Ik ben alleen onbewust hypocriet. Dat heb ik pas door als ik met mezelf geconfronteerd wordquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik doe alleen hypocriet wanneer het me uitkomt.
Maar als je je er dan bewust van bent, ben je ineens bewust hypocriet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben alleen onbewust hypocriet. Dat heb ik pas door als ik met mezelf geconfronteerd word
Ze zeggen niet "hun moeten".quote:
Hier zijn wij het toch niet helemaal over eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
Zelden vind ik het prettig om naar het gladde geklets van een advocaat te luisteren
Moet je je wat meer gedragen. Stinkallochtoonquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
Zelden vind ik het prettig om naar het gladde geklets van een advocaat te luisteren
Inderdaad, doet niets verkeerd, framing, zodra hij het gevang uitwandelt, gaat hij zich netjes aan de regels houden en solliciteren voor een 9 to 5.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
Arme Willem, die lieve man. Onschuldig natuurlijk![]()
Zal je altijd zien dat het even duurt voor het in beeld komtquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van de blonde dame achter Pauw?
Laat me even weten dan of jij ook Klaver-moe bent.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zijn wij het toch niet helemaal over eens
De situatie is niet meer te redden, wat "hun" betreft. Ik ben er helaas van overtuigd dat "hun moeten" over 10-15 jaar geaccepteerd, normaal taalgebruik is. En sterker nog: "zij moeten" gaat helemaal verdwijnen.quote:
Even wachten tot Pauw in beeld komt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van de blonde dame achter Pauw?
Niet bijzonder, maar ik ben ook geen enorme politieke volger dus ik krijg er wat minder van meequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat me even weten dan of jij ook Klaver-moe bent.
uhm okquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Umar d'r ogen poppen er haast uit.
[ afbeelding ]
mesut özilquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Umar d'r ogen poppen er haast uit.
[ afbeelding ]
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:29 schreef Brammess het volgende:
Ik ga volgende maand lekker een Audi kopen die lekker 1 op 8 rijdt, lekker voor je tyfusflikker.
Trudeau, inderdaad. Maar ook wel een vleugje Martin O'Malley (derde Democratische presidentskandidaat in de VS). Dat is ook iemand die regelmatig zonder jasje en met opgestroopte mouwen op het podium staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |