Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar ik zie liever Hamilton winnen dan Britney.
Hamilton komt niet in de buurt van Prost.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.
Britten zijn sowieso een apart volk dus tjaquote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.
Sinds Kimmi?quote:Op zondag 4 september 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik zie liever een spannend kampioenschap. Bovendien is het eigenlijk allebei treurig. Hamilton die straks de 2e grootste wordt alleen maar omdat hij zo lang bij het absolute topteam reed of Rosberg die de meest waardeloze kampioen sinds JV zou zijn..
gratis testenquote:
Rare jongens die Britten.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook hier, alleen op basis van 2003, 2005 vind ik al Raikkonen > Rosberg. Het enige wat Rosberg heeft laten zien is dat hij niet de pure snelheid en de pure slimheid heeft van een kampioen. Ja, hij versloeg Schumacher die natuurlijk nooit meer terug had moeten keren, tsja.quote:
Heel gek, na een vroege stop en slechte start.quote:
Ligt er aan welke stream.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef marp0 het volgende:
Wie kijkt hier via stream? Mijn stream is echt kut
De Britten komen wel met een narratief, maak je daar geen illusies over.quote:Op zondag 4 september 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton komt niet in de buurt van Prost.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
Ik dacht echt een strijd voor 6-10de plek maar niet voor 16de plek
:")quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
SEBN nu..quote:
Net gepit, als 1 van de eerste.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
Ik begin niet gEzien, schade?quote:
welke banden heeft ie nuquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
Verstappen gaat hem uitrijden op deze banden?
Ja wssquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
Verstappen gaat hem uitrijden op deze banden?
Mooi, ligt ie niet meer onder een vergrootglas en is de winst in Singapore extra tof.quote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef marcodej het volgende:
De Max-hypetrain komt na deze race tot volledige stilstand.
*fixedquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen vindt er bijzonder weinig van.
wordt lastig maar max kan hetquote:
Ja, geef HAM die titel gewoon gratis.quote:Op zondag 4 september 2016 14:27 schreef Szura het volgende:
Hopelijk parkeert Rosberg hem straks nog even tegen een vangrail
Mij boeit het niet zoveel wie van die twee jankhomo's hem wint, wil wel weer eens een andere GP-zege dan Mercedes.quote:Op zondag 4 september 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, geef HAM die titel gewoon gratis.
Als ROS m niet wint wint HAM hem gewoon hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel wie van die twee jankhomo's hem wint, wil wel weer eens een andere GP-zege dan Mercedes.
Rosberg is natuurlijk wel een aanmerkelijk stuk sneller. Het verschil met Hamilton is erg klein, een stuk kleiner dan bijna iedereen verwacht had. Nou heeft Button Hamilton wel verslagen, maar niet op snelheid. Dat was meer Hamiltons geklungel.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jenson Button > Nico Rosberg, al is het maar om bijvoorbeeld 2004 en 2011.
Ik kijk sinds 2015 naar Henno's stream, altijd goed . Je moet wel een goede buffer tijd instellen om smooth beeld te hebben , dus ik loop wel altijd 30-45 seconden achter op live, maar aangezien ik toch niet elke 10s dit soort forums refresh maakt me dat niet uit.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef marp0 het volgende:
Wie kijkt hier via stream? Mijn stream is echt kut
10 seconden strafquote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso door het rode licht dat niet op groen sprong bij McLaren
Gat tussen Hamilton en Button was qua snelheid ook niet zo groot hoor, maar Button is tactisch wel effe 2 stappen beter dan Rosberg.quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rosberg is natuurlijk wel een aanmerkelijk stuk sneller. Het verschil met Hamilton is erg klein, een stuk kleiner dan bijna iedereen verwacht had. Nou heeft Button Hamilton wel verslagen, maar niet op snelheid. Dat was meer Hamiltons geklungel.
Ik vond Button ook een prima kampioen. Een eenmalig kampioen welteverstaan, het is voor de rest een uitstekende coureur, goede inhaler, goed in de regen en dergelijke coureurs komen daardoor dan wel eens in een superieure auto en dan kan het en hebben ze het ook wel een beetje verdiend.
fora*quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 2015 naar Henno's stream, altijd goed . Je moet wel een goede buffer tijd instellen om smooth beeld te hebben , dus ik loop wel altijd 30-45 seconden achter op live, maar aangezien ik toch niet elke 10s dit soort forums refresh maakt me dat niet uit.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
ja omdat de rest nog moeten stoppen
Want dat was net niet het geval toen je hem bashte om 16e plek?quote:Op zondag 4 september 2016 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
ja omdat de rest nog moeten stoppen
slechter dan BUT?quote:
zeker. is sneller dan Perez en Grosjean voor hemquote:Op zondag 4 september 2016 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zijn start na, rijdt Max een degelijke race.
Dan grosjean is dan niet heel gek..quote:Op zondag 4 september 2016 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker. is sneller dan Perez en Grosjean voor hem
bedankt, Hansquote:Op zondag 4 september 2016 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan grosjean is dan niet heel gek..
Que? Bron?quote:Op zondag 4 september 2016 14:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Want dat was net niet het geval toen je hem bashte om 16e plek?
waterquote:
Misplaatste opmerkingquote:
Zijn zelfvertrouwen is een geknakt twee dagen oud patatje van de febo.quote:Op zondag 4 september 2016 14:34 schreef marcodej het volgende:
De carriere van Kvyat lijkt me wel over. Die rijdt als een patatje.
In Ted's notebook werd gisteren gemeld dat men binnen Red Bull op het punt staat om de keuze te maken om Gasly volgend jaar in de STR naast Sainz te zetten.quote:Op zondag 4 september 2016 14:34 schreef marcodej het volgende:
De carriere van Kvyat lijkt me wel over. Die rijdt als een patatje.
En daar blijft het wel bij.quote:
In principe had Hamilton toch wel 3 tienden op Button, alleen kwam het er vaak niet uit.quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gat tussen Hamilton en Button was qua snelheid ook niet zo groot hoor, maar Button is tactisch wel effe 2 stappen beter dan Rosberg.
Als er nog een stop komt, denk niet dat het nodig is.quote:Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef potjecreme het volgende:
Volgende stop pakt Ham dus de rode rakkers.
Ze moeten wel, want weer beide SS bandenquote:Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er nog een stop komt, denk niet dat het nodig is.
ze rijden voor de tweede keer op supersoftquote:Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er nog een stop komt, denk niet dat het nodig is.
Hij bedoelt dat Ham niet meer gaat stoppen.quote:Op zondag 4 september 2016 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want weer beide SS banden
Ging toch over Mercedesquote:Op zondag 4 september 2016 14:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ze rijden voor de tweede keer op supersoft
Begin vooraan rijden en dan aan het einde weggeven?quote:Op zondag 4 september 2016 14:43 schreef THEFXR het volgende:
kan iemand mij de strategie van Ferrari uitleggen?
De fans gaan in de laatste ronde op de baan staan om iedereen te blokkeren en dan rijd Ferrari via een pitstop er voorbij.quote:Op zondag 4 september 2016 14:43 schreef THEFXR het volgende:
Hamilton vroeg op welke banden ze reden, doelend op de Ferrari's voor hem.quote:
Ah zo.quote:Op zondag 4 september 2016 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton vroeg op welke banden ze reden, doelend op de Ferrari's voor hem.
Broer van HRT.quote:
Manor Racing Team?quote:
voor het publiek en de PRquote:Op zondag 4 september 2016 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begin vooraan rijden en dan aan het einde weggeven?
Wie is harrie?quote:
waarom gewoon niet manorquote:
Op supersofts starten betekent sowieso een twee stopper dus dan maar de tweede stint ook op supersofts en zo uitrijden op softs.quote:Op zondag 4 september 2016 14:43 schreef THEFXR het volgende:
Max kan mooi even wat goede rondjes neerzetten en pas later pitten. Heeft hij straks voordeel vanquote:
max'vroege pit heeft goede undercut potentie.quote:Op zondag 4 september 2016 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max kan mooi even wat goede rondjes neerzetten en pas later pitten. Heeft hij straks voordeel van
Kun je nog de naam van het team veranderen zonder dat de chassisnaam aangepast hoeft te worden.quote:
Mercedes heet ook Mercedes Grand Prix.. Waarom niet gewoon Mercedesquote:
geen undercut nu, maar in de slotfase profiteren van betere bandenquote:Op zondag 4 september 2016 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
max'vroege pit heeft goede undercut potentie.
Zit een knop op je tv.quote:Op zondag 4 september 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlag maar af. Ben wel klaar met deze rommel.
Mercedes is sneller dan ferrari op een minder snelle band. Lolquote:Op zondag 4 september 2016 14:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op supersofts starten betekent sowieso een twee stopper dus dan maar de tweede stint ook op supersofts en zo uitrijden op softs.
Chsssisnaam is gewoon Mercedes.quote:Op zondag 4 september 2016 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Mercedes heet ook Mercedes Grand Prix.. Waarom niet gewoon Mercedes
Ik wil de uitslag wel zien. Maar dit is toch weer doodsaai? Er zit geen greintje spanning in.quote:
Ik neem aan dat mensen daar niet verrast over zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 14:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mercedes is sneller dan ferrari op een minder snelle band. Lol
Yep. Maar dat is bijna het hele seizoen al zo.quote:Op zondag 4 september 2016 14:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mercedes is sneller dan ferrari op een minder snelle band. Lol
SS bleek hier op Monza weinig sneller dan Soft.quote:Op zondag 4 september 2016 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen undercut nu, maar in de slotfase profiteren van betere banden
hoe dan?quote:Op zondag 4 september 2016 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bottas gaat wel podium pakken denk ik
die worden 3 en 4 vandaagquote:Op zondag 4 september 2016 14:48 schreef THEFXR het volgende:
ferrari gen top6, die gaan hard terugvallen op soft
Ja hoe verzinnen ze het.quote:Op zondag 4 september 2016 14:51 schreef Justevo het volgende:
Als je zo'n circuit ontwerpt moet je toch ook wel denken van dit is niet echt heel spannend..
Zit toch behoorlijk gat tussen.quote:Op zondag 4 september 2016 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het niet gevolgd maar is Ricciardo zo langzaam of Verstappen zo snel? Na die slechte start had ik niet verwacht dat Verstappen nu gewoon achter Ricciardo zou zitten.
nogalquote:Op zondag 4 september 2016 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
banden VES zijn op aan z'n rondetijden te zien
Kimi zal toch wel ff schrikken van die achterkant.quote:Op zondag 4 september 2016 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
verschil is nu te groot in snelheid
zag hem ook af en toe en beetje glijden.quote:Op zondag 4 september 2016 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
banden VES zijn op aan z'n rondetijden te zien
Dat zal pijn doen voor hemquote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Kvyat eruit in Singapore, Gasly erin. Aldus Gasly zelf tegen het Spaanse Movistar+.
https://twitter.com/AndyGPF1/status/772397102899064832
Zou wel erg pijnlijk voor Kvyat zijn zeg.quote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Kvyat eruit in Singapore, Gasly erin. Aldus Gasly zelf tegen het Spaanse Movistar+.
wowquote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Mja hij rijdt ook echt als een natte doek.quote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou wel erg pijnlijk voor Kvyat zijn zeg.
F1 is bikkelhardquote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou wel erg pijnlijk voor Kvyat zijn zeg.
Wat een vernedering.quote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
neequote:
Hoeveel rijders mag je in één seizoen inzetten?quote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou psycholoogje voor Kvyat dan.quote:Op zondag 4 september 2016 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Was tientallen jaren geleden, met hele andere auto'squote:Op zondag 4 september 2016 14:51 schreef Justevo het volgende:
Als je zo'n circuit ontwerpt moet je toch ook wel denken van dit is niet echt heel spannend..
Vier.quote:Op zondag 4 september 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel rijders mag je in één seizoen inzetten?
Is waar, had toch niet echt verwacht dat Marko hem nu al zou vervangen. Al is het wel logisch om Gasly al wat te laten wennen. Minder dan Kvyat kan-ie het toch niet doen.quote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja hij rijdt ook echt als een natte doek.
4 per team.quote:Op zondag 4 september 2016 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel rijders mag je in één seizoen inzetten?
15 rondjes is niet echt een risico voor de SSquote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doet niet zoveel meer op dit circuit, dus waarom risico nemen?
Want?quote:Op zondag 4 september 2016 14:59 schreef beantherio het volgende:
Vreemd dat de RBR's voor een 2-stopper gaan.
Net zoals het grootste deel van het veld?quote:Op zondag 4 september 2016 14:59 schreef beantherio het volgende:
Vreemd dat de RBR's voor een 2-stopper gaan.
Als hij ze nog heeft natuurlijk, die een beetje heel zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 14:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
15 rondjes is niet echt een risico voor de SS
RIC heeft ze iig nog wel
Zou me niet verbazen als ze voor de laatste 4/5 wedstrijden een ander Red Bull talentje in die wagen stoppenquote:Op zondag 4 september 2016 15:00 schreef zoem het volgende:
Sky zegt nu ook dat dit mogelijk Kvyats laatste race is.
In ieder geval Max had de race wel uit moeten kunnen rijden. Hij heeft zijn banden wel eens verder gemaximaliseerd.quote:
Had hem teveel tijd gekostquote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
In ieder geval Max had de race wel uit moeten kunnen rijden. Hij heeft zijn banden wel eens verder gemaximaliseerd.
Verschil S en SS is minimaal.quote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef Floriz87 het volgende:
Waarom Max op s en niet op ss zoals Ricciardo?
stopte een paar rondjes eerderquote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef Floriz87 het volgende:
Waarom Max op s en niet op ss zoals Ricciardo?
Met wat voor ronde tijden?quote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
In ieder geval Max had de race wel uit moeten kunnen rijden. Hij heeft zijn banden wel eens verder gemaximaliseerd.
Onmogelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bottas denk ik niet meer.quote:Op zondag 4 september 2016 15:02 schreef Anton91 het volgende:
Moeten Bottas en Perez nog pitten of niet?
Vanavond lekker pittenquote:Op zondag 4 september 2016 15:02 schreef Anton91 het volgende:
Perez ook niet.quote:
Nee. De RBR's pakken ze zonder pit ook nog wel.quote:Op zondag 4 september 2016 15:02 schreef Anton91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |