Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.quote:Op zondag 4 september 2016 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar ik zie liever Hamilton winnen dan Britney.
Hamilton komt niet in de buurt van Prost.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.
Britten zijn sowieso een apart volk dus tjaquote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Britten beginnen serieus te denken dat Hamilton de beste F1-driver ooit is, dus dat heb ik liever niet.
Sinds Kimmi?quote:Op zondag 4 september 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik zie liever een spannend kampioenschap. Bovendien is het eigenlijk allebei treurig. Hamilton die straks de 2e grootste wordt alleen maar omdat hij zo lang bij het absolute topteam reed of Rosberg die de meest waardeloze kampioen sinds JV zou zijn..
gratis testenquote:
Rare jongens die Britten.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook hier, alleen op basis van 2003, 2005 vind ik al Raikkonen > Rosberg. Het enige wat Rosberg heeft laten zien is dat hij niet de pure snelheid en de pure slimheid heeft van een kampioen. Ja, hij versloeg Schumacher die natuurlijk nooit meer terug had moeten keren, tsja.quote:
Heel gek, na een vroege stop en slechte start.quote:
Ligt er aan welke stream.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef marp0 het volgende:
Wie kijkt hier via stream? Mijn stream is echt kut
De Britten komen wel met een narratief, maak je daar geen illusies over.quote:Op zondag 4 september 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton komt niet in de buurt van Prost.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
Ik dacht echt een strijd voor 6-10de plek maar niet voor 16de plek
:")quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
SEBN nu..quote:
Net gepit, als 1 van de eerste.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef Montelly het volgende:
Verstappen 16de?![]()
Ik begin niet gEzien, schade?quote:
welke banden heeft ie nuquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
Verstappen gaat hem uitrijden op deze banden?
Ja wssquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
Verstappen gaat hem uitrijden op deze banden?
Mooi, ligt ie niet meer onder een vergrootglas en is de winst in Singapore extra tof.quote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef marcodej het volgende:
De Max-hypetrain komt na deze race tot volledige stilstand.
*fixedquote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen vindt er bijzonder weinig van.
wordt lastig maar max kan hetquote:
Ja, geef HAM die titel gewoon gratis.quote:Op zondag 4 september 2016 14:27 schreef Szura het volgende:
Hopelijk parkeert Rosberg hem straks nog even tegen een vangrail
Mij boeit het niet zoveel wie van die twee jankhomo's hem wint, wil wel weer eens een andere GP-zege dan Mercedes.quote:Op zondag 4 september 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, geef HAM die titel gewoon gratis.
Als ROS m niet wint wint HAM hem gewoon hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel wie van die twee jankhomo's hem wint, wil wel weer eens een andere GP-zege dan Mercedes.
Rosberg is natuurlijk wel een aanmerkelijk stuk sneller. Het verschil met Hamilton is erg klein, een stuk kleiner dan bijna iedereen verwacht had. Nou heeft Button Hamilton wel verslagen, maar niet op snelheid. Dat was meer Hamiltons geklungel.quote:Op zondag 4 september 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jenson Button > Nico Rosberg, al is het maar om bijvoorbeeld 2004 en 2011.
Ik kijk sinds 2015 naar Henno's stream, altijd goed . Je moet wel een goede buffer tijd instellen om smooth beeld te hebben , dus ik loop wel altijd 30-45 seconden achter op live, maar aangezien ik toch niet elke 10s dit soort forums refresh maakt me dat niet uit.quote:Op zondag 4 september 2016 14:25 schreef marp0 het volgende:
Wie kijkt hier via stream? Mijn stream is echt kut
10 seconden strafquote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso door het rode licht dat niet op groen sprong bij McLaren
Gat tussen Hamilton en Button was qua snelheid ook niet zo groot hoor, maar Button is tactisch wel effe 2 stappen beter dan Rosberg.quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rosberg is natuurlijk wel een aanmerkelijk stuk sneller. Het verschil met Hamilton is erg klein, een stuk kleiner dan bijna iedereen verwacht had. Nou heeft Button Hamilton wel verslagen, maar niet op snelheid. Dat was meer Hamiltons geklungel.
Ik vond Button ook een prima kampioen. Een eenmalig kampioen welteverstaan, het is voor de rest een uitstekende coureur, goede inhaler, goed in de regen en dergelijke coureurs komen daardoor dan wel eens in een superieure auto en dan kan het en hebben ze het ook wel een beetje verdiend.
fora*quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 2015 naar Henno's stream, altijd goed . Je moet wel een goede buffer tijd instellen om smooth beeld te hebben , dus ik loop wel altijd 30-45 seconden achter op live, maar aangezien ik toch niet elke 10s dit soort forums refresh maakt me dat niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |