi of wat hij ook steeds zij in frans.quote:
Hahah. Onder Hiddink ook superveel persoonlijke fouten. Die fouten hebben 0,0 met Blind te maken. Opstelling ook niks mis mee alhoewel ik Steek had opgesteld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Onder Hiddink was het ook niet zo slecht. Toen Advocaat erbij was stond het al wat beter dus denk toch de coach want zo'n slecht materiaal hebben we echt niet
Vind je moeder niet echt een leidend typ.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef S0nic het volgende:
Maar die Grindtegelkop is wel een echte leider hè.
Leek me toch wel duidelijk dat ze hier gingen verliezen. Zeker toen Johan zei dat het een makkelijke zege zou worden (zal vrijdag wel weer met smoesjes komen van de bal wilde er niet in en blunders; maar ook dat had een beetje voetbalfan kunnen voorspellen).quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:39 schreef MakkieR het volgende:
Dat was dus dan de kwalificatie WK2018 hahaha
Gaat tegen z'n natuur in maar het zit blijkbaar erg diepquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Strootman
Zo goals weggeven om sneller van Blind af te zijn
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je moeder niet echt een leidend typ.
Alleen beste nrs 2 spelen playoffs toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook al win je dan nog ga je max 2e worden en dat is geen directe plaatsing. Playoffs zou genot zijn, weer eruit
Het is een wonder dat hij al die eindtoernooien heeft meegedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Robben moet je niet meer op rekenen in Oranje.
Die gaat misschien nog twee interlands spelen in zijn carrière en dan is het voorbij.
Met zijn ze niet gek veel beterquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef MakkieR het volgende:
Kun je na gaan, Zweden speelt ook nog zonder Zlatan Ibrahimović
Waar baseer je dat op? Materiaal is superlollerbad ouwe reus.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef H.FR het volgende:
Het materiaal is niet top, maar echt niet zo slecht als Blind het eruit laat zien.
Niet slechter dan van de landen waar je nu van aan het verliezen bent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Materiaal is superlollerbad ouwe reus.
Neequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die de eerste helft juist wel verrassend goed vond van oranje kant?
Beter dan wat ik gewend ben van Nederland, maar geen topshowquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Ben ik de enige die de eerste helft juist wel verrassend goed vond van oranje kant?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit JR.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Robben moet je niet meer op rekenen in Oranje.
Die gaat misschien nog twee interlands spelen in zijn carrière en dan is het voorbij.
Dit komt aan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je moeder niet echt een leidend typ.
Vast niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Nee hoor. Alleen is het leven kut op basis van een blunder van Strootman.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Je hebt er werkelijk geen kut aan als je niet scoort.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Maar ook niet beter en dat denken veel mensen welquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet slechter dan van de landen waar je nu van aan het verliezen bent.
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Hij is alleen aanwezig wanneer hij echt nodig is. De volgende wedstrijd is hij dus echt nodig, dus zal hij dan ook hopelijk aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij al die eindtoernooien heeft meegedaan.
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Caland het volgende:
Ik hoop toch alleen maar dat Nederland verliest, dat maakt te positie van Blind alleen maar interessanterquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gewend ben van Nederland, maar geen topshow
Van Persie is niet geselecteerd door Blindquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BIJNA. V Persie, Robben etc. Giga verschil.
Dat vind ik een ietwat bijzonder standpuntquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop toch alleen maar dat Nederland verliest, dat maakt te positie van Blind alleen maar interessanter
Een ander doet het niet beter met dit team plus is er niemand beschikbaar dus genot.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hoop toch alleen maar dat Nederland verliest, dat maakt te positie van Blind alleen maar interessanter
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Moet toegeven dat Janssen zich beter ontwikkelt dan ik had verwacht. Er moeten wel meer golazo's komen van zijn kant
Vind ik wel een beetje skeerquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik heb IJslandse yoghurt op, net iets meer eiwit
GEEL GEEL PIKACHUquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Promes speelt zijn beste interland tot nu toe
Omdat ie er geen kut van kanquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo keept Cillissen opeens niet meer? (Ik vind het niet erg, maar toch)
Echt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Promes speelt zijn beste interland tot nu toe
Genieten van Klaassen. Deze post overklast Saind zijn signature moeiteloos.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen.
Enige Ajacied waar ik van kan genieten.
Urine bohhhhhquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood
Veel spelers staan basis bij.bwtwre club dan Zweden/Zwitsers/Slowaken etc. En die landen doen het beter. Je kunt er een alleraardigst team van maken als je er een beetje kijk op hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Materiaal is superlollerbad ouwe reus.
Messi of Ronaldo toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Die Klaassen is verkozen tot voetballer van het jaar. Lachwekkend.
Maar toen stonden we in ieder geval boven Turkije, volgens mij is het daarna echt nog slechter geworden en geluk dwing je afquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahah. Onder Hiddink ook superveel persoonlijke fouten. Die fouten hebben 0,0 met Blind te maken. Opstelling ook niks mis mee alhoewel ik Steek had opgesteld.
dat weiger ik te kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:50 schreef MakkieR het volgende:
Het enige wat Nederland nog interesseert is "heel Holland bakt "
ik 49quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit al 48 minuten naar een leuke grap te kijken.
Uhhh nee? Bekijk die selecties eens en dan die van ons.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel spelers staan basis bij.bwtwre club dan Zweden/Zwitsers/Slowaken etc. En die landen doen het beter. Je kunt er een alleraardigst team van maken als je er een beetje kijk op hebt.
Bohhhquote:
RIPquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
HONDERD PROCENT KANS NUMMER DRIE
KLOTEN.
2 bij andere, 1 in eigen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Dat was érg gezellig.
DAVY, vertel eens, hoevaak heb jij gescoord? (en in wiens goal?)
De nieuwe Litmanen zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Klaassen.
Enige Ajacied waar ik van kan genieten.
Superman Lopez gaat de Vuelta winnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland pakt minimaal vier punten tegen Frankrijk.
- Vasion
Recht op de keeper afquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
HONDERD PROCENT KANS NUMMER DRIE
KLOTEN.
Die urn doet het vast niet slechter dan Blind.quote:
Kijk jij eerst maar eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uhhh nee? Bekijk die selecties eens en dan die van ons.
Dit is gewoon echt niet te geloven. Allemaal te danken omdat de ego van Blind te groot is om te vertrekken.quote:
Dat laatste is nooit gezegd. Jij kan beter.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Superman Lopez gaat de Vuelta winnen.
Restrepo wint een rit.
Dopingsporten volgen wij niet Hansquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Restrepo wint een rit.
Je bent zelf echt goedquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De Zweedse keeper is wel echt goed.
Restrepo ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste is nooit gezegd. Jij kan beter.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Restrepo wint een rit.
quote:
Je kijkt toch ook darts?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dopingsporten volgen wij niet Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |