Valt wel mee. Alleen bij gratie van de MoE praat je al over een range van +-3 a 4 procent.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
11-3 vs 7-5 , dat is wel een heel erg groot verschil.
Te kleine steekproefgroepen voor kandidaten die maar een klein deel van de stemmen krijgen?
[..]
Dat is niet bepaald de meest efficiënte manier om de data te vernietigen.
Ik wens haar geen slechte gezondheid toe, ik sprak slechts uit dat het voor het 'land' en de wereld goed zijn als mevrouw Clinton noch Trump de president zou worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Iemand een slechte gezondheid toewensen doe je in mijn optiek niet. Maar deze zaak ligt wel anders.
In je vorige bericht welquote:Op woensdag 7 september 2016 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik wens haar geen slechte gezondheid toe, ik sprak slechts uit dat het voor het 'land' en de wereld goed zijn als mevrouw Clinton noch Trump de president zou worden.
Missschien valt het mee maar voor Trump en Clinton lijkt er wat meer consistentie te zijn? Denk jij dat dat komt door het verschil in schaal omdat in totaal veel meer mensen aangeeft voor een van hen twee te stemmen in plaats van voor Stein of Johnson? Het fenomeen dat je sterkere uitschieters hebt bij een kleinere steekproef.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen bij gratie van de MoE praat je al over een range van +-3 a 4 procent.
Gewoon kijken naar de gemiddelden. Johnson rond de 8, Stein rond de 3.
Precies. Het was volledig met dat perspectief dat ik die uitspraak deed maar sommige mensen (zo te zien GSBrder) denken graag voor een ander in plaats van dat ze vragen wat ermee wordt bedoeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
In je vorige bericht welMaar ook dat kan wel, maar dan hoop je inderdaad op een betere planeet en niet op dat Clinton persoonlijk in een doosje komt te liggen.
De afwijking lijkt kleiner omdat ze een hoger percentage krijgen, maar die verschilt verder niet zoveel. Het zijn afwijkingen in procentpunten. 3-11 is een kleinere range dan 42-52 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Missschien valt het mee maar voor Trump en Clinton lijkt er wat meer consistentie te zijn? Denk jij dat dat komt door het verschil in schaal omdat in totaal veel meer mensen aangeeft voor een van hen twee te stemmen in plaats van voor Stein of Johnson? Het fenomeen dat je sterkere uitschieters hebt bij een kleinere steekproef.
Ja, dat gevoel heb ik er ook sterk bij: Turmp is gewoon geen Republikein.quote:Republikeinse Dallas News kiest Clinton
The Dallas Morning News opende woensdag met opmerkelijk nieuws. De krant uit het van oudsher Republikeinse bolwerk Texas beveelt Hillary Clinton aan als nieuwe president van de Verenigde Staten.
'Dit was geen gemakkelijk besluit van ons. Deze krant heeft sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog nooit haar voorkeur uitgesproken voor een Democraat in het hoogste ambt van het land. Welgeteld zijn dat meer dan 75 jaar en bijna twintig verkiezingen', aldus het redactioneel commentaar.
Het blad nam deze stap na de conclusie te hebben getrokken dat Clintons rivaal Donald Trump geen Republikein is. 'Generaties lang was het antwoord op de vraag wat de ware Republikein kenmerkt duidelijk: geloof in individuele vrijheid. Vrije markten. Sterke nationale defensie. Wat betekent het nu nog Republikein te zijn? Met Trump als de nieuwe vaandeldrager van de partij, is dat met geen mogelijkheid te zeggen. Hij gaat lijnrecht in tegen vrijwel elk Republikeins ideaal dat deze krant dierbaar is. Trump is geen Republikein en zeker niet conservatief.'
Ze is er zelf niet bij.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
HRC was toch vandaag in Amsterdam(NL) voor campagnefonds?
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 01:21:29Clinton Eastwood just refused to endorse Donald Trump on @extratv, says he'd have a hard time endorsing anyone in this election. reageer retweet
pijnlijk?quote:Op donderdag 8 september 2016 01:56 schreef skysherrif het volgende:
redelijk pijnlijktwitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 01:21:29Clinton Eastwood just refused to endorse Donald Trump on @extratv, says he'd have a hard time endorsing anyone in this election. reageer retweet
quote:The Trump campaign is also facing a new crop of editorials, with the Miami Herald saying it’s “puzzling” why Trump’s controversy is not getting “equal billing” to that associated with the Clinton Foundation.
“Unlike the faux scandal over the Clinton institution, there were actual victims here — people who paid good money to Trump University and feel they were duped. Why is Pam Bondi not investigating that?” the Miami Herald editorial board wrote in an item titled, “Donald Trump’s gift to Florida Attorney General Pam Bondi deserves a closer look.”
[...]
The billionaire has repeatedly talked about freely donating to both Republican and Democratic politicians, saying they were smart business moves.
"As a businessman and a very substantial donor to very important people, when you give, they do whatever the hell you want them to do," Trump told the Wall Street Journal in July 2015.
Read more: http://www.politico.com/s(...)227823#ixzz4JcOTSKvP
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Klopt, lees het ook ier en daar, maar het krijgt amper echte media aandacht. Het gaat iig niet viral.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:09 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen begint de pers nu ook bloed te ruiken bij Trump. Zijn gefraudeer lijkt daadwerkelijk slachtoffers te hebben gemaakt, maar de vervolging blijft uit, heel toevallig na het overmaken van wat geld.
[..]
Volgens mij spreekt ze hier eerdere uitspraken van haarzelf tegentwitter:NBCNews twitterde op donderdag 08-09-2016 om 02:13:48WATCH: Navy vet asks Clinton how she expects those with access to classified info to trust her #NBCNewsForum https://t.co/dXTCqjmfHd reageer retweet
twitter:benshapiro twitterde op donderdag 08-09-2016 om 03:03:41Hillary lied. Trump didn't poop on the stage. Trump wins. #CommanderInChiefForum reageer retweet
Geef toe OMG. Ja Trump slaat een flater figuur wederom, maar het is toch ook 3x niets, die antwoorden van Clinton. Juist zij zou als secretary of state hier een verschil kunnen maken.quote:Op donderdag 8 september 2016 02:54 schreef OMG het volgende:
Ben nu best benieuwd naar de debatten. Trump geeft werkelijk waar nergens antwoord op. Of liegt en verzint zoals gewoonlijk de hele handel aan elkaar.
Ze praat constant met journalisten onderweg, in het vliegtuig, is het excuus maar als ik zo naar onderstaand plaatje kijk heb ik een donkerbruin vermoeden dat die "journalisten" niet echt heel kritisch zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hillary heeft 275 dagen geen pers conferentie gegeven. Belachelijk! Dan kunnen wij haar antwoorden analyseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |