Echt hequote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stoor me er een beetje aan dat je naam geen hoofdletters heeft
Autistquote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Php.quote:
Wow eendje doe rustigquote:Op maandag 5 september 2016 18:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Steek anders gelijk een mes in mn rug
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 5 september 2016 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Php.
Dacht kom ook eens bij jullie kijken.
Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel kenquote:
Jij was toch ook tijdje weg of nietquote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel ken
Ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij was toch ook tijdje weg of niet
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoekenquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik geef zo veel liefde weg het moet bij mij ook wel eens aangevuld worden
wow okequote:Op maandag 5 september 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij misstaan je verder niet ofzo hoor
Oke doei hequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoeken
No one wants your opinionquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zegt hij tegen iedereen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |