Toch vreemd dat je dan militair kan wordenquote:Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef Abed het volgende:
Ik krijg zo'n vermoeden dat die Appie niet helemaal jofel in zijn bovenkamer is.
Militairen zijn ook gewoon moordenaars.quote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dan militair kan worden
Die zijn wel vaker gek. Degene die ik heb gezien zijn altijd vrouwonvriendelijk als in fluiten en joelen en blabla. Van die niveau loze gasten.quote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dan militair kan worden
Wie dan Joezi?quote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
Daniel Craig oprotten, tijd voor een nieuwe
En je moet tegen onderdanigheid kunnenquote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Militairen zijn ook gewoon moordenaars.
Deze man in de studio kwam gewoon beschaafd over.quote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Die zijn wel vaker gek. Degene die ik heb gezien zijn altijd vrouwonvriendelijk als in fluiten en joelen en blabla. Van die niveau loze gasten.
Per maand misschien? Ik let ook niet heel goed opquote:Op maandag 5 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Je kan 375 euro niet neertellen? Is dat het probleem hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |