SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet tegelijkertijd met meerdere mee doen? Of werkt dat niet zo?quote:Op zondag 4 september 2016 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de volgende keer wel meedoen, want ik zit al bij een andere fok fitbit challenge. Maar jullie mogen me wel toevoegen alvast.
Geen idee ik zal eens kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je niet tegelijkertijd met meerdere mee doen? Of werkt dat niet zo?
Ik heb mijn fitbit ruim een jaar maar heb nog niet eerder aan een challenge mee gedaan, dus geen idee hoe het werkt verder
Je krijgt een uitnodigingquote:Op zondag 4 september 2016 21:18 schreef Negentiendertig het volgende:
Huh, ik ben volgens mij nu wel vriendjes met T. (Donna, ben jij dat?), maar hoe zie ik of ik meedoe aan een challenge?
Ja, of via de link naar de persoonlijke pagina dus.. helaas niet gewoon door doorklikken in een challenge, was wel makkelijk geweest..quote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Sorry negentiendertig, was aan het wandelen toen je me accepteerde haha. Moest je nog uitnodigen voor de challenge maar je bent er al.
@Sunny volgens mij kan je alleen vrienden worden via emailadressen.
Present!quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb wel nog wat meer en minder actieve Dieeters uitgenodigd.
Volgens mij wel. Ik ben bij voorbaat kansloos maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 4 september 2016 21:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En de challenge is gewoon wie het meeste heeft?
Ja, nou, idem, maar ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 september 2016 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ben bij voorbaat kansloos maar dat mag de pret niet drukken
Oh, geeft niet joh, dacht dat ik iets verkeerd deedquote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Sorry negentiendertig, was aan het wandelen toen je me accepteerde haha. Moest je nog uitnodigen voor de challenge maar je bent er al.
@Sunny volgens mij kan je alleen vrienden worden via emailadressen.
ik heb geen ex, maar me ergeren kost vaak heel veel calorieënquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoeveel calorieën kost je ondersteboven ergeren aan je ex die het licht heeft gezien?
quote:
Herkenbaar, 1200 stappen tot nu toequote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef DonnaRush het volgende:
Het wordt wel gauw pijnlijk duidelijk dat ik een zittend beroep heb in deze challenge.
741quote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Herkenbaar, 1200 stappen tot nu toe
Echt hoor.quote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef DonnaRush het volgende:
Het wordt wel gauw pijnlijk duidelijk dat ik een zittend beroep heb in deze challenge.
Fietsen telt niet als stappenquote:Op maandag 5 september 2016 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha ja. En zo weer koffie zetten.
Gelukkig kan (en ben) ik wel op de fiets!
Haha, maar wel als beweging. En dat vind ik ook prettig.quote:Op maandag 5 september 2016 10:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Fietsen telt niet als stappen
Fietsen is idd wel goed voor je actieve minutenquote:Op maandag 5 september 2016 10:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, maar wel als beweging. En dat vind ik ook prettig.
quote:Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeg, chefkokkies van me, kan rundervink eerst in de magnetron? Om gaar te worden van binnen zeg maar. Ik krijg ze altijd bruin aan de buitenkant maar nooit aan de binnenkant.
Haha, ik heb dus geen braadpan! Alleen een koekenpan...quote:Op maandag 5 september 2016 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ieuw!!
Gewoon 20 minuutjes laten sudderen in een braadpan op een laag vuurtje. Niets aan de hand
quote:Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeg, chefkokkies van me, kan rundervink eerst in de magnetron? Om gaar te worden van binnen zeg maar. Ik krijg ze altijd bruin aan de buitenkant maar nooit aan de binnenkant.
Dan doe je het in de koekenpan. Dekseltje er op, beetje water er bij eventueel.quote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, ik heb dus geen braadpan! Alleen een koekenpan...
Neeee!quote:Op maandag 5 september 2016 10:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mijn pa doet dat altijd, in de magnetron eerst paar minuten, dus volgens mij kan het wel, maar of het echt lekker is ....
Heb wel een deksel. Thanks, ga ik het zo proberen!quote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Koekenpannetje, beetje boter/olie, hoog vuur (niet flamen ofzo, maar gewoon flink hoog), ding dichtschroeien, als ie rondom mooi bruin is vuur laag en 15/20 minuutjes laten garen. Desnoods met alufolie over de pan als je geen deksel hebt.
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Neeee!
Je maakt een grapje, toch?
mijn hart huiltquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijk
Zelf aardappelen schillen, koken, afkoelen, opbakken. Vele malen lekkerderquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijk
Klopt, maar als hij uit een pak heeft, doet hij ze altijd paar minuutjes in de magnetron omdat hij ze anders te hard vindt van binnen, en dat doet hij dus ook met vinkenquote:Op maandag 5 september 2016 10:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zelf aardappelen schillen, koken, afkoelen, opbakken. Vele malen lekkerder
Dan bakt ie ze te hoog en te kort. Zelfde voor die dingen uit een pak- eerst op flink hoog vuur kleur geven, daarna vuur lager en laten garen. Die dingen zijn al voorgekookt, je hoeft ze echt niet nog eens in de magnetron te gooien.quote:Op maandag 5 september 2016 10:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij uit een pak heeft, doet hij ze altijd paar minuutjes in de magnetron omdat hij ze anders te hard vindt van binnen, en dat doet hij dus ook met vinken
Doe mij maar gewoon goed doorgebakken!quote:Op maandag 5 september 2016 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Een rundervink mag van mij sowieso licht rose zijn van binnen
Ik vind slavinken niet zo lekkerquote:Op maandag 5 september 2016 10:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
#teamslavink hier trouwens. Rundervinken zijn niet lekker knapperig en zoutig aan de buitenkant.
quote:Op maandag 5 september 2016 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind slavinken niet zo lekkerte vettig en te veel varken.
Dan lijken ze me een stuk lekkerderquote:Op maandag 5 september 2016 10:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]M'n oudtante maakt ze zelf met een mix van normaal en gerookt spek aan de buitenkant en van binnen gekruid mager rundergehakt
perfecte verhouding.
Uit de winkel vind ik ze ook niet lekker trouwens.
Zonde toch? Probeer het gewoon op de 'normale' manier.quote:Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Buurvrouw zegt ze door de lengte doorsnijden en dan in koekenpan bakken, dat ik daar nog niet aan dacht haha.
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.quote:Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Buurvrouw zegt ze door de lengte doorsnijden en dan in koekenpan bakken, dat ik daar nog niet aan dacht haha.
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?quote:Op maandag 5 september 2016 10:45 schreef DonnaRush het volgende:
Grootverpakkingen Nakd zijn momenteel ¤39,90 voor 12 doosjes. Voor wie echt fan is
http://www.nakd.nl/onze-producten-nakd/groot-formaat
Puur spul. Geen toegevoegde rommeltjes of suikers.quote:Op maandag 5 september 2016 10:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.
[..]
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..quote:Op maandag 5 september 2016 10:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.
[..]
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?
Ik koos Nakd bars omdat ik ze toch ook wel gezond vondquote:Op maandag 5 september 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..
Gezond, tja. Ik doelde meer op eiwitten etc. Maar eens hoor, noten en vruchten zijn ook gezond.quote:Op maandag 5 september 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..
Oh, okay. En eens. Fijne verandering ook wel.quote:Op maandag 5 september 2016 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Puur spul. Geen toegevoegde rommeltjes of suikers.![]()
Clean eten is best hip aan het worden volgens mij.
Plakkerig en chewyquote:Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vind die Nakd dingen niet echt lekker. En dan vooral de structuur staat me echt tegen.
Maar volgens mij ben ik de enige.
Aldus projectleider Laura.quote:Mijn favoriete reep is de Nakd Caffé Mocha – ik ben dol op de hartverwarmende geur van deze reep… soms bewaar ik een lege verpakking gewoon om er aan te voelen!
Lol, moet het ook niet ruiken zijn?quote:Op maandag 5 september 2016 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit een beetje over die website van Nakd te surfen, maar wtf:
[..]
Aldus projectleider Laura.
Denk het, maar dan nog vind ik het raarquote:Op maandag 5 september 2016 11:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Lol, moet het ook niet ruiken zijn?
Leuk om te lezen!quote:Op maandag 5 september 2016 12:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Review van de proteinekwark van Melkunie (Raspberry smaak): Lekker stevig, niet te zuur, je proeft niks van de rozenbottel die op de verpakking vermeld staat. Helaas wel gezoet met volgens mij stevia, dat vind ik niet zo lekker. Doet me denken aan de rode bakjes van danoontje.
Goeie kantoorlunch.
Zou ik ze weer halen? Ja, mits aanbieding.
6,8/10
quote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Heb maar even wat collega's opgetrommeld voor een pauze wandeling. De laatste pauze wandeling was met slome collega's. Gohhhhh die liepen echt voor geen meter door
Die heeft het stiekem over wat anders... toch?quote:Op maandag 5 september 2016 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit een beetje over die website van Nakd te surfen, maar wtf:
[..]
Aldus projectleider Laura.
Zo vervelend om in een ander tempo te maken lopen. Ookal ben ik meestal de langzamequote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Heb maar even wat collega's opgetrommeld voor een pauze wandeling. De laatste pauze wandeling was met slome collega's. Gohhhhh die liepen echt voor geen meter door
Echt wel alleen niet zo veelquote:Op maandag 5 september 2016 10:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Fietsen telt niet als stappen
Boodschappen gedaan, rondje met de hond, stof gezogen, lunchprep en wat schoonmaken in de keuken. Dat schiet wel op jaquote:
Ik vind stofzuigen altijd zo tegenvallen met stappenquote:Op maandag 5 september 2016 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, rondje met de hond, stof gezogen, lunchprep en wat schoonmaken in de keuken. Dat schiet wel op jaZo nog werken, dan loop ik ook vrij veel
Dansen bij het aanrecht telt ook voor stappen. Zaterdagochtend heb ik de hele ochtend staan bakken en op een gegeven moment ben ik maar gaan 'dansen' tijdens het mixen.quote:Op maandag 5 september 2016 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind stofzuigen altijd zo tegenvallen met stappenof ik doe iets verkeerd
Ja tijdens het koken/bakken zorg ik wel dat ik niet stil staquote:Op maandag 5 september 2016 12:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dansen bij het aanrecht telt ook voor stappen. Zaterdagochtend heb ik de hele ochtend staan bakken en op een gegeven moment ben ik maar gaan 'dansen' tijdens het mixen.
Bij mij telt fietsen als fietsen, niet als lopen?quote:Op maandag 5 september 2016 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt wel alleen niet zo veel.
Zo vakantie is voorbij tijd om weer normaal te doen. Net te veel gesnoept/gesnaaid deze laatste weken.Niet echt aangekomen maar ook niet afgevallen en dat is nog wel bedoeling vind ik zelf.
Lijst voor vandaag:
O: havermout met melk
S: 50 min zwemmen
L: sla met ei, cottage cheese en saladekaas
S: wandelen een km of 6.5 denk ik
T: optimel drink
D: braadworst met groenten
B: collecteren![]()
T: kwark
T: kaas
Morgen introductie in de sportschool
Keukenboerenquote:Op maandag 5 september 2016 12:43 schreef DonnaRush het volgende:
Vanavond hebben we ook nog een afspraak met de keukenboer.![]()
Hoe ga ik ooit aan m`n stappen komen.
Het is gelukkig onze eigenste klusjesman.quote:
Ah, dat scheelt al. Succes dan!quote:Op maandag 5 september 2016 12:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het is gelukkig onze eigenste klusjesman.Hij maakt prachtige keukens. Vanavond maken we het eind ontwerp en dan kan het aftellen beginnen.
Cool! succesquote:Op maandag 5 september 2016 12:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het is gelukkig onze eigenste klusjesman.Hij maakt prachtige keukens. Vanavond maken we het eind ontwerp en dan kan het aftellen beginnen.
Ja gelukkig wel. Heb in juni een magazine van *geenideewelkekeukenboer* aangevraagd en ze belden uiteraard direct 3x. Vriendelijk aangegeven dat we ergens anders onze keuken halen. In de afgelopen 3 weken hebben ze me (en dit lieg ik niet) 27x gebeldquote:Op maandag 5 september 2016 12:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt al. Succes dan!
Herkenbaar. Hier zijn we uiteindelijk naar de Ikea gegaan en hebben we daar precies gevonden wat we wilden voor de helft van de prijs.quote:Op maandag 5 september 2016 12:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Heb in juni een magazine van *geenideewelkekeukenboer* aangevraagd en ze belden uiteraard direct 3x. Vriendelijk aangegeven dat we ergens anders onze keuken halen. In de afgelopen 3 weken hebben ze me (en dit lieg ik niet) 27x gebeld
quote:Op maandag 5 september 2016 12:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Heb in juni een magazine van *geenideewelkekeukenboer* aangevraagd en ze belden uiteraard direct 3x. Vriendelijk aangegeven dat we ergens anders onze keuken halen. In de afgelopen 3 weken hebben ze me (en dit lieg ik niet) 27x gebeld
quote:Op maandag 5 september 2016 12:53 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
De mijne komt ook van Ikea. Als het goed is kunnen we hem van de herfst eindelijk plaatsenquote:Op maandag 5 september 2016 12:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier zijn we uiteindelijk naar de Ikea gegaan en hebben we daar precies gevonden wat we wilden voor de helft van de prijs.
Offtopic, maar is MF ober of postbode van beroep? >8k stappen en het is nog geen 1 uur.
Ja echt heel irritant. En ook steeds onder etenstijd `s avonds, of nog eens om 20:30. Rot toch op man.quote:Op maandag 5 september 2016 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]serieus?
Wij zijn op een blauwe vrijdag bij Bruynzeel binnen gelopen en liepen weer naar buiten met een voorlopige koop (huis moest er eerst door zijn). Maar een volgende keer zou ik ook een meubelbouwer overwegen. Kijken wat die voor onze ruimte zou ontwerpen.
Denk ik niet nee. Wij niet tenminstequote:Op maandag 5 september 2016 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Zouden er echt mensen zijn die alsnog kopen bij zo'n bedrijf? Ik heb zakelijk een leverancier die ongewenst belt en ze staan onderaan mijn lijstje, ik koop alleen daar als het écht moet en dat is gelukkig nog nooit nodig geweest.
Txs! Ik vind Stevia echt goor, dus ben blij dat ik dat niet gekocht heb.quote:Op maandag 5 september 2016 12:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Review van de proteinekwark van Melkunie (Raspberry smaak): Lekker stevig, niet te zuur, je proeft niks van de rozenbottel die op de verpakking vermeld staat. Helaas wel gezoet met volgens mij stevia, dat vind ik niet zo lekker. Doet me denken aan de rode bakjes van danoontje.
Goeie kantoorlunch.
Zou ik ze weer halen? Ja, mits aanbieding.
6,8/10
quote:Op maandag 5 september 2016 15:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Over uurtje weer even wandelen met hond. Wel andere schoenen aangedaan, mijn nieuwe nike air max zitten toch niet zo lekker, ga ze met pijn in mijn hart dus maar verkopen, baal er flink van want vind ze supervet!![]()
Eten vanavond:
- Aardappeltjes met knoflook uit de oven
- Rundervink (niet uit de magnetron)
- Erwtjes en worteltjes
quote:Op maandag 5 september 2016 15:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Over uurtje weer even wandelen met hond. Wel andere schoenen aangedaan, mijn nieuwe nike air max zitten toch niet zo lekker, ga ze met pijn in mijn hart dus maar verkopen, baal er flink van want vind ze supervet!![]()
Eten vanavond:
- Aardappeltjes met knoflook uit de oven
- Rundervink (niet uit de magnetron)
- Erwtjes en worteltjes
Die had ik ook aan de deur, maar ik had geen geld in huis (behalve een briefje van 50 euro dat ik ook nog eens heb bestemd om een rekening mee te betalen, dus helaasquote:
nóg meerquote:Op maandag 5 september 2016 20:42 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb zo nog een uur cursus met de hond. Dus er komen nog wat stappen bij.
Ja, het was een goeie dag.. Zolang jullie dit niet elke dag van me gaan verwachten..quote:
De Fitbit telt zelf stappen, daar heeftie de stappenteller van Samsung niet voor nodig..quote:Op maandag 5 september 2016 21:31 schreef junkiexp het volgende:
Hier weer terug van vakantie, volgens de weegschaal gelijk gebleven, ik was dan ook maar een weekje weg.
Vol goede moed begonnen.
O: 2 bruine boterhammen met pasta
T: 2 bruine boterhammen met Philadelphia
L: 4 boterhammen met kaas en kipfiliet
D: 200 gram groentemix, broccoli, bloemkool en wortels, 200 gram mini krieltjes en makreel
Niet een hele goede start, maar moest nog even boodschappen doen zeg maar
S: 12000 stappen, van het weekend 24000 stappen trouwens, lekker rondgelopen op de Werelhavendagen.
Leuk die fitbit, werkt die ook met de ingebouwde stappenteller van een Samsung dat iemand weet?
I know, maar het zou juist handig zijn als hij die van Samsung gebruikt, hoef ik dat ding niet aan te schaffen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:19 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
De Fitbit telt zelf stappen, daar heeftie de stappenteller van Samsung niet voor nodig..
+1 ik mag vandaag blij zijn met de helftquote:Op maandag 5 september 2016 22:18 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ja, het was een goeie dag.. Zolang jullie dit niet elke dag van me gaan verwachten..
goede planning! Succesquote:Op dinsdag 6 september 2016 07:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag begint weer mijn sportroutineDinsdag ochtend X-co dag, woensdag ochtend Club Power dag
En dit jaar heb ik verder geen andere dag-activiteiten naast mijn werk dus ik hoop deze routine goed vol te houden.
Met eend ja?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:50 schreef Sarabi het volgende:
O: kwark
S: 1,5 uur Jillian workout
L: zoete aardappel met geitenkaas
D: duck taco's
T: watermeloen en stukje kaas
Nee, 2x boterham met rosbief + banaan. Geen 'en' dus. Duidelijk zat, lijkt mequote:Op dinsdag 6 september 2016 10:53 schreef MutedFaith het volgende:
2x boterham met rosbief en banaan
of
Een banaan en 2x boterham met rosbief?
Dat eerste lijkt me namelijk erg apart..
Ja dan klopt het toch: 2x een broodje én één banaan waarbij je 2x een broodje eigenlijk tussen haakjes moet lezen wiskundig gezienquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:59 schreef Serinde het volgende:
Ik breek even in vanwege jullie titel![]()
Als jullie challenges bij Fitbit leuk vinden: er is een Facebook Groep "Fitbit Nederland" waarin we wekelijks een workweek hustle organiseren. De groepen worden ingedeeld aan de hand van de stappen van de voorgaande week (de eerste week loop je in een nieuwelingen-groepje) waardoor je meestal gewaagd bent aan de lopers in je groep (sommige mensen lopen de ene week veel meer of minder dan een andere week maar dat hou je).
Nieuwe lopers zijn altijd welkommeld je aan bij de FB groep! Je hoeft niet perse meteen mee te doen.
Tot zo ver
Klinkt ook leuk! Maar wordt misschien een beetje veel, zit ook nog in andere challenges.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:59 schreef Serinde het volgende:
Ik breek even in vanwege jullie titel![]()
Als jullie challenges bij Fitbit leuk vinden: er is een Facebook Groep "Fitbit Nederland" waarin we wekelijks een workweek hustle organiseren. De groepen worden ingedeeld aan de hand van de stappen van de voorgaande week (de eerste week loop je in een nieuwelingen-groepje) waardoor je meestal gewaagd bent aan de lopers in je groep (sommige mensen lopen de ene week veel meer of minder dan een andere week maar dat hou je).
Nieuwe lopers zijn altijd welkommeld je aan bij de FB groep! Je hoeft niet perse meteen mee te doen.
Tot zo ver
Yes!quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik ook maar zo'n stappenteller moet nemen, ik loop me wat af in mijn nieuwe kantoor
Alleen zie ik er eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet zo van want ik zet die stappen tochquote:
Hahahaha. Halverwege de trap je Fitbit laten liggen omdat je precies op 10.000 zitquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alleen zie ik er eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet zo van want ik zet die stappen tochEn mezelf kennende zou ik dan neurotische capriolen gaan uithalen om aan het einde van de dag op een mooi nummer uit te komen of zo..
Ophangen én weghalen op één dag? Het klinkt nogal...uhm...zinloosquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Vreemde dag.
O: 1 boterham met makreelsalade
B: 3 uur flyers ophangen in de buurt.
L: banaan + 4 minigehaktballetjes met kwark-tzaziki.
B: Uur met hond lopen en flyers weghalen.
B: Snel alles in huis skoonmaken.
D: iets met kip en groente.
Ik ben moe.
Dat was bij ons toen ook nogal ongemakkelijk. Allebei apart koken voelde ontzettend stom, maar gezellig samen eten was er ook niet echt bij. Meestal kookte ik, plofte ik vervolgens voor de tv en zat hij er nog een tijdje naast, waarna ik spulletjes ging inpakken of naar de manege ging ofzo. Heel vreemd. Succes LT!quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, dat lijkt me echt lastig, LT. Eigenlijk sta ik er nu maar weinig bij stil hoeveel ik wel samen doe.
Ze waren zo zinvol dat ze binnen 1 dag al weg konden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ophangen én weghalen op één dag? Het klinkt nogal...uhm...zinloos![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze waren zo zinvol dat ze binnen 1 dag al weg konden.
Ik ben blij als ik 7500 haal op een dag. Vandaag ben ik al blij met de helft. Stomme migrainequote:Op dinsdag 6 september 2016 15:27 schreef Sarabi het volgende:
Wow wat lopen jullie allemaal veel in de challenge zegik ben al blij met 10,000 per dag
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik 7500 haal op een dag. Vandaag ben ik al blij met de helft. Stomme migraine
Meestal de nacht en ochtend. Dus dan probeer ik te slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]hoe lang heb je er meestal last van?
Fijn dat het wel alweer iets beter gaatquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Meestal de nacht en ochtend. Dus dan probeer ik te slapen.
Gaat nu dus wel weer, maar ben wel ziek thuis van m`n werk dus even wandelen wordt lastig
Ruim 15k vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Rauw. het volgende:
Als je meer dan 10.000 stappen zet op je stappenteller om je pols dan heb je waarschijnlijk parkinson. Just sayin'
Wat goedquote:Op woensdag 7 september 2016 08:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer 3 ons er af. Nog 4 ons en ik ben weer op mijn laagste gewicht.
Jaaaaa, crosstrainer is zoiets wat steeds leuker wordt haha!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer 3 ons er af. Nog 4 ons en ik ben weer op mijn laagste gewicht.
De sportschool was goed. Dat doe ik morgen weer. Afgesloten met 15 minuten crosstrainer. En dat ging heel goed vroeger kon ik dat nog geen 5 minuten
. Ook goed voor je stappen trouwens
![]()
Combi van beide kan zomaar hoor. Ik moet vanavond weer wegen bij de coach en vrees ook voor m`n vocht en gewicht daardoorquote:Op woensdag 7 september 2016 09:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had er vandaag zomaar 1kg bij opgeen idee waarom, sporten? Warmte dus vocht? Het zal wel..
dat klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vond een rijpe avocado in de groenteschaal. Mijn D was daarom zwaar donker geroosterd desembrood met geprakte avocado, rookvlees en chilivlokken. Super lekker.
Het wordt pas leuk na 8-9 minuten wanneer de 'trance' inzetquote:Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Crosstrainer, blegh. 3 minuutjes en ik ben er klaar mee.
Morgen weer sporten. Misschien dan maar eens wat langer proberen.
Goed voornemen. Boost om een nieuw doel te bereiken?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef MutedFaith het volgende:
Gisteren besloten voorlopig (minstens tot eind april, met een kleine uitzondering voor kerst) helemaal te stoppen met alcohol. Niet dat ik nou zoveel dronk, maar alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ook de spoiler herkenbaar helaas. Succes voor jullie.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:34 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, maar niet per se op gewicht gebied. Qua gewicht wil ik nu vooral rond de 72 blijven hangen, en dat lukt al een paar weken best goed.
Maar met de start van 't ijshockeyseizoen wil ik ook sterker, sneller en beter worden. Dus daar gaat mijn nieuwe focus wel op liggen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:34 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, maar niet per se op gewicht gebied. Qua gewicht wil ik nu vooral rond de 72 blijven hangen, en dat lukt al een paar weken best goed.
Maar met de start van 't ijshockeyseizoen wil ik ook sterker, sneller en beter worden. Dus daar gaat mijn nieuwe focus wel op liggen.Dat wordt een lastige tijd gok ik. In ieder geval fijn om te weten dat je het zo'n fit lichaam hieraan begint, dat zal altijd helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dan valt mijn parkinson nog mee met 13k gisteren. Zit nu op 4kquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Shandaly het volgende:
20k vandaag zelfs... Zwaar Parkinson
Dat hoor je niet vaak, wat voor allergie heb je?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow dan valt mijn parkinson nog mee met 13k gisteren. Zit nu op 4k
Mn vakantie is voorbij, dus weer terug in het normale ritme nu. Franse kaasjes, zon, veel wandelen in prachtige natuur en wijn drinken hebben mij goed gedaan
O: kwark
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, 2 met kaas, 1 met ham
T: 2 kiwi's, bites
D: falafel met wraps en een tomatensalade
S: het standaard woonwerkverkeer. 40 minuten fietsen en 40 minuten wandelen dus.
Voor de vakantie ook na lang nadenken besloten te stoppen met mijn vegetarische eetpatroon. Ik merkte de afgelopen maanden meer en meer beperkingen met eten door mn voedselallergie icm vega-eten. Dusver zal zo af en toe nu wat vlees of vis in mn lijstje te vinden zijn, alhoewel ik mn weg er nog er in moet vinden na ruim 10 jaar vegetarisch gegeten te hebben.
En eenvoor MF en Tink. Ik hoop dat jullie wensen straks werkelijkheid mogen worden
Sesam.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, wat voor allergie heb je?
Ja, dat onder andere. Vakantie was ook wel een fijn moment om mn lichaam weer een beetje te laten wennen aan vlees/vis.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Ah, dan kom je zeker in de knoop met veel vleesvervangers?
Moedige keuze, success met de overstap
quote:Op woensdag 7 september 2016 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Succes MF!
En Tink, wat Shandaly zegtTxs lieverdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On-topic: Ik ben nog steeds op gewicht
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 10:55 schreef Artoo het volgende:
Veel succes MF!
En TinkEr zijn vast alsnog mogelijkheden!
quote:Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Knap hoor. Maar ik zie echt niet in hoe ik dat zou moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is 'stop met roken en je hebt ruimte voor extra's' te makkelijk gesteld? Het zou wel goede motivatie kunnen zijn. En ik geef meestal niet meer uit per week dan jij aan boodschappen + tanken voor twee personen. Soms wat meer tanken, als we op familiebezoek in Limburg gaan ofzo, maar boodschappen zijn altijd maximaal zo'n ¤ 35 voor twee personen.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
50 euro per week? Werk je verder niet?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 11:00 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
50 euro per week? Werk je verder niet?Ik heb een wajong, geen idee hoeveel, mijn moeder is bewindvoerster. Ik krijg 50 euro per week voor dus boodschappen en alles. Soms is het krap, als je bijvoorbeeld scheermesjes ofzo nodig hebt. Of eens iets extra's wil, zoals ergens lunchen. Verder krijg ik elke 25e van de maand 20 euro. Zou het wel eens anders willen, maargoed, misschien wel goed zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 11:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jawel hoorhet is gewoon een beetje zoeken en ik merk dat dat veel energie kost op het moment. Komt wel goed hoor, het is geen drama. Soms is het gewoon confronterend en dan ben ik er ontzettend mee bezig.
[..]
Knap hoor. Maar ik zie echt niet in hoe ik dat zou moeten doen.Mwah, rook nu pakjes, maar krijg van mijn pa weer pot shag, dus alleen 2 euro aan filters kwijt, dat scheelt al heel veel, anders zou ik inderdaad minder roken. Het is gewoon soms lastig, nu ga ik dinsdag naar mijn 'vriendin' , dan ben ik alleen aan trein enzo al best wat kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is 'stop met roken en je hebt ruimte voor extra's' te makkelijk gesteld? Het zou wel goede motivatie kunnen zijn. En ik geef meestal niet meer uit per week dan jij aan boodschappen + tanken voor twee personen. Soms wat meer tanken, als we op familiebezoek in Limburg gaan ofzo, maar boodschappen zijn altijd maximaal zo'n ¤ 35 voor twee personen.
Ik mag niet klagen, het was 35, daar kwam ik echt niet van rond.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind 50 euro per week echt wel weinig als je er van rookt en ook nog moet tanken. Wij hebben het geluk dat de auto + tanken van de zaak is dus dan is het misschien ook allemaal wel net wat makkelijker.
Als wij het dubbele hebben dan ben ik al tevredenquote:Op woensdag 7 september 2016 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wauw en dan ben ik soms bang dat wij 'straks' weinig over hebben als er een kindje komt. Ik stop met doemdenken.
¤35 boodschappen per week voor 2 personen lukt ons trouwens bij lange na niet.
Ik heb het voor 1 persoon. Maar het was gewoon te krap. Nu wat meer speling.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wauw en dan ben ik soms bang dat wij 'straks' weinig over hebben als er een kindje komt. Ik stop met doemdenken.
¤35 boodschappen per week voor 2 personen lukt ons trouwens bij lange na niet.
Tink89 zegt het op de vorige pagina, als ik het goed heb. ¤35 voor 2 personenquote:Op woensdag 7 september 2016 11:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb het voor 1 persoon. Maar het was gewoon te krap. Nu wat meer speling.
Ja ik probeer onder de ¤70 per week te blijven.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als wij het dubbele hebben dan ben ik al tevredenvaak is het meer
Jups. Da's dus vooral aanbiedingen kopen, groot inkopen en invriezen. Lukt aardig hoor. Moet wel eerlijk zeggen dat we gemiddeld twee keer per week bij m'n schoonouders aanschuiven.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:12 schreef DonnaRush het volgende:
Op woensdag 7 september 2016 11:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja nou handig toch? Vinden hun vast ook gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups. Da's dus vooral aanbiedingen kopen, groot inkopen en invriezen. Lukt aardig hoor. Moet wel eerlijk zeggen dat we gemiddeld twee keer per week bij m'n schoonouders aanschuiven.
En de rest eten we gewoon simpel en lekker. Geen duur vlees of vis, veel rijst en gehakt, diepvriesgroente en seizoensgroente. Ik kan voor een paar euro bijvoorbeeld prima voor 2 dagen zuurkoolschotel voor twee personen maken.
Dan moet ik toch nog wat beter m`n best doen denk ikquote:Op woensdag 7 september 2016 11:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups. Da's dus vooral aanbiedingen kopen, groot inkopen en invriezen. Lukt aardig hoor. Moet wel eerlijk zeggen dat we gemiddeld twee keer per week bij m'n schoonouders aanschuiven.
En de rest eten we gewoon simpel en lekker. Geen duur vlees of vis, veel rijst en gehakt, diepvriesgroente en seizoensgroente. Ik kan voor een paar euro bijvoorbeeld prima voor 2 dagen zuurkoolschotel voor twee personen maken.
Als ze een beetje leuk zijn, geen probleem toch hahaquote:Op woensdag 7 september 2016 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
Misschien moeten we ook wat vaker bij m`n schoonouders aanschuiven haha!
Het zijn zelfs onze buren, dus helemaal geen probleem! Alleen weet m`n vriend nooit of hij op tijd thuis is, dat maakt het wel lastig. Hij heeft bijna altijd service, dus dan is hij de hele dag op pad en dat loopt vaker wel uit dan niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Als ze een beetje leuk zijn, geen probleem toch haha
Zo, daar zou ik toch niet aan moeten denken, hoe aardig ik ze ook vind haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:25 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het zijn zelfs onze buren, dus helemaal geen probleem! Alleen weet m`n vriend nooit of hij op tijd thuis is, dat maakt het wel lastig. Hij heeft bijna altijd service, dus dan is hij de hele dag op pad en dat loopt vaker wel uit dan niet.
Dat maakt het inderdaad wel iets ingewikkelder. Wij eten sinds kort eigenlijk elke dinsdag bij de schoonouders (dan blijf ik twee treinstations verder zitten, heeft vriendlief m'n kanokloffie al mee en kunnen we meteen door varen) en meestal op donderdag of vrijdag ofzo nog een keer. Ze zijn gezellig en vinden het al lang prima als we ze wat te doen gevenquote:Op woensdag 7 september 2016 11:25 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het zijn zelfs onze buren, dus helemaal geen probleem! Alleen weet m`n vriend nooit of hij op tijd thuis is, dat maakt het wel lastig. Hij heeft bijna altijd service, dus dan is hij de hele dag op pad en dat loopt vaker wel uit dan niet.
Haha. Er zit wel meer dan 100 meter tussen hoor. We merken en horen niet van elkaar en kunnen ook niet bij elkaar naar binnen kijken. Ik vind het wel heel fijnquote:Op woensdag 7 september 2016 11:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zo, daar zou ik toch niet aan moeten denken, hoe aardig ik ze ook vind haha.
Haha oke, dat maakt het anders. Anders zou ik echt gek worden denk ik. Prima als ze in de buurt wonen, maar buren, nee dankje haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Er zit wel meer dan 100 meter tussen hoor. We merken en horen niet van elkaar en kunnen ook niet bij elkaar naar binnen kijken. Ik vind het wel heel fijn![]()
In een rijtjeshuis ofzo zou ik er ook echt niet aan moeten denken. Maar daar wil ik sowieso niet aan denken.
Toekomst gericht he. We schuiven straks onze kinderen gewoon door de deur daarquote:Op woensdag 7 september 2016 11:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oke, dat maakt het anders. Anders zou ik echt gek worden denk ik. Prima als ze in de buurt wonen, maar buren, nee dankje haha.
Haha heel slimquote:Op woensdag 7 september 2016 11:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Toekomst gericht he. We schuiven straks onze kinderen gewoon door de deur daar
Lijkt me wel motiverend zon FitBit ding en challenges, helaas ff geen budget. Nu maar met mijn gewone stappenteller op de telefoon doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:31 schreef DonnaRush het volgende:
Straks in de pauze even wandelen. Eens even kijken of ik van de laatste plek kom in de challenge.
Daarom woon ik ook op 5 minuten loopafstand van mn schoonouders. Toffe lieve mensen zijn hetquote:Op woensdag 7 september 2016 11:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Toekomst gericht he. We schuiven straks onze kinderen gewoon door de deur daar
Superhandig! Wij wonen er een kwartier met de auto (of tien minuten met de trein) vandaan, maar da's geen probleem. Zie de schoonouders ook nog wel bij ons in huis komen oppassen. Da's het enige handige financiële: ze willen graag oppassen! Dat scheelt echt een bak geldquote:Op woensdag 7 september 2016 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook op 5 minuten loopafstand van mn schoonouders. Toffe lieve mensen zijn het
Mijn schoonouders willen ook graag oppassen, ben ik ook heel blij mee. Ik zie het mijn eigen ouders niet doen namelijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Superhandig! Wij wonen er een kwartier met de auto (of tien minuten met de trein) vandaan, maar da's geen probleem. Zie de schoonouders ook nog wel bij ons in huis komen oppassen. Da's het enige handige financiële: ze willen graag oppassen! Dat scheelt echt een bak geld
Mijn moeder woont te ver weg, wil het niet doen en bovendien ben ik het helemaal niet eens met haar manier van met kinderen omgaan. Ik zie mezelf echt wel heel veel dingen heel anders doen... Dus misschien maar beter ookquote:Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn schoonouders willen ook graag oppassen, ben ik ook heel blij mee. Ik zie het mijn eigen ouders niet doen namelijk.
Maar baby's maken staat voor dit jaar nog niet in de planning
Altijd leukquote:Op woensdag 7 september 2016 11:52 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn collega kwam trouwens vorige week terug van vakantie. Zegtie; Nou, kom ik terug van vakantie, is DonnaRush gehalveerd. Ze wordt steeds kleiner.
Andere collega's maken ook regelmatig een complimentje, erg leuk.
Soms lees je van die horrorverhalen (vaak over schoonmoeders trouwens) dat je goede afspraken hebt over eten etc. en ze dan ineens je baby van 6 maanden fristi of slagroom gaan geven ofzo 'want ze zat er zo verlekkerd naar de kijken'.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn moeder woont te ver weg, wil het niet doen en bovendien ben ik het helemaal niet eens met haar manier van met kinderen omgaan. Ik zie mezelf echt wel heel veel dingen heel anders doen... Dus misschien maar beter ook
Mijn moeder woont ook ver weg, zou het vast wel willen doen maar nee, liever niet als het aan mij ligt. Ze heeft zelf al dusdanig veel zorg en Hulp nodig dat ik het niet realistisch vind. Vader heb ik geen contact meer mee.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn moeder woont te ver weg, wil het niet doen en bovendien ben ik het helemaal niet eens met haar manier van met kinderen omgaan. Ik zie mezelf echt wel heel veel dingen heel anders doen... Dus misschien maar beter ook
En Donna, wat een tof compliment! Mijn schoonmoeder roept steeds dat het nu wel klaar is met afvallen, maar die is gewoon jaloers...
Go girlquote:Op woensdag 7 september 2016 11:31 schreef DonnaRush het volgende:
Straks in de pauze even wandelen. Eens even kijken of ik van de laatste plek kom in de challenge.
Mijn moeder ook, alleen jammer dat ik (nog) geen kinderwens hebquote:
Tja, aan de andere kant kun je ook niet micromanagen, als je je kind aan de zorg van anderen overlaat zal er vast af en toe iets gebeuren wat jij anders zou doen/niet zo zou willen. Maar daar gaan ze toch ook niet dood aan.. Werden we niet allemaal verwend door opa en oma vroeger?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Soms lees je van die horrorverhalen (vaak over schoonmoeders trouwens) dat je goede afspraken hebt over eten etc. en ze dan ineens je baby van 6 maanden fristi of slagroom gaan geven ofzo 'want ze zat er zo verlekkerd naar de kijken'.
Arrgghhh, ik hoop echt dat m`n schoonouders niet zulke fratsen uithalen.
Geloof me, dat gebeurt hier niet hoor. Vriendlief heeft ooit serieuze maagvliesontsteking gehad van fristi. En verder gaan we gewoon duidelijke afspraken maken. Vriendlief is allergisch voor noten en ik ben zwaar lactose-intolerant, dus ze gaan er sowieso niet zomaar iets instoppen.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Soms lees je van die horrorverhalen (vaak over schoonmoeders trouwens) dat je goede afspraken hebt over eten etc. en ze dan ineens je baby van 6 maanden fristi of slagroom gaan geven ofzo 'want ze zat er zo verlekkerd naar de kijken'.
Arrgghhh, ik hoop echt dat m`n schoonouders niet zulke fratsen uithalen.
Mijn moeder is vooral te streng, zonder uit te leggen waarom dingen niet mogen. Ik ben ook van duidelijk en consequent, maar ook van (op z'n minst één keer) uitleggen waarom je boos bent, dingen niet mogen of juist moeten. Mijn moeder is nogal van de 'omdat ik dat zeg' en ik geloof daar niet zo in. Ga het vast zelf ooit gebruiken, maar dan niet bij de eerste keer dat iets niet mag of juist moet. Daar leert je kind toch niks van... Daarnaast verheft ze nogal makkelijk haar stem en gaat ze rustig uren tv zitten kijken als er kindjes over de vloer zijn. Dat vind ik dus echt niks.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn moeder woont ook ver weg, zou het vast wel willen doen maar nee, liever niet als het aan mij ligt. Ze heeft zelf al dusdanig veel zorg en Hulp nodig dat ik het niet realistisch vind. Vader heb ik geen contact meer mee.
Donna, goed bezig!
Ow dat ben ik welquote:Op woensdag 7 september 2016 12:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik hou ook van mijn ouders, maar de band is niet echt optimaal, gezien het verleden.
Soms hoor je dat mensen echt dikke vriendinnen zijn met hun moeder, nou dat is bij mij gelukkig niet het geval, lijkt me ook niks denk ik.
Oh absoluut, maar sommige dingen (zoals Fristi en slagroom met een paar maanden geven) vind ik dus echt te idioot voor woorden. Ik vind dat als je daar afspraken over maakt dat je je daar als oppas aan hebt te houden. Dat doe ik ook als ik op m`n neefje pas.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant kun je ook niet micromanagen, als je je kind aan de zorg van anderen overlaat zal er vast af en toe iets gebeuren wat jij anders zou doen/niet zo zou willen. Maar daar gaan ze toch ook niet dood aan.. Werden we niet allemaal verwend door opa en oma vroeger?
Zelfs dat is al lastig met 2 personen imo.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik probeer onder de ¤70 per week te blijven.
Ja moet er ook zeker hard m`n best voor doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zelfs dat is al lastig met 2 personen imo.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:34 schreef MutedFaith het volgende:
Maar met de start van 't ijshockeyseizoen wil ik ook sterker, sneller en beter worden. Dus daar gaat mijn nieuwe focus wel op liggen.Succes MF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En stoppen met drinken is altijd een prima zaak."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Roken valt idd onder de luxe producten, maar dat is nu met zelf sigaretten klikken redelijk opgelost.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:11 schreef Rauw. het volgende:
50e/pw boodschappen voor 1 persoon is prima te doen.
Roken en brandstof zijn toch al luxeproducten/extra's? (tenzij je tanken moet voor naar het werk oid)
Vooral de turkse, heerlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Dat mis ik hier echt. El cheapo aziatische of turkse super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |