SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet tegelijkertijd met meerdere mee doen? Of werkt dat niet zo?quote:Op zondag 4 september 2016 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de volgende keer wel meedoen, want ik zit al bij een andere fok fitbit challenge. Maar jullie mogen me wel toevoegen alvast.
Geen idee ik zal eens kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je niet tegelijkertijd met meerdere mee doen? Of werkt dat niet zo?
Ik heb mijn fitbit ruim een jaar maar heb nog niet eerder aan een challenge mee gedaan, dus geen idee hoe het werkt verder
Je krijgt een uitnodigingquote:Op zondag 4 september 2016 21:18 schreef Negentiendertig het volgende:
Huh, ik ben volgens mij nu wel vriendjes met T. (Donna, ben jij dat?), maar hoe zie ik of ik meedoe aan een challenge?
Ja, of via de link naar de persoonlijke pagina dus.. helaas niet gewoon door doorklikken in een challenge, was wel makkelijk geweest..quote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Sorry negentiendertig, was aan het wandelen toen je me accepteerde haha. Moest je nog uitnodigen voor de challenge maar je bent er al.
@Sunny volgens mij kan je alleen vrienden worden via emailadressen.
Present!quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb wel nog wat meer en minder actieve Dieeters uitgenodigd.
Volgens mij wel. Ik ben bij voorbaat kansloos maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 4 september 2016 21:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En de challenge is gewoon wie het meeste heeft?
Ja, nou, idem, maar ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 september 2016 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ben bij voorbaat kansloos maar dat mag de pret niet drukken
Oh, geeft niet joh, dacht dat ik iets verkeerd deedquote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Sorry negentiendertig, was aan het wandelen toen je me accepteerde haha. Moest je nog uitnodigen voor de challenge maar je bent er al.
@Sunny volgens mij kan je alleen vrienden worden via emailadressen.
ik heb geen ex, maar me ergeren kost vaak heel veel calorieënquote:Op zondag 4 september 2016 22:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoeveel calorieën kost je ondersteboven ergeren aan je ex die het licht heeft gezien?
quote:
Herkenbaar, 1200 stappen tot nu toequote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef DonnaRush het volgende:
Het wordt wel gauw pijnlijk duidelijk dat ik een zittend beroep heb in deze challenge.
741quote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Herkenbaar, 1200 stappen tot nu toe
Echt hoor.quote:Op maandag 5 september 2016 09:31 schreef DonnaRush het volgende:
Het wordt wel gauw pijnlijk duidelijk dat ik een zittend beroep heb in deze challenge.
Fietsen telt niet als stappenquote:Op maandag 5 september 2016 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha ja. En zo weer koffie zetten.
Gelukkig kan (en ben) ik wel op de fiets!
Haha, maar wel als beweging. En dat vind ik ook prettig.quote:Op maandag 5 september 2016 10:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Fietsen telt niet als stappen
Fietsen is idd wel goed voor je actieve minutenquote:Op maandag 5 september 2016 10:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, maar wel als beweging. En dat vind ik ook prettig.
quote:Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeg, chefkokkies van me, kan rundervink eerst in de magnetron? Om gaar te worden van binnen zeg maar. Ik krijg ze altijd bruin aan de buitenkant maar nooit aan de binnenkant.
Haha, ik heb dus geen braadpan! Alleen een koekenpan...quote:Op maandag 5 september 2016 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ieuw!!
Gewoon 20 minuutjes laten sudderen in een braadpan op een laag vuurtje. Niets aan de hand
quote:Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeg, chefkokkies van me, kan rundervink eerst in de magnetron? Om gaar te worden van binnen zeg maar. Ik krijg ze altijd bruin aan de buitenkant maar nooit aan de binnenkant.
Dan doe je het in de koekenpan. Dekseltje er op, beetje water er bij eventueel.quote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, ik heb dus geen braadpan! Alleen een koekenpan...
Neeee!quote:Op maandag 5 september 2016 10:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mijn pa doet dat altijd, in de magnetron eerst paar minuten, dus volgens mij kan het wel, maar of het echt lekker is ....
Heb wel een deksel. Thanks, ga ik het zo proberen!quote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Koekenpannetje, beetje boter/olie, hoog vuur (niet flamen ofzo, maar gewoon flink hoog), ding dichtschroeien, als ie rondom mooi bruin is vuur laag en 15/20 minuutjes laten garen. Desnoods met alufolie over de pan als je geen deksel hebt.
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Neeee!
Je maakt een grapje, toch?
mijn hart huiltquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijk
Zelf aardappelen schillen, koken, afkoelen, opbakken. Vele malen lekkerderquote:Op maandag 5 september 2016 10:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja echt, en gebakken aardappeltjes uit een pak, doet ie ook altijd eerst in de magnetron, om ze te laten garen. Terwijl hij toch echt wel heerlijk kan koken eigenlijk
Klopt, maar als hij uit een pak heeft, doet hij ze altijd paar minuutjes in de magnetron omdat hij ze anders te hard vindt van binnen, en dat doet hij dus ook met vinkenquote:Op maandag 5 september 2016 10:28 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zelf aardappelen schillen, koken, afkoelen, opbakken. Vele malen lekkerder
Dan bakt ie ze te hoog en te kort. Zelfde voor die dingen uit een pak- eerst op flink hoog vuur kleur geven, daarna vuur lager en laten garen. Die dingen zijn al voorgekookt, je hoeft ze echt niet nog eens in de magnetron te gooien.quote:Op maandag 5 september 2016 10:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij uit een pak heeft, doet hij ze altijd paar minuutjes in de magnetron omdat hij ze anders te hard vindt van binnen, en dat doet hij dus ook met vinken
Doe mij maar gewoon goed doorgebakken!quote:Op maandag 5 september 2016 10:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Een rundervink mag van mij sowieso licht rose zijn van binnen
Ik vind slavinken niet zo lekkerquote:Op maandag 5 september 2016 10:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
#teamslavink hier trouwens. Rundervinken zijn niet lekker knapperig en zoutig aan de buitenkant.
quote:Op maandag 5 september 2016 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind slavinken niet zo lekkerte vettig en te veel varken.
Dan lijken ze me een stuk lekkerderquote:Op maandag 5 september 2016 10:37 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]M'n oudtante maakt ze zelf met een mix van normaal en gerookt spek aan de buitenkant en van binnen gekruid mager rundergehakt
perfecte verhouding.
Uit de winkel vind ik ze ook niet lekker trouwens.
Zonde toch? Probeer het gewoon op de 'normale' manier.quote:Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Buurvrouw zegt ze door de lengte doorsnijden en dan in koekenpan bakken, dat ik daar nog niet aan dacht haha.
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.quote:Op maandag 5 september 2016 10:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Buurvrouw zegt ze door de lengte doorsnijden en dan in koekenpan bakken, dat ik daar nog niet aan dacht haha.
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?quote:Op maandag 5 september 2016 10:45 schreef DonnaRush het volgende:
Grootverpakkingen Nakd zijn momenteel ¤39,90 voor 12 doosjes. Voor wie echt fan is
http://www.nakd.nl/onze-producten-nakd/groot-formaat
Puur spul. Geen toegevoegde rommeltjes of suikers.quote:Op maandag 5 september 2016 10:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.
[..]
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..quote:Op maandag 5 september 2016 10:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Droogt uit joh. Gewoon bakken zoals eerder beschreven, perfect.
[..]
Die dadel/cashew vond ik wel lekker. Maar hoezo zijn die dingen hier zo populair? Gewoon omdat lekker? Want er zit niet per se iets gezonds in?
Ik koos Nakd bars omdat ik ze toch ook wel gezond vondquote:Op maandag 5 september 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..
Gezond, tja. Ik doelde meer op eiwitten etc. Maar eens hoor, noten en vruchten zijn ook gezond.quote:Op maandag 5 september 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat versta jij onder iets gezonds dan? Ik vind noten en vruchten wel gezond..
Oh, okay. En eens. Fijne verandering ook wel.quote:Op maandag 5 september 2016 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Puur spul. Geen toegevoegde rommeltjes of suikers.![]()
Clean eten is best hip aan het worden volgens mij.
Plakkerig en chewyquote:Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef MutedFaith het volgende:
Ik vind die Nakd dingen niet echt lekker. En dan vooral de structuur staat me echt tegen.
Maar volgens mij ben ik de enige.
Aldus projectleider Laura.quote:Mijn favoriete reep is de Nakd Caffé Mocha – ik ben dol op de hartverwarmende geur van deze reep… soms bewaar ik een lege verpakking gewoon om er aan te voelen!
Lol, moet het ook niet ruiken zijn?quote:Op maandag 5 september 2016 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit een beetje over die website van Nakd te surfen, maar wtf:
[..]
Aldus projectleider Laura.
Denk het, maar dan nog vind ik het raarquote:Op maandag 5 september 2016 11:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Lol, moet het ook niet ruiken zijn?
Leuk om te lezen!quote:Op maandag 5 september 2016 12:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Review van de proteinekwark van Melkunie (Raspberry smaak): Lekker stevig, niet te zuur, je proeft niks van de rozenbottel die op de verpakking vermeld staat. Helaas wel gezoet met volgens mij stevia, dat vind ik niet zo lekker. Doet me denken aan de rode bakjes van danoontje.
Goeie kantoorlunch.
Zou ik ze weer halen? Ja, mits aanbieding.
6,8/10
quote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Heb maar even wat collega's opgetrommeld voor een pauze wandeling. De laatste pauze wandeling was met slome collega's. Gohhhhh die liepen echt voor geen meter door
Die heeft het stiekem over wat anders... toch?quote:Op maandag 5 september 2016 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit een beetje over die website van Nakd te surfen, maar wtf:
[..]
Aldus projectleider Laura.
Zo vervelend om in een ander tempo te maken lopen. Ookal ben ik meestal de langzamequote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Heb maar even wat collega's opgetrommeld voor een pauze wandeling. De laatste pauze wandeling was met slome collega's. Gohhhhh die liepen echt voor geen meter door
Echt wel alleen niet zo veelquote:Op maandag 5 september 2016 10:05 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Fietsen telt niet als stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |