Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel kenquote:
Jij was toch ook tijdje weg of nietquote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima. Hoewel ik deze sc van hééeéél lang geleden wel ken
Ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij was toch ook tijdje weg of niet
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoekenquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik geef zo veel liefde weg het moet bij mij ook wel eens aangevuld worden
wow okequote:Op maandag 5 september 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij misstaan je verder niet ofzo hoor
Oke doei hequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet aan wie je het weggeeft dan ik moet het nu elders zoeken
No one wants your opinionquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zegt hij tegen iedereen hoor
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het andersquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zegt hij tegen iedereen hoor
Hallo JD.quote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het anders
bedankt nog, hij is mooiquote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
maar we hebben in de dm ook al naaktfoto's uitgewisseld, dus tussen ons is het anders
Jaquote:Op maandag 5 september 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft hij al lang een vriendin?
Heb je je triangel al gepoetst?quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar de Josti band in de Ziggodome?
quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je je triangel al gepoetst?
Ja ik speel de triangelquote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.quote:Op maandag 5 september 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
lolquote:Op maandag 5 september 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.
Geloof ik best ja, kost dat?quote:Op maandag 5 september 2016 19:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee jammer. Wou kaarten kopen met een vriend maar het was een beetje duur.
nee als 'ie niet post is 'ie aan het na genieten van drie-vier nachten niet slapenquote:Op maandag 5 september 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, dacht misschien dat ie daarom minder aanwezig was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |