abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 11:45:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_165032501

Het Nederlands elftal begint de kwalificatiereeks voor het WK voetbal in 2018 op dinsdag 6 september 2016 met een uitwedstrijd tegen Zweden.

Oranje is ingedeeld in een lastige poule met Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland en Luxemburg. De zware wedstrijden tegen Frankrijk worden gespeeld op 10 oktober 2016 (thuis) en 31 augustus 2017 (uit). De thuiswedstrijd tegen Zweden is gepland op de laatste van tien speeldagen: op 10 oktober 2017.

Negen groepswinnaars plaatsen zich voor het eindtoernooi om de wereldtitel. De beste acht nummers twee strijden in de play-offs om de andere vier WK-tickets voor Europa.

Het volledige programma van Oranje:

6 september 2016: Zweden - Nederland
7 oktober 2016: Nederland - Wit-Rusland
10 oktober 2016: Nederland - Frankrijk
13 november 2016: Luxemburg - Nederland
25 maart 2017: Bulgarije - Nederland
9 juni 2017: Nederland - Luxemburg
31 augustus 2017: Frankrijk - Nederland
3 september 2017: Nederland - Bulgarije
7 oktober 2017: Wit-Rusland - Nederland
10 oktober 2017: Nederland - Zweden

Dacht, ik meld het even. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:47:07 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165032527
25 maart Nederland live afgeslacht zien worden door Bulgarije :~ :~ :~
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 2 september 2016 @ 11:47:41 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_165032538
Bind zijn laaste *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 11:47:58 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_165032544
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
25 maart Nederland live afgeslacht zien worden door Bulgarije :~ :~ :~
Yoghurt me er niet om.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 11:48:24 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_165032552
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Bind zijn laaste *O*
Drie woorden en twee spelfauten. _O_

pi_165032582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tis een tukker. No worries.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 11:50:38 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165032601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165032846
Het Nederlands voetbal is in een dieptepunt op dit moment.
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.

Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.

Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.

Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Ik vind die Advocaat een verschrikkelijke man.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:50:49 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165035110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:
Jaren geleden kon ik nog wel lachen om de uitdrukking "Mickey Mouse competitie", want ik dacht, ach laat ze maar lullen, het komt wel goed.

Maar het komt dus niet goed. We zien het al in de zojuist gestarte competitie. Ik neem maar even Ajax als voorbeeld. Niets meer van over. En dan de Oranje-wedstrijd van gisteren, ze begonnen goed en daarna werd het steeds erger.

Onze voetbalwereld is de afspiegeling van onze maatschappij: ego's die rotzooi van zich afgooien, alleen geinteresseerd zijn in geld. Het voetbal voorspelt ook hoe we straks als Nederland te grabbel worden gegooid. Kijk maar op straat. Hoe mensen zijn. De jeugd spreekt alleen nog maar straattaal en overal ruik je joints. Jongens met petjes op. Dit kan nooit goed gaan. We gooien ons land weg en dat begint in het voetbal.

Ik denk ook niet dat het vertrek van Advocaat en Van Basten veel goed heeft gedaan in het team.
Zo'n Advocaat moet zich eigenlijk schamen. Als je al weet dat je te koop bent, ga dan niet naar het Nationale elftal. Zeg dan: ik wacht op een mooie kans en ik wil die trein pakken.
Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.

Gevoel voor dramatiek heb je ieder geval wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 17:23:29 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_165039070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Net zoals men begin jaren 80 en 90 dacht dat het niet meer goed kwam. En alsof dat gezeur over ego's en geld en de geur van joints inherrent is aan Nederland.

Gevoel voor dramatiek heb je ieder geval wel.
Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullit _O_

Kees Rijvers...... _O_

pi_165039588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Begin jaren 80. Toen debuteerden......Vanenburg, van Basten, Kieft, van 't Schip, Koeman en Koeman, Wouters, Rijkaard, Gullit _O_

Kees Rijvers...... _O_

Wie zijn die nobuddies?
pi_165039630
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:03 schreef Sigaartje het volgende:

Die rubliek Focus in de VI :') staan ze steeds stoer op de foto in hun villa, met hun lichaam beplakt met de meest onzinnige tattoos, samen met een vrouw met plastic jetten erbij alsof ze allemaal Zlatan zijn terwijl ze notabene gewoon in de eredivisie spelen :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 20:19:00 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_165042426
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:53 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wie zijn die nobuddies?
Sorrie ik was Adrie van Tiggelen, Berrie van Aerle, Arnold Mühren, Joop Hiele, Henrie Krüzen, Wim Koevermans, Wilbert Suvrijn en Aron Winter nog vergeten. ;)

pi_165052907
Het zal wel weer stug 4-3-3 blijven.
pi_165057166
Geen beschikking over Ron Beton.
pi_165057748
Maakt geen verschil want Vlaar zou toch niet spelen. Vlaar is immers wel iemand die vanwege zijn fysiek duels wint en ballen weg kopt. Maar van dat type houdt Danny niet zoveel. Danny zet liever zijn zoon centraal, een speler zonder kracht, lengte en snelheid. Dat zal ze leren die Zweden.
pi_165057778
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:39 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Maakt geen verschil want Vlaar zou toch niet spelen. Vlaar is immers wel iemand die vanwege zijn fysiek duels wint en ballen weg kopt. Maar van dat type houdt Danny niet zoveel. Danny zet liever zijn zoon centraal, een speler zonder kracht, lengte en snelheid. Dat zal ze leren die Zweden.
FYSIEK
KRACHT
LENGTE
SNELHEID
pi_165057812
Bondsrepubliek heeft lekker niet gekeken naar Manchester United in de afgelopen maand en schreeuwt vanuit een ivoren toren dat hij kut is als centrale verdediger _O_.
pi_165057918
Bij MU spelen twee middenvelders voor Daley van rond de twee meter. In zo'n situatie zou zelfs Clasie overeind blijven.
pi_165057932
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:42 schreef Bolasie het volgende:

[..]

FYSIEK
KRACHT
LENGTE
SNELHEID
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_165098041
Wijnaldum vindt Blind tactisch sterk.

Iemand een emmer voor me om in te kotsen?
pi_165103328
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum vindt Blind tactisch sterk.

Iemand een emmer voor me om in te kotsen?
Ik vind Daley ook wel tactisch sterk.
Oh.
pi_165103948
Deze gaan we winnen. Ik voel het.
Zonder wrijving geen glans
pi_165104594
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze gaan we winnen. Ik voel het.
Maar jij en Opper zitten er bijna altijd naast.
pi_165110263
Morten Olsen nieuwe bondscoach _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')