Joris?quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen had ZG ook een scherpere interviewer.
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.quote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De knokploegen van GeenStijl e.d. hebben hun intimiderende werk gedaan. Kijk maar naar het lot van Clairy Polak. Die kreeg ook nog een trap na van Bosma die letterlijk zei "haar neus afhakken"
Lage stem, korte zinnen, staccato, geen toonafwijking aan het einde van de zin, lichtelijk bekakt maar niet extreem ('Mockney' zouden ze in UK zeggen)quote:
Een jaar later ja. En niemand die in de bres sprong.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neus afhakken ging niet over haar afscheid. Is gezegd op een ander tijdstip.
Jawel.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef PlutoxMoon het volgende:
Heb altijd gedacht dat Rutte een sociopaat is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over wie ging dit? Toch niet Theresa May?
Zomergasten met Jan Marijnissen vond ik best goed hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rutte is veel te scherp om het echt moeilijk te maken, dat heb ik nog nooit gezien volgens mij.
Zomergasten met een politicus werkt vaak niet zo goed, apart dat ze het blijven proberen. Maar ik kijk het nog even aan.
Hij past zo in het schema.quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is wel heel enthousiast/positief op een oppervlakkige manier.
mediacourant is altijd wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)rom-vooral-op-katja/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |