Ik zie dat we op één lijn zitten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ze had zelfs tattoo's
Gore dingen.
xDquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:39 schreef Vasion het volgende:
Snoeks? Konden ze niet naar een betere commentator vissen?![]()
Over dat eerste zijn de meningen verdeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd de Vos is nog grappig.
Snoeks word je suïcidaal van
Wedden dat deze grap binnenkort op een zeker youtube kanaal als zijn eigen wordt aangedragenquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:39 schreef Vasion het volgende:
Snoeks? Konden ze niet naar een betere commentator vissen?![]()
Echt een vrouwenuitspraak dit hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist bijna altijd gelijk.
Jij moet echt ophouden want je weet hoe de situatie in mekaar zit en ik vind dat je daar nu echt eens over op moet houdenquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wedden dat deze grap binnenkort op een zeker youtube kanaal als zijn eigen wordt aangedragen
De advocatenkantoren zijn al ingelicht voor eventueel misbruik van dit patent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wedden dat deze grap binnenkort op een zeker youtube kanaal als zijn eigen wordt aangedragen
Ik sta op het veld, straaaaaight money blowen.quote:
Sinds het hip is om niet mee te zingen zoeken de donkere jongens wel weer wat andersquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Sinds wanneer zingen de donkere jongens mee?
Hoeveel jaar zit je dat al?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbal show van oranje
Ik had de vorige wedstrijden ook allemaal goed voorspeld.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt een vrouwenuitspraak dit hoor.
Ik zit klaar, maar ik heb deze keer geen chips maar koek.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hier erg veel zin in hebtquote:
Zou je niet eens een appel kunnen pakken?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit klaar, maar ik heb deze keer geen chips maar koek.
#lekkerdik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik boycot Ikea als Nederland verliest vanavond.
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:43 schreef Infection het volgende:
Zou Nederland dan eindelijk met de comeback komen?CUMBEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet dan een kiwi, die gele.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou je niet eens een appel kunnen pakken?
Hij blijft sowieso dus laten we nou maar gewoon hopen op een NLse overwinningquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:43 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopen op een overwinning voor Zweden. Anders weten we zeker dat Blind voorlopig blijft zitten. En dat is voor niemand leuk.
Ik weet precies hoe de situatie in elkaar zit en daarom zeg ik het. Dan kan je wel heel hypocriet doen maar ik heb zelf meegemaakt hoe jij grappen op je youtubekanaal verkregen op fok recycledquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij moet echt ophouden want je weet hoe de situatie in mekaar zit en ik vind dat je daar nu echt eens over op moet houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |