Moet kunnen mits volwassen.quote:Op maandag 5 september 2016 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die slimme mensen die het vervolgens op fok zetten
Waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou 'Help Amarantha september door' voor de TT
quote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag van haar laatste EUR 3.70 twee maaltijden gekocht.
Dat wordt de rest van de maand vasten.quote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ben ik in de toekomstquote:Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.quote:
Ik heb een moeder die standaard veel lekker eten kooktquote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.
Wees barmhartig; help haar de komende weken door
http://www.kickstarter.com/give-amarantha-a-better-life
quote:Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou jou niet proberen te redden zoals ik haar nu probeer te redden.
Wees barmhartig; help haar de komende weken door
http://www.kickstarter.com/give-amarantha-a-better-life
sorryquote:Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet jij toch helemaal niet joh, gekkie.
Beter ditquote:
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?quote:Op maandag 5 september 2016 16:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die standaard veel lekker eten kookt
quote:
ok.quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?
[..]
20e meestal toch?quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer komt uitkering weer dan? Ik vraag dit voor een vriend van mij.
quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Straks.quote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
Ja zijn jullie soort mensen te eervol voor he, gaan wel organen handelen als het zware tijden zijn, of de kat van de buren gebruiken voor het nasivlees.quote:
Ja maar alleen als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 5 september 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn jullie soort mensen te eervol voor he, gaan wel organen handelen als het zware tijden zijn, of de kat van de buren gebruiken voor het nasivlees.
Bahhh ik dacht dat het hiphop wasquote:
Nietquote:Op maandag 5 september 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe helpt dit haar? Is dit een verkapte uitnodiging voor haar om bij jou te eten komende dagen?
[..]
Nee hoor, dat zijn je hormonen.quote:Op maandag 5 september 2016 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Zie een foto op een map van een bedrijf van een vrouw met twee bolletjes ijs in haar hand en haar tong buitenboord tegen haar bovenlip gedrukt, ben ik raar als ik dat associeer met twee andere bolletjes?
Nee gelukkig niet, heb wel iets van smaak.quote:Op maandag 5 september 2016 16:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Bahhh ik dacht dat het hiphop was
Oh, hopelijk ben ik die kwijt voor ik helemaal kaal ben.quote:
Hiphop is smaak broederquote:Op maandag 5 september 2016 16:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, heb wel iets van smaak.
mijn lul?quote:Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zat ooit eens op een soort van stok. Meer vertel ik niet
En aan die stok heb je dus zitten likken?quote:Op maandag 5 september 2016 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zat ooit eens op een soort van stok. Meer vertel ik niet
haha meen je die?quote:Op maandag 5 september 2016 16:56 schreef Trollscience het volgende:
alle rap is echt kutmuziek:) luister lieve echte muziek uit de jaren 70 80 90 ipv die stront van tegenwoordig:) denk aan bands als nirvana pink floyd rolling stones beatles:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |