Toch vreemd dat je dan militair kan wordenquote:Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef Abed het volgende:
Ik krijg zo'n vermoeden dat die Appie niet helemaal jofel in zijn bovenkamer is.
Militairen zijn ook gewoon moordenaars.quote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dan militair kan worden
Die zijn wel vaker gek. Degene die ik heb gezien zijn altijd vrouwonvriendelijk als in fluiten en joelen en blabla. Van die niveau loze gasten.quote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dan militair kan worden
Wie dan Joezi?quote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
Daniel Craig oprotten, tijd voor een nieuwe
En je moet tegen onderdanigheid kunnenquote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Militairen zijn ook gewoon moordenaars.
Deze man in de studio kwam gewoon beschaafd over.quote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Die zijn wel vaker gek. Degene die ik heb gezien zijn altijd vrouwonvriendelijk als in fluiten en joelen en blabla. Van die niveau loze gasten.
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed opquote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Je kan 375 euro niet neertellen? Is dat het probleem hier?
daarna is eigen risico toch voorbij?quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed op
Nee, eigen risico geldt 1x per jaar.quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed op
Dat gaat mij allemaal de pet te bovenquote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
daarna is eigen risico toch voorbij?
Ik vind het wel netjes dat mensen die nooit van zorg gebruik maken (zoals ik) een beetje korting kunnen krijgen op de totale premie.quote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is krankjorum dat je je eigen risico tot 860 euro kunt uitbreiden. Belachelijk dat je op zoiets basics als je gezondheid kunt speculeren.
per jaar...dat is 30 euro per maand. Voor mensen met een smalle beurs is dat idd een fors bedrag.quote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Je kan 375 euro niet neertellen? Is dat het probleem hier?
Chronische stinkkut.quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat is d'r probleem/ziekte dan?
Zolang het een vrije keuze is vind het niet zo'n probleemquote:Op maandag 5 september 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is krankjorum dat je je eigen risico tot 860 euro kunt uitbreiden. Belachelijk dat je op zoiets basics als je gezondheid kunt speculeren.
Zal wel iets met incontinentie zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat is d'r probleem/ziekte dan?
Niet zo hard oordelen jij.quote:Op maandag 5 september 2016 23:32 schreef Abed het volgende:
Wel allemaal kinderen nemen en handjes ophouden natuurlijk
Man man man.
Een grootverdiener ook koekoekquote:Op maandag 5 september 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Die moeder krijgt trouwens ook nog kinderbijslag.
Hele dagen lekker fokken. Bakje Chinees erbij. En af en toe wat fruit (0,5 stuks per week)?quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook een hoog risico genomen, kan best omdat ik een gezonde levensstijl heb. (niet roken, beetje fruit etc)
Ik doe hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes dat mensen die nooit van zorg gebruik maken (zoals ik) een beetje korting kunnen krijgen op de totale premie.
Vind het wel jammer dat ze dat niet aangeeft. Maakt het verhaal wel wat anders.quote:Op maandag 5 september 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel iets met incontinentie zijn.
Lekker nog meer lappen voor de scootmobiels van mensen (tokkies) die ongezond leven, nee dank je.quote:Op maandag 5 september 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde. Betaal 60 euro per maand zorgpremie, ook in de wetenschap dat ik die 850 kan aftikken als het mogelijk is. Maar eigenlijk zou je dit soort keuzes niet mogen maken. Solidariteit zou zeker in de gezondheidszorg moet gelden.
Ik lach waar ik om lach maatquote:Op maandag 5 september 2016 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lachen om ziektes, het kan hier op FOK.nl
Solidariteit werkt twee kanten op.quote:Op maandag 5 september 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde. Betaal 60 euro per maand zorgpremie, ook in de wetenschap dat ik die 850 kan aftikken als het mogelijk is. Maar eigenlijk zou je dit soort keuzes niet mogen maken. Solidariteit zou zeker in de gezondheidszorg moet gelden.
Allemaal van Mark, die lacht alles weg enzo!11!!11!1!quote:
Krijgen geld omdat ze niet kunnen werken. Behalve die vrouw van de bijstandsuitkering dan.quote:Op maandag 5 september 2016 23:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een jankverhalen. Mensen krijgen allemaal geld van de staat, voeren niks uit en willen nog meer.
De staat is toch geen filantropische instelling.
Bij deze wens ik je een chronische oorpijn toe, succes daarmeequote:Op maandag 5 september 2016 23:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een jankverhalen. Mensen krijgen allemaal geld van de staat, voeren niks uit en willen nog meer.
De staat is toch geen filantropische instelling.
Valt wel mee, ik Fok! niet zoveel alleen tijdens uitzendingen van Pauw en VI enzo.quote:Op maandag 5 september 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hele dagen lekker fokken. Bakje Chinees erbij. En af en toe wat fruit (0,5 stuks per week)?
Als je geen 30 euro per maand kan missen doe je toch iets verkeerd.quote:Op maandag 5 september 2016 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
per jaar...dat is 30 euro per maand. Voor mensen met een smalle beurs is dat idd een fors bedrag.
Waar heb jij last van vanavond?quote:Op maandag 5 september 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij deze wens ik je een chronische oorpijn toe, succes daarmee
IN AMERIKAquote:Op maandag 5 september 2016 23:35 schreef monkyyy het volgende:
In Amerika zijn de eigen risico's 4-5 duizend $. Hier hebben we het overal wel prima, maar er vallen altijd mensen net buiten de boot.
Iedere ochtend een banaan bij het ontbijt.quote:Op maandag 5 september 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hele dagen lekker fokken. Bakje Chinees erbij. En af en toe wat fruit (0,5 stuks per week)?
Hangt er maar net vanaf waar he.quote:Op maandag 5 september 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Vanavond nog in een sociale huurwoning?
Heeft die vrouw nooit van wachtlijsten gehoord?
En dan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij deze wens ik je een chronische oorpijn toe, succes daarmee
Ik krijg nog duizend euro van Mark Rattequote:Op maandag 5 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Allemaal van Mark, die lacht alles weg enzo!11!!11!1!
Er moet toch shag gekocht worden, dat neemt niemand ze af.quote:Op maandag 5 september 2016 23:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als je geen 30 euro per maand kan missen doe je toch iets verkeerd.
An apple a day keeps the doctor away.quote:Op maandag 5 september 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedere ochtend een banaan bij het ontbijt.
Oke alles is kut, ga maar weg uit deze gouden kooi.quote:Op maandag 5 september 2016 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
IN AMERIKAbooohooo tief op met je Amerika
En te sparen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Hierdoor weet ik dat ik er goed aan doe om gezond en actief te leven.
Vergis je niet, rondje joggen in Nederland is hetzelfde als een pakje peuken wegtikken.quote:Op maandag 5 september 2016 23:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Hierdoor weet ik dat ik er goed aan doe om gezond en actief te leven.
pauw was de enige met tegengas maar krijgt ie gelijk weer te horenquote:Op maandag 5 september 2016 23:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou dit was een nuttig gesprek met drie personen die puur in hun eigen belang spreken.
Zolang hij meedoet om te prijzen wel.quote:
500 euro.quote:Op maandag 5 september 2016 23:43 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Haha moest ik ook om lachen.
Krijgt hij hier geld voor eigenlijk?
Ik doe meestal alsof ik 18 ben.quote:
En even ¤500 pakken?quote:Op maandag 5 september 2016 23:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou dit was een nuttig gesprek met drie personen die puur in hun eigen belang spreken.
Verdient*quote:
Dat lijkt mij een onvermijdelijk gesprek.quote:Op maandag 5 september 2016 23:55 schreef Abed het volgende:
Tot morgen allemaal, napraten over het verlies van Oranje tegen Zweden.
Wordt steeds genanter. eerste siezoenen waren nog wel te doen, nu is het echt van een dramatisch niveauquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kanniewaarzijn is een kwelling voor de mensheid.
Ik luister naar een soort bijzonder matige kutmusicalquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wordt steeds genanter. eerste siezoenen waren nog wel te doen, nu is het echt van een dramatisch niveau
polsdoorsnijdend dit inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik luister naar een soort bijzonder matige kutmusical
Gelukkig kijk ik niet
Ik heb liever dat ze op een serieuze toon zaken behandelen, die "grapjes" zijn tenenkrommend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kanniewaarzijn is een kwelling voor de mensheid.
Op serieuze toon zou er niks mis mee zijn inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op een serieuze toon zaken behandelen, die "grapjes" zijn tenenkrommend.
It's just a prank! - Hitler 1945quote:
Kan je nou gewoon even je best doen op een post? Als je het niet met me eens bent is dat prima, maar probeer dan met je woorden te vertellen waarom.quote:
Dat was mijn grap idd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd
Zijn kapper heeft zich vorige eeuw al van kant gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik te lang naar die Henk kijk, word ik suïcidaal.
Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.quote:
Je wilt een discussie in het Pauw topic?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nou gewoon even je best doen op een post? Als je het niet met me eens bent is dat prima, maar probeer dan met je woorden te vertellen waarom.
Dat helpt een discussie in gang te zetten
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Andromache het volgende:
Ligt het aan mij of is Henk Spaan zo rood als een kreeft?
Zolang we ze uit zee blijven vissen en in Europa aan wal zetten, blijven ze komen en blijven ze op gammele bootjes stappen.quote:
Dit onderschrijf ikquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.
Enkel woonboot gymnastiek ligt hem goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Pauw weet ook echt werkelijk niets van sport he
Begin er dan niet aan
Moet niet, mag wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je wilt een discussie in het Pauw topic?
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Enkel woonboot gymnastiek ligt hem goed.
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.
Spidey senses.quote:
Heb je haar Twitteraccount weleens bekeken?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.
Ze zou op FOK een prima troll zijnquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.
Journalisten, in binnen- en buitenland waaronder ook een Nederlandse, worden al jaren vastgezet door Erdogan en dat weet zij heel erg goed. Gaat ze er lekker op vakantie. Wordt ze zelf opgepakt gaat ze mensen oproepen niet op vkantie te gaan in turkije.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Kwaliteit vindt elkaar dan ook altijd welquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij zijn het dan ook vaak eens, maat
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zou op FOK een prima troll zijn
Kunnen jullie niet allemaal opdonderen dan? Kan ik hier lekker alleen posten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten. Mensen wegjagen is nergens voor nodig.
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.
Ze zegt zo nu en dan best verstandige dingen. Dat haar stijl je niet bevalt is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Joezi is er ook, confronterendquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?
Ik post hier krap een jaar en behoor nu al tot allerlei kliekjesquote:
Je kan als je veel columns schrijft best zo nu en dan verstandige digen zeggen én hypocriet en onbeschoft zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze zegt zo nu en dan best verstandige dingen. Dat haar stijl je niet bevalt is gewoon een kwestie van smaak.
VBL bedoel je.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.
Nee. Ik kijk naar Pauw en discussieer naar aanleiding van de uitzending.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?
Ik wil niet stoken, maar ik zie Bolasie als advocaat in spéquote:
Hypocrisie boeit mij niet zoveel, ieder mens is weleens hypocriet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan als je veel columns schrijft best zo nu en dan verstandige digen zeggen én hypocriet en onbeschoft zijn.
Hangt er maar net vanaf wat je het meest bijblijft.
Vreemd dat je dan over trolls in bepaalde fora begint.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk naar Pauw en discussieer naar aanleiding van de uitzending.
Hé, toch overgestapt op de andere UI?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef trein2000 het volgende:
Hè meneer advocaat. Kraag dicht als je een stropdas draagt.
TRquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
'Kanker hoer'
(ik citeer hier Willem Holleeder voor de duidelijkheid)
Ben ik wel met je eens. Aan de andere kant ben je dan lastig serieus te nemen over het onderwerp waar je hypocriet over doetquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hypocrisie boeit mij niet zoveel, ieder mens is weleens hypocriet.
Eh nee, je hoort je gewoon aan de policy te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten. Mensen wegjagen is nergens voor nodig.
Ik ben alleen onbewust hypocriet. Dat heb ik pas door als ik met mezelf geconfronteerd wordquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik doe alleen hypocriet wanneer het me uitkomt.
Maar als je je er dan bewust van bent, ben je ineens bewust hypocriet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben alleen onbewust hypocriet. Dat heb ik pas door als ik met mezelf geconfronteerd word
Ze zeggen niet "hun moeten".quote:
Hier zijn wij het toch niet helemaal over eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
Zelden vind ik het prettig om naar het gladde geklets van een advocaat te luisteren
Moet je je wat meer gedragen. Stinkallochtoonquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
Zelden vind ik het prettig om naar het gladde geklets van een advocaat te luisteren
Inderdaad, doet niets verkeerd, framing, zodra hij het gevang uitwandelt, gaat hij zich netjes aan de regels houden en solliciteren voor een 9 to 5.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
Arme Willem, die lieve man. Onschuldig natuurlijk![]()
Zal je altijd zien dat het even duurt voor het in beeld komtquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van de blonde dame achter Pauw?
Laat me even weten dan of jij ook Klaver-moe bent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zijn wij het toch niet helemaal over eens
De situatie is niet meer te redden, wat "hun" betreft. Ik ben er helaas van overtuigd dat "hun moeten" over 10-15 jaar geaccepteerd, normaal taalgebruik is. En sterker nog: "zij moeten" gaat helemaal verdwijnen.quote:
Even wachten tot Pauw in beeld komt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van de blonde dame achter Pauw?
Niet bijzonder, maar ik ben ook geen enorme politieke volger dus ik krijg er wat minder van meequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat me even weten dan of jij ook Klaver-moe bent.
uhm okquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Umar d'r ogen poppen er haast uit.
[ afbeelding ]
mesut özilquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Umar d'r ogen poppen er haast uit.
[ afbeelding ]
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef Brammess het volgende:
Ik ga volgende maand lekker een Audi kopen die lekker 1 op 8 rijdt, lekker voor je tyfusflikker.
Trudeau, inderdaad. Maar ook wel een vleugje Martin O'Malley (derde Democratische presidentskandidaat in de VS). Dat is ook iemand die regelmatig zonder jasje en met opgestroopte mouwen op het podium staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |