Yoghurt me er niet om.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
25 maart Nederland live afgeslacht zien worden door Bulgarije![]()
![]()
Drie woorden en twee spelfauten.quote:
Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:
Het Nederlands voetbal is in een dieptepunt op dit moment.
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.
Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.
Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.
Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Ik vind die Advocaat een verschrikkelijke man.
Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullitquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.
Gevoel voor dramatiek heb je ieder geval wel.
Wie zijn die nobuddies?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullit
Kees Rijvers......
Die rubliek Focus in de VIquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:
Het Nederlands voetbal is in een dieptepunt op dit moment.
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.
Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.
Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.
Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Ik vind die Advocaat een verschrikkelijke man.
Sorrie ik was Adrie van Tiggelen, Berrie van Aerle, Arnold Mühren, Joop Hiele, Henrie Krüzen, Wim Koevermans, Wilbert Suvrijn en Aron Winter nog vergeten.quote:
FYSIEKquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:39 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Maakt geen verschil want Vlaar zou toch niet spelen. Vlaar is immers wel iemand die vanwege zijn fysiek duels wint en ballen weg kopt. Maar van dat type houdt Danny niet zoveel. Danny zet liever zijn zoon centraal, een speler zonder kracht, lengte en snelheid. Dat zal ze leren die Zweden.
quote:
Ik vind Daley ook wel tactisch sterk.quote:Op maandag 5 september 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum vindt Blind tactisch sterk.
Iemand een emmer voor me om in te kotsen?
Maar jij en Opper zitten er bijna altijd naast.quote:Op maandag 5 september 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze gaan we winnen. Ik voel het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |