Ik ben benieuwd of ik erin voorkomquote:Op donderdag 4 november 2004 20:52 schreef Arcee het volgende:
Binnenkort in dit theater...The Return of Arcee's ultieme FOK!lijstjes
Ik kom er ook niet heel prominent meer in forum. Je ziet toch dat per forum bepaalde die hard posters zijn. Mensen die meer her en der posten komen niet in de top van een forum voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:55 schreef Stranger het volgende:
En ik kom er waarschijnlijk niet meer in voor
Bengel.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
wat een bezigheid
Wat jij doet ? zal toch welquote:Op donderdag 4 november 2004 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bengel.
Niet goed?
Ik schrok al.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wat jij doet ? zal toch wel![]()
was maar een grapje joh, kijk pi![]()
Nee tochquote:Op donderdag 4 november 2004 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik schrok al.
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
Nee tochje bent een leuke vent
WOWquote:Op donderdag 4 november 2004 20:52 schreef Arcee het volgende:
Binnenkort in dit theater...The Return of Arcee's ultieme FOK!lijstjes
Neuk jij iedereen die je lief vind ?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
Gaan jullie nu neuken?
Als het even kan wel, ja.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuk jij iedereen die je lief vind ?
Even denken, hoor... ik heb sinds september 2002 geen lijstjes meer gepost, dus je zal begrijpen dat ik niet op een dagje meer of minder kijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
hoe lang moeten we nog geduld hebben arcee
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Even denken, hoor... ik heb sinds september 2002 geen lijstjes meer gepost, dus je zal begrijpen dat ik niet op een dagje meer of minder kijk.
maandlijsten volgen zo
Die krijgen gratis bijles.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:54 schreef Bengeltje het volgende:en als het niet begrepen word?
Ik begin bij 't begin.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Arcee heb je nog recente lijstjes ?
Wie is Stuart?quote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Vast niet Stuart, vast niet.
Ok. Ik verwacht de oude Arcee weer terug. Na je de laatste weken te zien hebben posten komt de grote climax voor alle newbies zeer snel.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik begin bij 't begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |