Het waren Duitsers (van allochtone afkomst) , noord Afrikanen en er zaten ook vluchtelingen tussen. Althans zover ik heb meegekregen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zozeer meegereisd. De eerste leugen was dat mensen zeiden dat het Duitsers waren, dat is gewoon een verzinsel van hem. En dat het vervolgens toch die vluchtelingen bleken is ook onzin.
Dat weet hij zelf ook wel, dus gewoon twee leugens.
lol sloeberquote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
boxen van 200 euro..."dat is natuurlijk helemaal niets"
nou..nou.nou![]()
jezus ruttedoe ff normaal man. half nederland moet daar gewoon voor sparen ja
Rutte heeft natuurlijk geld genoeg om nieuwe te kopen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
nou..nou.nou![]()
Mag ik deze al afstrepen als 'geen homo'?quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef Falco het volgende:
Oehhhh Thomas gaat zo verder door vragen over de meisjes
leuk idee bingokaart. Waar kan je die vinden? :-) In de kantine voor 1 euro?quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef truthortruth het volgende:
Bingokaarr ff in een paintprogramma geladen, kan ik zo aftekenen, ik denk binnen een uurtje bingo.
"uuhhhuhhhuuuhhuu Joseph Luns"quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte heeft communicatiecursussen gevolgd, als je oude fragmenten van hem ziet, dan zie je dat hij nu met een lagere stem heeft leren praten.
Vorige deel.quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef Rmie het volgende:
[..]
leuk idee bingokaart. Waar kan je die vinden?
Wat moet je je daarbij voorstellen? Mompel een beetje dus zou dat eveneens wel willen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte heeft communicatiecursussen gevolgd, als je oude fragmenten van hem ziet, dan zie je dat hij nu met een lagere stem heeft leren praten.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
nou..nou.nou![]()
Ben bang dat ie z'n kans gemist heeft, had er gelijk op door moeten gaan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:29 schreef Falco het volgende:
Oehhhh Thomas gaat zo verder door vragen over de meisjes
Die was altijd en overal verontwaardigd over dus dit is niets nieuws.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar is die Oltmans nu precies zo verontwaardigd over
Waar hij altijd verontwaardigd over was: miskenning, niet begrepen worden.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar is die Oltmans nu precies zo verontwaardigd over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |