Het was in de aflevering van profiel. Hij heeft bij Phoenix NLP gevolgd.quote:Op zondag 4 september 2016 20:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat moet je je daarbij voorstellen? Mompel een beetje dus zou dat eveneens wel willen.
Omdat Van Dis iets opmerkte als, denkt u nu echt dat u de wereld kunt veranderen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar is die Oltmans nu precies zo verontwaardigd over
Soort van Pietverdriet, eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:35 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Waar hij altijd verontwaardigd over was: miskenning, niet begrepen worden.
Wilde Rutte niet aan Heel Holland Bakt meedoen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh, het ging Rutte schijnbaar alleen om de 'mooie televisie'.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erdbrink de vraag stellen waarvan iedereen hoop dat ie 'm stel ?
Ben je nog maagd Mark ?
Ik heb er pas 3?quote:
Volgens mij wil Rutte overal aan meedoen. Zat hij niet ooit ook bij RTL Boulevard?quote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wilde Rutte niet aan Heel Holland Bakt meedoen?
quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erdbrink de vraag stellen waarvan iedereen hoop dat ie 'm stel ?
Ben je nog maagd Mark ?
Balkenende schoof ook aan bij RTL Boulevard, dat was toen best opzienbarend.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wil Rutte overal aan meedoen. Zat hij niet ooit ook bij RTL Boulevard?
Benieuwd wat hij uit het fragment van House of cards haalt.
In dit geval wel hoor, american remakes zijn nooit goed blijkt maar weerquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het origineel is niet altijd beter, dat blijkt maar weer...
Ik vind het inderdaad raar dat Rutte ZG zo mooi programma vindt terwijl de VVD dat hele intellectuele gezeik maar verspilling van belastingcenten vindt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordat de VVD een spoor van vernieling door de PO trok kon zo'n zomergast een hele aflevering van een serie laten zien.
Terechtquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Joezi het volgende:
Rutte zou zijn dochter vermoorden voor de partijbelangen
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad raar dat Rutte ZG zo mooi programma vindt terwijl de VVD dat hele intellectuele gezeik maar verspilling van belastingcenten vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |