Toen had ZG ook een scherpere interviewer.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordat de VVD een spoor van vernieling door de PO trok kon zo'n zomergast een hele aflevering van een serie laten zien.
Inderdaad ik zet m ook afquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het tot nu toe nog niet echt de diepte ingaat, al zijn we pas 40 minuten bezig.
Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.
hoelang duurde vorige afleveringen?quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordat de VVD een spoor van vernieling door de PO trok kon zo'n zomergast een hele aflevering van een serie laten zien.
Ik kan dat wel waarderen, nooit verlegen voor een mooie zin of woordspeling. Alleen is het hier een beetje gek hoe hij soms een vraag van Erdbrink vertaalt naar Jip en Janneke taal, zodat het minder geletterde volksdeel het ook begrijpt. Die kijken geen Zomergasten en daarnaast zou dat ook nog eens de taak van de interviewer moeten zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is helemaal getraind in zijn spreken
Allebei!quote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.
Kan op een gegeven moment ook een soort van automatisme worden natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan dat wel waarderen, nooit verlegen voor een mooie zin of woordspeling. Alleen is het hier een beetje gek hoe hij soms een vraag van Erdbrink vertaalt naar Jip en Janneke taal, zodat het minder geletterde volksdeel het ook begrijpt. Die kijken geen Zomergasten en daarnaast zou dat ook nog eens de taak van de interviewer moeten zijn.
http://www.mediacourant.n(...)rom-vooral-op-katja/quote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dekker juist goedkoop amusement verspilling van de belastingcenten vond.
- Hahaha!quote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb er pas 3?
- pianomuziek
- bovenste knoopjes open
- geen homo
Waar merk je dat aan?quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte is helemaal getraind in zijn spreken
De knokploegen van GeenStijl e.d. hebben hun intimiderende werk gedaan. Kijk maar naar het lot van Clairy Polak. Die kreeg ook nog een trap na van Bosma die letterlijk zei "haar neus afhakken"quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Joris?quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.quote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De knokploegen van GeenStijl e.d. hebben hun intimiderende werk gedaan. Kijk maar naar het lot van Clairy Polak. Die kreeg ook nog een trap na van Bosma die letterlijk zei "haar neus afhakken"
Lage stem, korte zinnen, staccato, geen toonafwijking aan het einde van de zin, lichtelijk bekakt maar niet extreem ('Mockney' zouden ze in UK zeggen)quote:
Een jaar later ja. En niemand die in de bres sprong.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.
Jawel.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef PlutoxMoon het volgende:
Heb altijd gedacht dat Rutte een sociopaat is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Zomergasten met Jan Marijnissen vond ik best goed hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rutte is veel te scherp om het echt moeilijk te maken, dat heb ik nog nooit gezien volgens mij.
Zomergasten met een politicus werkt vaak niet zo goed, apart dat ze het blijven proberen. Maar ik kijk het nog even aan.
Hij past zo in het schema.quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.
mediacourant is altijd wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)rom-vooral-op-katja/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |