Yoghurt me er niet om.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
25 maart Nederland live afgeslacht zien worden door Bulgarije![]()
![]()
Drie woorden en twee spelfauten.quote:
Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:
Het Nederlands voetbal is in een dieptepunt op dit moment.
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.
Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.
Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.
Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Ik vind die Advocaat een verschrikkelijke man.
Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullitquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.
Gevoel voor dramatiek heb je ieder geval wel.
Wie zijn die nobuddies?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullit
Kees Rijvers......
Die rubliek Focus in de VIquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:
Het Nederlands voetbal is in een dieptepunt op dit moment.
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.
Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.
Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.
Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Ik vind die Advocaat een verschrikkelijke man.
Sorrie ik was Adrie van Tiggelen, Berrie van Aerle, Arnold Mühren, Joop Hiele, Henrie Krüzen, Wim Koevermans, Wilbert Suvrijn en Aron Winter nog vergeten.quote:
FYSIEKquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:39 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Maakt geen verschil want Vlaar zou toch niet spelen. Vlaar is immers wel iemand die vanwege zijn fysiek duels wint en ballen weg kopt. Maar van dat type houdt Danny niet zoveel. Danny zet liever zijn zoon centraal, een speler zonder kracht, lengte en snelheid. Dat zal ze leren die Zweden.
quote:
Ik vind Daley ook wel tactisch sterk.quote:Op maandag 5 september 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum vindt Blind tactisch sterk.
Iemand een emmer voor me om in te kotsen?
Maar jij en Opper zitten er bijna altijd naast.quote:Op maandag 5 september 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze gaan we winnen. Ik voel het.
Daley vindt ook dat Blind moet aanblijven.quote:Op maandag 5 september 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum vindt Blind tactisch sterk.
Iemand een emmer voor me om in te kotsen?
Eindelijk staat de verdediging goedquote:Op maandag 5 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Promes, Janssen, Sneijder.
Blind gooit weer eens de boel overhoop en weigert Pröpper op te stellen.
V Aanholt had op LB gemoeten. Speelt meer dan goed bij zijn club.quote:Op maandag 5 september 2016 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eindelijk staat de verdediging goed
Ben benieuwd of Sneijder ook daadwerkelijk vanaf links speelt of dat het een soort 4-4-2 wordt.
Hahaha, hij verdedigt als een drol bij Sunderland.quote:Op maandag 5 september 2016 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Aanholt had op LB gemoeten. Speelt meer dan goed bij zijn club.
Het Blind genot gaat wel vermakelijker zijn dan een zakelijke overwinning van Oranje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:46 schreef hafcfan het volgende:
Heb hier best wel zin in. Elke uitslag kan ik mee leven. Of winst of Blind genot
Klopt. Die is dan echt niet meer te handhaven.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Blind genot gaat wel vermakelijker zijn dan een zakelijke overwinning van Oranje.
Brumaquote:Op dinsdag 6 september 2016 01:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie gaat de doelpunten maken voor Zweden?
Als je thuis niet meer kan winnen van Wit Rusland moet je het hele Nederlands Elftal gewoon opheffen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:15 schreef MakkieR het volgende:
Ga er maar aan staan.
uit tegen Zweden
een maand later
thuis tegen Wit Rusland
thuis tegen Frankrijk.
Ik kan mij haast niet voorstellen; dat Blind mag aanblijven als we morgen verliezen van Zweden, met een reëel scenario, dat we dan de eerste drie wedstrijden gaan verliezen. Het moet morgen echt gaan gebeuren, anders zie ik het de komende maand heel zwart in.
Vlak Wit- Rusland alsjeblieft niet af, dat is echt een hele lastige defensieve ploeg, waar we wel vaker mot mee hebben gehad. Bovendien schets ik een scenario, wanneer we de wedstrijd tegen Zweden zouden verliezen. Denk dan in hoe het dan zit met het zelfvertrouwen van oranje en hoe er gesproken gaat worden over dit Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je thuis niet meer kan winnen van Wit Rusland moet je het hele Nederlands Elftal gewoon opheffen.
Dan heeft het geen enkele zin meer.
Joh als je die lijst doorneemt speelt er geen een Wit-Rus bij een boeiende club, of ken jij ze?quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vlak Wit- Rusland alsjeblieft niet af, dat is echt een hele lastige defensieve ploeg, waar we wel vaker mot mee hebben gehad. Bovendien schets ik een scenario, wanneer we de wedstrijd tegen Zweden zouden verliezen. Denk dan in hoe het dan zit met het zelfvertrouwen van oranje en hoe er gesproken gaat worden over dit Nederlands Elftal.
Ik ken ze niet goed, maar wat ik wel weet is dat we de laatste keer van Wit-Rusland hebben verloren met 2-1 in een kwalificatie wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh als je die lijst doorneemt speelt er geen een Wit-Rus bij een boeiende club, of ken jij ze?
Ze zullen best defensief spelen, maar kom op daar mag je echt nooit punten tegen verspelen.
Natuurlijk geen propper opstellen als je Klaassen hebt.quote:Op maandag 5 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Promes, Janssen, Sneijder.
Blind gooit weer eens de boel overhoop en weigert Pröpper op te stellen.
Correct.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarover kunnen we vanavond pas een oordeel vellen.
Aan de andere kant betekent het niet gelijk alles als het misgaat. Door gebrek aan steun vanuit het middenveld of door tactische onkunde van Blind kan de verdediging er ook slecht uitzien. De 5 spelers die daar nu staan is in mijn ogen het beste wat deze selectie nu te bieden heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarover kunnen we vanavond pas een oordeel vellen.
Wie zou jij neerzetten ipv Bruma dan ?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Natuurlijk geen propper opstellen als je Klaassen hebt.
Tevens: Bruma & Zoet
Ga niet op hem in. Hij ziet het liefst alleen maar Ajacieden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie zou jij neerzetten ipv Bruma dan ?
Van Dijk. Veltman gewoon rechts. Blind ernaast en dan Willems.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie zou jij neerzetten ipv Bruma dan ?
Heinekenquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:23 schreef Joezi het volgende:
Kratje Heinekens - check
Paprikachips - check
Beamer - check
Brulshirt - check
Oranjevuvuzela - check
Rood-wit-blauwe schminkstift - oei misschien nog even naar de oranjeshop
Mn hele leven vecht ik al tegen die grolschgestapo hiero in de regioquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heineken![]()
Haal dan lekker bier
HARDOP GELACHEN OM VELTMANquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Dijk. Veltman gewoon rechts. Blind ernaast en dan Willems.
ik denk dat ik op 13 november naar 't Josy Bertel-stadion ga.. lekker spannende pot!quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
25 maart Nederland live afgeslacht zien worden door Bulgarije![]()
![]()
Beter Grolsch dan Heineken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mn hele leven vecht ik al tegen die grolschgestapo hiero in de regio
Deed weinig fout tegen Griekenland. Die lampjes daarentegenquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
HARDOP GELACHEN OM VELTMAN
HAHAHAHAHAHAHA
Doe jouw opstelling eens danquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een middenveld zonder creativiteitlekker bezig Danny.
Stel dan Pröpper op.
Met deze selectie:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Cillessen Janmaat Bruma van Dijk Blind Strootman Pröpper Sneijder Wijnaldum Promes Janssen |
Promes? Die is altijd verschrikkelijk slecht bij Oranje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met deze selectie:
Zoet
Janmaat-van Dijk-Blind-van Aanholt
Strootman
Pröpper-Wijnaldum
Sneijder
Janssen-Promes
lolquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt "Nederland is zo goed, we kunnen het met 10 man af" ?
Ja ik heb het over met deze selectie, en misschien is hij beter als tweede spits dan als vleugelspeler. Ik zou Sneijder niet hangend op de flank zetten want vind hem daar niet geschikt voor, geen snelheid en geen actie. Ga dan maar 4-4-2 spelen, want we hebben geen buitenspelers zoals je al zegt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Promes? Die is altijd verschrikkelijk slecht bij Oranje.
Zoet, Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind, Hendrix, Strootman, Propper, Wijnaldum, Janssen en Sneijder. 4-3-3 met voor Wijnaldum en Sneijder een vrije rol aan de rechter- en linkerkant. Als je geen goede buitenspelers hebt, stel ze dan niet op.
Iedereen is altijd slecht bij Oranje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Promes? Die is altijd verschrikkelijk slecht bij Oranje.
Zoet, Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind, Hendrix, Strootman, Propper, Wijnaldum, Janssen en Sneijder. Voor Wijnaldum en Sneijder een vrije rol aan de rechter- en linkerkant. Als je geen goede buitenspelers hebt, stel ze dan niet op.
Moeten we hem al afschrijven?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ik probeer ook maar wat te verzinnen in de richting vanquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fer is pure middelmaat. Altijd al geweest.
Doe maar niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar wat te verzinnen in de richting van
GROOT
FYSIEK
STERK
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar wat te verzinnen in de richting van
GROOT
FYSIEK
STERK
Quincy Promes gelooft erin dat het balletje een keer goed valt voor hem in Oranje. "Ik moet even over die drempel heen."quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Promes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast kan er echt geen kloot van. Waarom ie toch maar steeds in de basis staat is me een raadsel.
Sinds wanneer is Fer een spits?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Fer kan best functioneren als een soort Jan Vennegoor of Hesselink/Pierre van Hooijdonk
Hij doelt op zijn pinchhitters mentaliteitquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Fer een spits?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Fer een spits?
Joezi zegt iets nuttigsquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij doelt op zijn pinchhitters mentaliteit
Oranje Duitse helm - checkquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:23 schreef Joezi het volgende:
Kratje Heinekens - check
Paprikachips - check
Beamer - check
Brulshirt - check
Oranjevuvuzela - check
Rood-wit-blauwe schminkstift - oei misschien nog even naar de oranjeshop
Ah ja dan heeft hij wel waarde.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij doelt op zijn pinchhitters mentaliteit
Vast wel, die krijgt alle grote wedstrijden.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel, die krijgt alle grote wedstrijden.
Zal wel de hele dag de oren van de kop van de chef sport lullen.
nahja je hebt er verdedigend ook meer aan dan een Wijnaldum, box to box je weetquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja dan heeft hij wel waarde.
Maar basismateriaal is hij natuurlijk niet.
Muah dat moet Wijnaldum ook wel kunnen, en die kan aanvallend wat meer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
nahja je hebt er verdedigend ook meer aan dan een Wijnaldum, box to box je weet
Heb jij nog gescoord in het Ziggodome?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:09 schreef Joezi het volgende:
Tegen Leicester scoorde ie vorige week ook zo
twitter:Oranjenetwerk twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 19:51:24Oranje: Zoet, Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind, Klaassen, Strootman, Wijnaldum, Promes, Janssen, Sneijder #zwened reageer retweet
Deze moet ik gequote hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Klaassen______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
lol kwartje gevallen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb jij nog gescoord in het Ziggodome?
DERP
Zal in de praktijk wel meer als 10 spelen lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Sneijder is niet geschikt als linksbuiten.
Leuk dat je er weer bent Opperquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Sneijder is niet geschikt als linksbuiten.
Dan nog niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal in de praktijk wel meer als 10 spelen lijkt mij.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent Opper
Die is net zo ergquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Memphis had gewoon in de selectie moeten zitten, ook al speelt hij niet. Berghuis, Promes, Narsingh en nu dan Sneijder zijn allemaal lachwekkende opties aan de zijkanten voorin.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Memphis had gewoon in de selectie moeten zitten, ook al speelt hij niet. Berghuis, Promes, Narsingh en nu dan Sneijder zijn allemaal lachwekkende opties aan de zijkanten voorin.
Misschien maakt Heracles ook wel een kansquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:11 schreef hafcfan het volgende:
Dit elftal is zo slecht. Heb al oogkanker voordat het begonnem is. Dit kan nog verliezsn van PSV zo slecht is het.
Het is zelfs te hopen dat Elia fit isquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Klopt, best treurigquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zelfs te hopen dat Elia fit is
Altijd lachen om alle topics/posts van polderquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Anoonumos het volgende:
VBL / Hoe Nederlands voetbal weer groot kan worden
FYSIEK
Ik vraag me af wie voor vernuft moet zorgen vanuit het middenveld. Van Wijnaldum en Klaassen kan je dat niet verwachten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Op Janssen en Wijnaldum na( Wat al grijze middenmoot is) loopt er echt niet een goeie voetballer in. Dit moet wel het slechtste elftal ooit zijn.
En met Janmaat en dat centrale duo is het vragen om tegen goals. Om nog maar niet te beginnen over de buitenspelers. Die hebben nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld op die positie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie voor vernuft moet zorgen vanuit het middenveld. Van Wijnaldum en Klaassen kan je dat niet verwachten.
Nouri moet maar debuteren bij Ajax en dan meteen in Oranje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Op Janssen en Wijnaldum na( Wat al grijze middenmoot is) loopt er echt niet een goeie voetballer in. Dit moet wel het slechtste elftal ooit zijn.
Ik vrees voor ons dat ie ons vanavond de mond gaat snoeren met een hattrickquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
Kun je 4-4-2 spelen, zet je Promessi nog steeds als rechtsbuiten
Ik hoop het, maar Promes hoort in het centrum.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vrees voor ons dat ie ons vanavond de mond gaat snoeren met een hattrick
Die kiest zeker ook voor Mocro. Met Benatia en Zyjech hebben ze al 2 betere spelers dan wij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri moet maar debuteren bij Ajax en dan meteen in Oranje.
Alleen Strootman, Wijnaldum en Janssen vind ik momenteel stabiel. Pröpper heeft vast de vriendin van Daley een nachtje gepakt dat hij daarom op de bank zit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En met Janmaat en dat centrale duo is het vragen om tegen goals. Om nog maar niet te beginnen over de buitenspelers. Die hebben nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld op die positie.
Leuke signature.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:20 schreef BB-King het volgende:
Die Zweedse commentator heeft niet veel voetbal gezien als dat het beste is wat hij ooit zag.
Ligt eraan of de KNVB weer gaat kloten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kiest zeker ook voor Mocro. Met Benatia en Zyjech hebben ze al 2 betere spelers dan wij.
Klaassen en Wijnaldum is teveel hetzelfde type ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:23 schreef F.M.D. het volgende:
Propper in plaats van Klaassen. Veel meer klasse.
Zijn beter dan jullie denken hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:25 schreef BB-King het volgende:
Wat een houthakkers bij die Zweden, die kunnen er echt helemaal niks van.
Jammer dat er bij ons een stel pannekoeken in staan.
Rare vergelijking. Van pannenkoeken geniet ik namelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:25 schreef BB-King het volgende:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vasion is gigantisch gespierd en behoorlijk groot geschapen heb ik ooit vernomen.
Komt hij wel eens in Den Haag?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Vasion is gigantisch gespierd en behoorlijk groot geschapen heb ik ooit vernomen.
nederland loopt nou ook niet over van creativiteit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:25 schreef BB-King het volgende:
Dat komt omdat hij FYSIEK mist.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:24 schreef Caland het volgende:
Nouri is toch dat superdupertoptalent dat op zijn bijna 20 nog niet is gedebuteerd?
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt hij wel eens in Den Haag?
Die heeft toch al een paar keer meegedaan tochquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:24 schreef Caland het volgende:
Nouri is toch dat superdupertoptalent dat op zijn bijna 20 nog niet is gedebuteerd?
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nederland loopt nou ook niet over van creativiteit.
Alleen in één oefenpotje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft toch al een paar keer meegedaan toch
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijk hier eens jongens, een trollpost ^
Ik gok op een saaie wedstrijd die in 0-0 eindigt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Nederland gaat dit gewoon winnen trouwens.
We gaan dit winnen met minimaal twee doelpunten verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik gok op een saaie wedstrijd die in 0-0 eindigt.
Maar zo'n feest zal het wel niet zijn.
Ik teken er voor. 1 punt in de zak!quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik gok op een saaie wedstrijd die in 0-0 eindigt.
Maar zo'n feest zal het wel niet zijn.
In die tijd volgde ik nog geen voetbal, dus ik vond het wel even leukquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja godverdomme, laat dat fragment nog even zien
Niet alles ligt aan de coachquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:31 schreef BB-King het volgende:
Slechte coach die Van Gaal, niet eens kwalificeren met een gouden generatie.
En met een stelletje Jan Doedels vervolgens 3de worden. Snap jij het, snap ik het.
Niet zó gespierd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt hij wel eens in Den Haag?
WK '10 finale deed ook pijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tijd volgde ik nog geen voetbal, dus ik vond het wel even leuk
Dat zou heel mooi zijn, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We gaan dit winnen met minimaal twee doelpunten verschil.
Ik heb je moeder dit in vertrouwen laten zien. Jammer dat dit uitlekt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag toen mensen op lantaarnpalen zitten na het verlies.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WK '10 finale deed ook pijn.
Die hadden er ook op gezeten na winst, alleen dan in iets andere stemming.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zag toen mensen op lantaarnpalen zitten na het verlies.
Dat was wel echt next level.
Dat smaakt naar gravel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Smaakte het naar gravel?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat had ik binnen vijf seconden verwerkt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WK '10 finale deed ook pijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je prostaat onderzoeken.
Nee, moest ook nog poepen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk jij naar je stront als je net gescheten hebt?quote:
Thnxquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)weden-nederland.html
Satire moet je aan professionals overlaten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
Je had die post best mogen laten staan hoor, dit is Caland en mijn vorm van satire.
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedronken vandaag.![]()
Toevallig he?
Nou wat hebben we toch veel gemeen René.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedronken vandaag.![]()
Toevallig he?
Blind. Neemt. Geen. Ontslag.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand al het ''Zwaai hier Danny Blind uit-topic'' klaar staan?
Ik zeg altijd maar zo. Een beetje zaad van een maat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou wat hebben we toch veel gemeen René.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |