Moet kunnen mits volwassen.quote:Op maandag 5 september 2016 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die slimme mensen die het vervolgens op fok zetten
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou 'Help Amarantha september door' voor de TT
quote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag van haar laatste EUR 3.70 twee maaltijden gekocht.
Dat wordt de rest van de maand vasten.quote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ben ik in de toekomstquote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.quote:
Ik heb een moeder die standaard veel lekker eten kooktquote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.
Wees barmhartig; help haar de komende weken door
http://www.kickstarter.com/give-amarantha-a-better-life
quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.
Wees barmhartig; help haar de komende weken door
http://www.kickstarter.com/give-amarantha-a-better-life
sorryquote:Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet jij toch helemaal niet joh, gekkie.
Beter ditquote:
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?quote:Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die standaard veel lekker eten kookt
quote:
ok.quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?
[..]
20e meestal toch?quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer komt uitkering weer dan? Ik vraag dit voor een vriend van mij.
quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Straks.quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Ja zijn jullie soort mensen te eervol voor he, gaan wel organen handelen als het zware tijden zijn, of de kat van de buren gebruiken voor het nasivlees.quote:
Ja maar alleen als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 5 september 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn jullie soort mensen te eervol voor he, gaan wel organen handelen als het zware tijden zijn, of de kat van de buren gebruiken voor het nasivlees.
Bahhh ik dacht dat het hiphop wasquote:
Nietquote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?
[..]
Nee hoor, dat zijn je hormonen.quote:Op maandag 5 september 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Zie een foto op een map van een bedrijf van een vrouw met twee bolletjes ijs in haar hand en haar tong buitenboord tegen haar bovenlip gedrukt, ben ik raar als ik dat associeer met twee andere bolletjes?
Nee gelukkig niet, heb wel iets van smaak.quote:Op maandag 5 september 2016 16:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Bahhh ik dacht dat het hiphop was
Oh, hopelijk ben ik die kwijt voor ik helemaal kaal ben.quote:
Hiphop is smaak broederquote:Op maandag 5 september 2016 16:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, heb wel iets van smaak.
mijn lul?quote:Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zat ooit eens op een soort van stok. Meer vertel ik niet
En aan die stok heb je dus zitten likken?quote:Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zat ooit eens op een soort van stok. Meer vertel ik niet
haha meen je die?quote:Op maandag 5 september 2016 16:56 schreef Trollscience het volgende:
alle rap is echt kutmuziek:) luister lieve echte muziek uit de jaren 70 80 90 ipv die stront van tegenwoordig:) denk aan bands als nirvana pink floyd rolling stones beatles:)
alweer? binnenkort de grote slaapquote:Op maandag 5 september 2016 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ben vreselijk moe.
Ja kweet het ook niet meer. Echt sinds vorige week. Alleen maar moe en weinig energie.quote:
mooiquote:Op maandag 5 september 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij wel een goed projectgroepje op school nu. Thank god!
Je was ook wel erg vroeg op vanmorgen.quote:Op maandag 5 september 2016 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ben vreselijk moe.
Ja en het ergste is dat ik pas om 19.30 thuis ben.quote:Op maandag 5 september 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je was ook wel erg vroeg op vanmorgen.
zou ff huisarts raadplegenquote:Op maandag 5 september 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweet het ook niet meer. Echt sinds vorige week. Alleen maar moe en weinig energie.
Ik zou ontslag nemen als ik jou was.quote:Op maandag 5 september 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en het ergste is dat ik pas om 19.30 thuis ben.
Nice.quote:Op maandag 5 september 2016 17:14 schreef xcachet het volgende:
Morgen ook eerste werkdag. Jippieeeeee.
manege?quote:Op maandag 5 september 2016 17:14 schreef xcachet het volgende:
Morgen ook eerste werkdag. Jippieeeeee.
Ja... neequote:Op maandag 5 september 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen als ik jou was.
Paardenstal ;squote:
Hij is ondernemerquote:Op maandag 5 september 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen als ik jou was.
o jah succesquote:Op maandag 5 september 2016 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paardenstal ;s
[..]
Hij is ondernemer
krantenwijk?quote:Op maandag 5 september 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds mijn 14e lieve knul.
Gulle ouders?quote:Op maandag 5 september 2016 17:20 schreef Etsu het volgende:
Werken
Vandaag 2,5k in mn schoot toegeworpen gekregen.
Haha jij hebt Chai op Facebookquote:Op maandag 5 september 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
Zie je Chai over fallustacyd posten op Facebook
ik ookquote:Op maandag 5 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee begonnen bij Appie.
Gvd denk dat ik ook homoseks ga hebben danquote:Op maandag 5 september 2016 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, nog een fonds toegewezen gekregen.
Een man oraal verwennen levert 1k op, je anaal laten verwennen levert 5k op.quote:Op maandag 5 september 2016 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd denk dat ik ook homoseks ga hebben dan
wat schijft ze daar over dan?quote:Op maandag 5 september 2016 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
Oh lololol we zijn niet eens vrienden
Alsof we nog niet weten wie jij bent.quote:Op maandag 5 september 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
Wow, gauw Chai van Facebook knikkeren voordat jullie mij vinden.
quote:Op maandag 5 september 2016 17:25 schreef xcachet het volgende:
Wow, gauw Chai van Facebook knikkeren voordat jullie mij vinden.
quote:Op maandag 5 september 2016 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
Zie je Chai over fallustacyd posten op Facebook
Lang niet iedereenquote:Op maandag 5 september 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof we nog niet weten wie jij bent.
137 likes en 8 reactiesquote:Op maandag 5 september 2016 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Maar zoals op Fok! is ze ook daar populair met haar opmerkingen.
?quote:Op maandag 5 september 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand met de naam van Supergirl zegt: Hahahaha moest zo hard lachen om je reactie!
quote:Op maandag 5 september 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand met de naam van Supergirl zegt: Hahahaha moest zo hard lachen om je reactie!
hahaquote:Op maandag 5 september 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ophouden hoor want ik ga bijna een Facebook account maken om vriendjes met jullie allemaal te worden.
Gooi die er ook maar vanaf want daar ga je ook geen oorlogen mee winnen.quote:
Komt door al het zaad wat ze ontvangt, heel de zuurgraad is verziekt.quote:Op maandag 5 september 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
xcachet, wat ben je zuur geworden de laatste tijd.
quote:Op maandag 5 september 2016 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door al het zaad wat ze ontvangt, heel de zuurgraad is verziekt.
quote:Op maandag 5 september 2016 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt Braddie.quote:
ja rtquote:Op maandag 5 september 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik word altijd nieuwsgierig als ik iemand op FB zie met allemaal FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Ben dan benieuwd wie het is.
Drug.quote:
Post hij daar ook zijn penis?quote:Op maandag 5 september 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb tussen de 10 a 20 mensen van FOK! op Facebook. Ook Bob.
Dit is engquote:Op maandag 5 september 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb tussen de 10 a 20 mensen van FOK! op Facebook. Ook Bob.
Maar dat is niet om Bob. Maar omdat hij de hele dag door allemaal dingen deelt die hij tegenkomt op Facebook. Ik wil best vrienden zijn met zulke mensen maar ik hoef die crap niet op mijn tijdlijn. Bob is dus ook niet de enige.quote:
Eeeecht welquote:Op maandag 5 september 2016 17:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gooi die er ook maar vanaf want daar ga je ook geen oorlogen mee winnen.
Huh, hoezo?quote:Op maandag 5 september 2016 17:35 schreef Etsu het volgende:
xcachet, wat ben je zuur geworden de laatste tijd.
Heb je het bij mij ook uitstaan?quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat is niet om Bob. Maar omdat hij de hele dag door allemaal dingen deelt die hij tegenkomt op Facebook. Ik wil best vrienden zijn met zulke mensen maar ik hoef die crap niet op mijn tijdlijn. Bob is dus ook niet de enige.
Nee maar jij deelt ook niet de hele dag door allemaal plaatjes enz.quote:
;squote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst deed je een stuk aardiger.
Ik ga vanaf nu beginnen met jou taggen.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar jij deelt ook niet de hele dag door allemaal plaatjes enz.
Oh oh...quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu beginnen met jou taggen.
Geen probleem. Lekker rustig.quote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Sorry dat ik er vandaag zo weinig was, maar ik had een nieuwe kamergenote en dan moet ik altijd laten zien hoe hard ik kan werken. Alvast bedankt voor uw begrip
Huh ik had vandaag een nieuwe assistentquote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Sorry dat ik er vandaag zo weinig was, maar ik had een nieuwe kamergenote en dan moet ik altijd laten zien hoe hard ik kan werken. Alvast bedankt voor uw begrip
picsquote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Is hij een beetje knap?quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Huh ik had vandaag een nieuwe assistent
aightquote:Op maandag 5 september 2016 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik morgen word afgewezen dan krijg je daarna de foto's
no biggiequote:Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je haar chanteert enzo
Sorry, ik ben verlegenquote:Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja best wel maar hij liep zich de hele dag ver uit te sloven zonder een woord te zeggen.
Wat handig dat je kan quichenquote:Op maandag 5 september 2016 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Oven aan.
Er staat op de verpakking: Je kan de quiche warm en koud eten. Koud lijkt me echt smerig.
Gvdquote:Op maandag 5 september 2016 17:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
is geniaal, fucking trippy hoe die opgroeiende mind wordt exploredquote:Op maandag 5 september 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat vond ik echt wel 1 van de minst leuke.
quote:Op maandag 5 september 2016 18:13 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die geen beurtbalkje achter hun boodschappen leggen mogen van mij echt met hun vingers vast komen te zitten in de lopende band
Dat kan gewoonquote:Op maandag 5 september 2016 18:13 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen die geen beurtbalkje achter hun boodschappen leggen mogen van mij echt met hun vingers vast komen te zitten in de lopende band
Van films als Toy Story?quote:Op maandag 5 september 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
vind die animatiestijl echt naar, vond het als kind niet eng ofzo maar kreeg er een naar gevoel van
Zou wel een mooi zooitje worden als dat echt zo zou werkenquote:Op maandag 5 september 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
CUL / Lang wachten in restaurants Deze reactie
Zou met jou wel 4 uur op mijn eten willen wachtenquote:Op maandag 5 september 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel een mooi zooitje worden als dat echt zo zou werken
Ik kijk ze dn altijd zo aanquote:Op maandag 5 september 2016 18:18 schreef Oberkullie het volgende:
En dan ook nog verontwaardigd komen doen als de cassiere gewoon doorgaat met scannen.
bbyquote:Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou met jou wel 4 uur op mijn eten willen wachten
4 uur naar elkaar staren zonder wat te zeggenquote:Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Pardonquote:Op maandag 5 september 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar is mathijs24?quote:Op maandag 5 september 2016 18:46 schreef BoneThugss het volgende:
Eey, vrienden.![]()
geen haters hier, geen mths24![]()
Soms heb je geen woorden nodigquote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
4 uur naar elkaar staren zonder wat te zeggen
Echt hequote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stoor me er een beetje aan dat je naam geen hoofdletters heeft
Autistquote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Php.quote:
Wow eendje doe rustigquote:Op maandag 5 september 2016 18:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Steek anders gelijk een mes in mn rug
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 5 september 2016 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Php.
Dacht kom ook eens bij jullie kijken.
Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel kenquote:
Jij was toch ook tijdje weg of nietquote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel ken
Ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij was toch ook tijdje weg of niet
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoekenquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik geef zo veel liefde weg het moet bij mij ook wel eens aangevuld worden
wow okequote:Op maandag 5 september 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij misstaan je verder niet ofzo hoor
Oke doei hequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoeken
No one wants your opinionquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zegt hij tegen iedereen hoor
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het andersquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zegt hij tegen iedereen hoor
Hallo JD.quote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het anders
bedankt nog, hij is mooiquote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het anders
Jaquote:Op maandag 5 september 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft hij al lang een vriendin?
Heb je je triangel al gepoetst?quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar de Josti band in de Ziggodome?
quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je je triangel al gepoetst?
Ja ik speel de triangelquote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lolquote:Op maandag 5 september 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.
Geloof ik best ja, kost dat?quote:Op maandag 5 september 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.
nee als 'ie niet post is 'ie aan het na genieten van drie-vier nachten niet slapenquote:Op maandag 5 september 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, dacht misschien dat ie daarom minder aanwezig was ofzo.
Ja, maar meestal zit ie dan op fok tijdens die nachten, en dat was nu ook niet echt het geval.quote:Op maandag 5 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee als 'ie niet post is 'ie aan het na genieten van drie-vier nachten niet slapen
iets van 30 voor goedkope spotsquote:Op maandag 5 september 2016 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geloof ik best ja, kost dat?
quote:Op maandag 5 september 2016 19:51 schreef MAHL het volgende:
https://www.ziggodome.nl/event/7284412517/50-jaar-jostiband
Gerelateerde events: Studio 100 Winterfestival
Zo dan.quote:Op maandag 5 september 2016 19:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
iets van 30 voor goedkope spots
Wat doet die gast eigenlijk zoal de hele dag?quote:Op maandag 5 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
nee als 'ie niet post is 'ie aan het na genieten van drie-vier nachten niet slapen
Zal vast wel waard zijnquote:Op maandag 5 september 2016 19:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
iets van 30 voor goedkope spots
Mahl, vriend. Ziek ongeluk laatst he op industrieterreintje. Traumaheli allesquote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doet die gast eigenlijk zoal de hele dag?
Srs? Was op vakantie, ga pas woensdag weer aan het werk. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 5 september 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mahl, vriend. Ziek ongeluk laatst he op industrieterreintje. Traumaheli alles
fokkenquote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
hij is bezig met promotieonderzoekquote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nice, sws kijken dusquote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezus, jostiband wordt zelfs uitgezonden op tv
Hou toch op zeg
quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hou toch op zeg
quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fokken
en nu hij laatste tijd minder hier is wow vgm
Ach alsnog beter dan talentenshows en realitymeuk.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hou toch op zeg
een traumaheli.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Srs? Was op vakantie, ga pas woensdag weer aan het werk. Wat heb ik gemist?
Was de bus erg beschadigd?quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een traumaheli.
was fietsster tegen bus geklapt
Beetje stelen, beetje zuipenquote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
hij is bezig met promotieonderzoek
jij?
quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach alsnog beter dan talentenshows en realitymeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |