Goed dat je het zegt, vanavond weer!quote:
Zouden ze die gipsplaten nog hebben gebruikt?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/08-09-2016/AT_2051550
Wat een bouwval weer zeg![]()
Ja, laster. Dierenarts, ook in de aflevering te zien, weerspreekt het gerucht.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:38 schreef Razor21 het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard. Gaat over beschuldigingen dat ze Nederland zijn ontvlucht ivm het mishandelen van hun vogels.
quote:Sjaak en Irma, het positieve stel uit Ik Vertrek zit er helemaal doorheen. Valse beschuldigingen over de vermeende mishandeling van hun papegaaien raken de twee zo hard dat ze overwegen te stoppen met hun Hongaarse vakantieparadijs.
Er zijn altijd mensen die andere iets misgunnenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:38 schreef Razor21 het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard. Gaat over beschuldigingen dat ze Nederland zijn ontvlucht ivm het mishandelen van hun vogels.
Groot gelijk hebben ze. Bij de meeste afscheidsfeestjes kun je duidelijk zien dat er wat geforceerd allerlei vage 'vrienden' zijn opgetrommeld. De sfeer is meestal dan ook mattig, alleen al omdat ze elkaar soms amper kennen.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:39 schreef Coos het volgende:
Het viel mij op dat Sjaak en Irma helemaal geen afscheidsreceptie hadden of in ieder geval goodbye met vrienden.
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Broekje uit, borrelnootjes klaar
Laat de show maar beginnen
Er zijn veel definities te vinden voor het begrip chambre d’h√„te. Maar volgens het woordenboek : chambre = kamer en hōte= gastheer, gast of logé. Vrij vertaald is het dus een kamer van de gastheer, een gastenkamer of een logeerkamer. Overigens kom je op internet het woord hote meestal tegen zonder het dakje op de o. De juiste schrijfwijze is: chambre d’hōte.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Weer een Chambre dood! Wat is dat toch?
Dan koop je gewoon een kant en klaar huis en ga je er een paar weekjes per jaar heenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou alleen aan dit soort projecten beginnen als ik een paar miljoen had.
Nja mooi landgoed en lekker laten opknappen.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon een kant en klaar huis en ga je er een paar weekjes per jaar heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |