Het waren mensen meegereisd met de vluchtelingen, vooral Noord-Afrikanen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Zo, 1 minuut bezig en al 2 leugens.
Ik streep,hem af,quote:
Welke precies?quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef Ashqelon het volgende:
Nog voor het eerste fragment een grove leugen, echte VVD'er.
Niet zozeer meegereisd. De eerste leugen was dat mensen zeiden dat het Duitsers waren, dat is gewoon een verzinsel van hem. En dat het vervolgens toch die vluchtelingen bleken is ook onzin.quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het waren mensen meegereisd met de vluchtelingen, vooral Noord-Afrikanen.
Rutte heeft communicatiecursussen gevolgd, als je oude fragmenten van hem ziet, dan zie je dat hij nu met een lagere stem heeft leren praten.quote:Op zondag 4 september 2016 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Wat spreekt Rutte toch vreselijk hakkelig. Korte zinnen. Geen melodie. Onprettig om naar te luisteren.
Het waren Duitsers (van allochtone afkomst) , noord Afrikanen en er zaten ook vluchtelingen tussen. Althans zover ik heb meegekregen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zozeer meegereisd. De eerste leugen was dat mensen zeiden dat het Duitsers waren, dat is gewoon een verzinsel van hem. En dat het vervolgens toch die vluchtelingen bleken is ook onzin.
Dat weet hij zelf ook wel, dus gewoon twee leugens.
lol sloeberquote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
boxen van 200 euro..."dat is natuurlijk helemaal niets"
nou..nou.nou![]()
jezus ruttedoe ff normaal man. half nederland moet daar gewoon voor sparen ja
Rutte heeft natuurlijk geld genoeg om nieuwe te kopen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
nou..nou.nou![]()
Mag ik deze al afstrepen als 'geen homo'?quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef Falco het volgende:
Oehhhh Thomas gaat zo verder door vragen over de meisjes
leuk idee bingokaart. Waar kan je die vinden? :-) In de kantine voor 1 euro?quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef truthortruth het volgende:
Bingokaarr ff in een paintprogramma geladen, kan ik zo aftekenen, ik denk binnen een uurtje bingo.
"uuhhhuhhhuuuhhuu Joseph Luns"quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte heeft communicatiecursussen gevolgd, als je oude fragmenten van hem ziet, dan zie je dat hij nu met een lagere stem heeft leren praten.
Vorige deel.quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef Rmie het volgende:
[..]
leuk idee bingokaart. Waar kan je die vinden?
Wat moet je je daarbij voorstellen? Mompel een beetje dus zou dat eveneens wel willen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte heeft communicatiecursussen gevolgd, als je oude fragmenten van hem ziet, dan zie je dat hij nu met een lagere stem heeft leren praten.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
nou..nou.nou![]()
Ben bang dat ie z'n kans gemist heeft, had er gelijk op door moeten gaan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef Falco het volgende:
Oehhhh Thomas gaat zo verder door vragen over de meisjes
Die was altijd en overal verontwaardigd over dus dit is niets nieuws.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar is die Oltmans nu precies zo verontwaardigd over
Waar hij altijd verontwaardigd over was: miskenning, niet begrepen worden.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Het was in de aflevering van profiel. Hij heeft bij Phoenix NLP gevolgd.quote:Op zondag 4 september 2016 20:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat moet je je daarbij voorstellen? Mompel een beetje dus zou dat eveneens wel willen.
Omdat Van Dis iets opmerkte als, denkt u nu echt dat u de wereld kunt veranderen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Soort van Pietverdriet, eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:35 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Waar hij altijd verontwaardigd over was: miskenning, niet begrepen worden.
Wilde Rutte niet aan Heel Holland Bakt meedoen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh, het ging Rutte schijnbaar alleen om de 'mooie televisie'.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erdbrink de vraag stellen waarvan iedereen hoop dat ie 'm stel ?
Ben je nog maagd Mark ?
Ik heb er pas 3?quote:
Volgens mij wil Rutte overal aan meedoen. Zat hij niet ooit ook bij RTL Boulevard?quote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wilde Rutte niet aan Heel Holland Bakt meedoen?
quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erdbrink de vraag stellen waarvan iedereen hoop dat ie 'm stel ?
Ben je nog maagd Mark ?
Balkenende schoof ook aan bij RTL Boulevard, dat was toen best opzienbarend.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil Rutte overal aan meedoen. Zat hij niet ooit ook bij RTL Boulevard?
Benieuwd wat hij uit het fragment van House of cards haalt.
In dit geval wel hoor, american remakes zijn nooit goed blijkt maar weerquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het origineel is niet altijd beter, dat blijkt maar weer...
Ik vind het inderdaad raar dat Rutte ZG zo mooi programma vindt terwijl de VVD dat hele intellectuele gezeik maar verspilling van belastingcenten vindt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordat de VVD een spoor van vernieling door de PO trok kon zo'n zomergast een hele aflevering van een serie laten zien.
Terechtquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Joezi het volgende:
Rutte zou zijn dochter vermoorden voor de partijbelangen
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad raar dat Rutte ZG zo mooi programma vindt terwijl de VVD dat hele intellectuele gezeik maar verspilling van belastingcenten vindt.
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordat de VVD een spoor van vernieling door de PO trok kon zo'n zomergast een hele aflevering van een serie laten zien.
Inderdaad ik zet m ook afquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het tot nu toe nog niet echt de diepte ingaat, al zijn we pas 40 minuten bezig.
Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.
hoelang duurde vorige afleveringen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan dat wel waarderen, nooit verlegen voor een mooie zin of woordspeling. Alleen is het hier een beetje gek hoe hij soms een vraag van Erdbrink vertaalt naar Jip en Janneke taal, zodat het minder geletterde volksdeel het ook begrijpt. Die kijken geen Zomergasten en daarnaast zou dat ook nog eens de taak van de interviewer moeten zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is helemaal getraind in zijn spreken
Allebei!quote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.
Kan op een gegeven moment ook een soort van automatisme worden natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan dat wel waarderen, nooit verlegen voor een mooie zin of woordspeling. Alleen is het hier een beetje gek hoe hij soms een vraag van Erdbrink vertaalt naar Jip en Janneke taal, zodat het minder geletterde volksdeel het ook begrijpt. Die kijken geen Zomergasten en daarnaast zou dat ook nog eens de taak van de interviewer moeten zijn.
http://www.mediacourant.n(...)rom-vooral-op-katja/quote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.
- Hahaha!quote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb er pas 3?
- pianomuziek
- bovenste knoopjes open
- geen homo
Waar merk je dat aan?quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is helemaal getraind in zijn spreken
De knokploegen van GeenStijl e.d. hebben hun intimiderende werk gedaan. Kijk maar naar het lot van Clairy Polak. Die kreeg ook nog een trap na van Bosma die letterlijk zei "haar neus afhakken"quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Joris?quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.quote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De knokploegen van GeenStijl e.d. hebben hun intimiderende werk gedaan. Kijk maar naar het lot van Clairy Polak. Die kreeg ook nog een trap na van Bosma die letterlijk zei "haar neus afhakken"
Lage stem, korte zinnen, staccato, geen toonafwijking aan het einde van de zin, lichtelijk bekakt maar niet extreem ('Mockney' zouden ze in UK zeggen)quote:
Een jaar later ja. En niemand die in de bres sprong.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.
Jawel.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef PlutoxMoon het volgende:
Heb altijd gedacht dat Rutte een sociopaat is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Zomergasten met Jan Marijnissen vond ik best goed hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rutte is veel te scherp om het echt moeilijk te maken, dat heb ik nog nooit gezien volgens mij.
Zomergasten met een politicus werkt vaak niet zo goed, apart dat ze het blijven proberen. Maar ik kijk het nog even aan.
Hij past zo in het schema.quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.
mediacourant is altijd wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)rom-vooral-op-katja/
3.5 uur of zo? Toen hoefde de hardwerkende Nederlander nog niet zo hard te werken dat de TV om 12 uur ophield.quote:Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoelang duurde vorige afleveringen?
In de hoofdrol met Mies Bouwman.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik schakel net in. Is het meer Buitenhof of toch Zomergasten?
Ik vind dat wat onterecht, het is Zomergasten, geen 60 minutes. Het gaat er juist een beetje om wat meer de persoon zelf te leren kennen. Ik denk alleen verder niet dat Rutte een philosopher king is, dus dan wordt het al snel gezapig en gezellig. En anders zou hij dat ook niet willen laten zien omdat de VVD een populistische partij is.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Erdbrink is ook geen spannende interviewer, is geen blijvertje schat ik zo in.
Alsof alle lagen van de bevolking naar Zomergasten kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Fragmenten zullen ook wel zorgvuldig uitgezocht zijn door Rutte / VVD, van alles wat om alle lagen van de bevolking te behagen.
Gescreend door vijftig verschillende spindoctors.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Fragmenten zullen ook wel zorgvuldig uitgezocht zijn door Rutte / VVD, van alles wat om alle lagen van de bevolking te behagen.
Mja oké, maar toen was hij leider af dus dat is wel anders.quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zomergasten met Jan Marijnissen vond ik best goed hoor.
Hebben andere politici dat?quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lage stem, korte zinnen, staccato, geen toonafwijking aan het einde van de zin, lichtelijk bekakt maar niet extreem ('Mockney' zouden ze in UK zeggen)
Wie zijn 'jullie'?quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komen jullie er bij trouwens, dat zomergasten alleen voor de hoogopgeleiden zijn? werkelijk iedereen die ik ken, van tokkies, uitkeringstrekkers, studenten tot sporters, kijken naar zomergasten. volgens mij schatten jullie jezelf wel erg hoog in
Ik ken vrijwel niemand die zomergasten kijkt, en ik kijk zelf ook niet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
hoe komen jullie er bij trouwens, dat zomergasten alleen voor de hoogopgeleiden zijn? werkelijk iedereen die ik ken, van tokkies, uitkeringstrekkers, studenten tot sporters, kijken naar zomergasten. volgens mij schatten jullie jezelf wel erg hoog in
VPRO is de sterkste catalyst voor het Dunning–Kruger effect dat bestaat.quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
Pcies zo ingewikkeld is het nietquote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
Mocht ie live neergeschoten worden dan kunnen ze dat er nog uitknippen om onsmakelijke beelden weg te halen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb het idee dat het niet live is. Rutte begint 0,1 seconde na het einde van de fragmenten al te praten.
Hehe, eindelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef The_Temp het volgende:
Leuk om de mens achter de politicus te zien. Sympathieke man wel, denk dat ik toch maar op hem ga stemmen
quote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef The_Temp het volgende:
Leuk om de mens achter de politicus te zien. Sympathieke man wel, denk dat ik toch maar op hem ga stemmen
Wut, wordt er gezegd dat dit live is dan?quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heb het idee dat het niet live is. Rutte begint 0,1 seconde na het einde van de fragmenten al te praten.
Hoogopgeleide tokkies en uitkeringstrekkers, ze bestaan!quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond de Caviarace van Bart de Graaf toch leuker.
Daarom kijken er ook 2,5 miljoen mensen naar. Oh nee, toch niet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Het begint al te werkenquote:Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef The_Temp het volgende:
Vorige week stond in de Volkskrant dat het de strategie zal zijn om meer van de persoon Rutte te laten zien.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind dat wat onterecht, het is Zomergasten, geen 60 minutes. Het gaat er juist een beetje om wat meer de persoon zelf te leren kennen. Ik denk alleen verder niet dat Rutte een philosopher king is, dus dan wordt het al snel gezapig en gezellig. En anders zou hij dat ook niet willen laten zien omdat de VVD een populistische partij is.
Wilders kan niet iets laten zien van zijn persoonlijkheid?quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vorige week stond in de Volkskrant dat het de strategie zal zijn om meer van de persoon Rutte te laten zien.
Ook omdat alle andere lijsttrekkers of beschadigd zijn of te nieuw. En Wilders kan daarin niet mee.
Hij heeft Mark ook anaal genomen, vandaar.quote:Op zondag 4 september 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Ze nemen maar aan dat hij homo was omdat hij dood ging aan aids. Raar verhaal.
Kunnen we homo afstrepen?quote:Op zondag 4 september 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Ze nemen maar aan dat hij homo was omdat hij dood ging aan aids. Raar verhaal.
Die was toch niet scherp? Mozkowicz en De Winter had hij wat mij betreft best wat kritischer mogen bejegenen.quote:
Is wel een opvoedingsmethode die door menigeen wordt aangeprezen: die van liefdevolle verwaarlozing.quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Wow, wat een holle opvatting heeft Rutte over opvoeding.
Dat heb ik in het begin al gedaan, hij zat achter de meisjes aan glipte er tussendoor.quote:
Oja?quote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin al gedaan, hij zat achter de meisjes aan glipte er tussendoor.
Gordon zat als puber ook achter de meisjes aan.quote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin al gedaan, hij zat achter de meisjes aan glipte er tussendoor.
Niet zoals Rutte dat kan nee.quote:Op zondag 4 september 2016 21:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders kan niet iets laten zien van zijn persoonlijkheid?
Ze vertelden het hem niet, omdat die nog zo jong was, nl. 20.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef The_Temp het volgende:
Het is geen taboe, we zwijgen het alleen dood
Don't ask, Don't tellquote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef The_Temp het volgende:
Het is geen taboe, we zwijgen het alleen dood
Dan kan je het nu definitief afstrepen ...quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gordon zat als puber ook achter de meisjes aan.
Klopt idd.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef speknek het volgende:
Ik wist niet dat zijn broer aan Aids was overleden, maar dan zal hij inderdaad geen homo zijn, heeft geen nut om voor hem nog in de kast te zitten.
Kan ie mooi met Hans van der Togt samenwonen.quote:
Is wellicht niet positief voor z'n carriëre.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef speknek het volgende:
maar dan zal hij inderdaad geen homo zijn, heeft geen nut om voor hem nog in de kast te zitten.
Leek wel of hij de vraag of Mark zelf homo is telkens niet durfde te stellen... maar wel elke keer de aanzet geven door over die dode broer te beginnen. Een bruggetje maken maar er niet overheen lopen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:15 schreef Ringo het volgende:
Waarom zat die Erdbrink zo door te drammen over die ene dode broer? Zat ie te peuren naar emotie? Krommetenenteevee.
Hij is dan ook geen homo. Waarom zou ie dat verzwijgen ? Het is geen SGP'er hoor.quote:
Hoe gepast is die vraag?quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Leek wel of hij de vraag of Mark zelf homo is telkens niet durfde te stellen... maar wel elke keer de aanzet geven door over die dode broer te beginnen. Een bruggetje maken maar er niet overheen lopen.
Die vraag komt nog wel, als ze het over relaties gaan hebben straks. Hij had nog geen aanknopingspunten om die vraag te stellen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Leek wel of hij de vraag of Mark zelf homo is telkens niet durfde te stellen... maar wel elke keer de aanzet geven door over die dode broer te beginnen.
Dat zou toch ook een heel impertinente vraag zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leek wel of hij de vraag of Mark zelf homo is telkens niet durfde te stellen... maar wel elke keer de aanzet geven door over die dode broer te beginnen.
Er zijn ook nog geen ernstige politieke kwesties aangeroerd.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Teleurstellende score. Niet eens Hahahaha!
Nou dan heb ik dat uur beter besteed.quote:Op zondag 4 september 2016 21:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook nog geen ernstige politieke kwesties aangeroerd.
Als er iemand salonsocialist is, is t de Jonge wel. Idealen zijn leuk maar geld vind hij belangrijker.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Freek de Jonge een vriend van Rutte ?? Dat zou 20 jaar onmogelijk zijn.
Sowieso lijkt het nogal een obsessie van veel users hier.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou toch ook een heel impertinente vraag zijn.
Doet zo niet terzake. Behalve om publiciteit te maken.
Vraag dan scherp door over zijn drijfveren naar macht. Maar dat laat ie achteloos achterwege.
Och, dat valt wel mee. Hij is er ondertussen achter gekomen dat de socialisten ook de wijsheid niet in pacht hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als er iemand salonsocialist is, is t de Jonge wel. Idealen zijn leuk maar geld vind hij belangrijker.
Ik zie nu je opmerking. Had ik ook zoiets.quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef luxerobots het volgende:
130/140.000 joden omgekomen in Nederland. Zoveel joden waren er in totaal.
Eerder 100/110.000.
Toch slordig voor een historicus.
Nog niet zo heel lang geleden beschreef hij zichzelf als sociaal democraat bij Sven Kockelman.quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee. Hij is er ondertussen achter gekomen dat de socialisten ook de wijsheid niet in pacht hebben.
Maar zinloos om hem tussen neus en lippen door aan deze man te stellen.quote:
Hij raakte wel even in paniek.quote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar zinloos om hem tussen neus en lippen door aan deze man te stellen.
Erdbrink geeft te snel op. Dat is jammer.quote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar zinloos om hem tussen neus en lippen door aan deze man te stellen.
Hij is ook geen geldwolf en gierigerd als André van Duin...quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als er iemand salonsocialist is, is t de Jonge wel. Idealen zijn leuk maar geld vind hij belangrijker.
Pauw natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
wie zou een betere interviewer zijn? die dame van WNL misschien?
Iemand die vragen stelt over zijn rol de afgelopen jaren als MP..quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
Ischa Meijer weer opgraven.quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
Die rol ligt ook bij de interviewer. Politici ratelen eindeloos door tot ze onderbroken worden, dat zit er ingebakken.quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat hij iets bedachtzamer wordt en niet aldoor zo'n spraakwaterval. Iets beweren en het niet 10x herhalen zou fijn zijn.
Denk het ook ja. Maar die kan zo'n interview heus wel aan. Deze kerel heb ik volgens mij nog niet eens een vraag zien stellenquote:Op zondag 4 september 2016 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
ik denk dat witteman dit ook wel beter zou kunnen. maarja is al met pensioen.
Hoezo niet?quote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef The_Temp het volgende:
Laten we niet de illusie hebben dat een andere interviewer hier doorheen zou kunnen breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |