Heb je het bij mij ook uitstaan?quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat is niet om Bob. Maar omdat hij de hele dag door allemaal dingen deelt die hij tegenkomt op Facebook. Ik wil best vrienden zijn met zulke mensen maar ik hoef die crap niet op mijn tijdlijn. Bob is dus ook niet de enige.
Nee maar jij deelt ook niet de hele dag door allemaal plaatjes enz.quote:
;squote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst deed je een stuk aardiger.
Ik ga vanaf nu beginnen met jou taggen.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar jij deelt ook niet de hele dag door allemaal plaatjes enz.
Oh oh...quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu beginnen met jou taggen.
Geen probleem. Lekker rustig.quote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Sorry dat ik er vandaag zo weinig was, maar ik had een nieuwe kamergenote en dan moet ik altijd laten zien hoe hard ik kan werken. Alvast bedankt voor uw begrip
Huh ik had vandaag een nieuwe assistentquote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Sorry dat ik er vandaag zo weinig was, maar ik had een nieuwe kamergenote en dan moet ik altijd laten zien hoe hard ik kan werken. Alvast bedankt voor uw begrip
picsquote:Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef HPLC het volgende:
Is hij een beetje knap?quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Huh ik had vandaag een nieuwe assistent
aightquote:Op maandag 5 september 2016 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik morgen word afgewezen dan krijg je daarna de foto's
no biggiequote:Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je haar chanteert enzo
Sorry, ik ben verlegenquote:Op maandag 5 september 2016 17:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja best wel maar hij liep zich de hele dag ver uit te sloven zonder een woord te zeggen.
Wat handig dat je kan quichenquote:Op maandag 5 september 2016 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Oven aan.
Er staat op de verpakking: Je kan de quiche warm en koud eten. Koud lijkt me echt smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |