Popstar the Rivals, iemand?quote:SBS 6 komend najaar met The Next Boy/Girl Band
SBS 6 gaat de nieuwe talentenjacht van John de Mol waarin een boyband en girlband wordt gezocht uitzenden. De eerste aflevering van The Next Boy/Girl Band is komend najaar. Dat heeft de tv-zender zojuist bekendgemaakt. The Next Boy/Girl Band draait om de strijd tussen twee teams die bestaan uit grote namen uit de muziekindustrie, professionals en een platenmaatschappij. De één heeft als doel om de ultieme boyband samen te stellen, terwijl de ander zich ontfermt over de girlband.
Op dit moment is bekend dat de strijdende platenmaatschappijen Sony Music en De Mols eigen 8Ball Music zijn. Componist John Ewbank doet mee als professional, maar het is nog niet bekend in welk team.
SBS denkt dat een show over een boyband en girlband goed kan aanslaan, omdat Nederland een lange en rijke geschiedenis van succesvolle jongens- en meidengroepen heeft. De zender doelt op bands als de Dolly Dots, Luv’ en meer recent B-Brave en Mainstreet.
Het programmaformat brengt een vernieuwende factor met zich mee in een beproefd genre. Wat die vernieuwende factor is, maakt SBS op een later moment bekend.
Ik vind haar te volwassen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Maar botert dit met veel jongere meisjes?
Na vorige week afgehaakt. Het is te... Tja, weet ook eigenlijk niet precies waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
Gezien het aantal posts hier is het geen succes
Te veel too much op hetzelfde tijdstip..quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na vorige week afgehaakt. Het is te... Tja, weet ook eigenlijk niet precies waar het aan ligt.
Ik vind het een prima show.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
Nee, geen last van.quote:Op zaterdag 3 september 2016 07:00 schreef female81 het volgende:
Ben ik nou de enige die kromme tenen krijgt van die drie meisjes die vragen mogen stellen?
Onsympathieke uitstraling hebben ze.
Ik vind ze juist leuker dan alles wat er qua kandidaat langs is gekomenquote:Op zaterdag 3 september 2016 07:00 schreef female81 het volgende:
Ben ik nou de enige die kromme tenen krijgt van die drie meisjes die vragen mogen stellen?
Onsympathieke uitstraling hebben ze.
Gister kwam het programma uit op 512.000 kijkers en 8,5 procent marktaandeel. Dat is iets meer dan de 480K van vorige week, maar nog steeds heel weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
Dat had ik vorige week ook.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze juist leuker dan alles wat er qua kandidaat langs is gekomen
joehoe, ik ga ook weer kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Schopje voor vanavond, anders vergeet ik het zeker.
Vind t wel leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Die kleren... Hotter than my dotter is er niks bij.
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Zo eens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het dan weer zo grappig dat Pip ze powervrouwen noemt. Terwijl het natuurlijk allemaal om seksualiteit draait.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.
wilde net zeggen, dit is niet meer trashy dan de gemiddelde top40 bewoonster tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.
90% van de vrouwen die auditie doen zit op niveau kamper of ordinair. Hebben ze het echt zo gezocht vraag ik me af. De iets smaalvollere zijn niet doorgelaten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer zo grappig dat Pip ze powervrouwen noemt. Terwijl het natuurlijk allemaal om seksualiteit draait.
Datquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:55 schreef mootie het volgende:
Wat een energie... en dat voor een moeder.
Vreemde opmerking.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:59 schreef mootie het volgende:
Ik begin mezelf steeds geiler te vinden? Wtf?
Toon is een baas joh.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:00 schreef MissJ het volgende:
Luca heeft de beste looks vind ik.
Die blonde vind ik echt niets.
eensquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zang is niet beter dan bij de meiden, maar ze hebben net wat meer smaak, ik vind de helft van de meiden ordinair.
Mente wel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:17 schreef MissJ het volgende:
deze heeft het niet. Die boy van net wel.
Ja, vind ik wel, leuke uitstraling.quote:
Die ruitblouse bedoel ik trouwens, weet niet meer of hij Mente heetquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel, leuke uitstraling.
Bijna zeiden ze er ook iets van, maar ze wisten dat dát niet kanquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:32 schreef mootie het volgende:
Die jongens schrokken zich een ongeluk waarschijnlijk. 'Mooie platte buik, laat eens zien!'
Oeps....
Ja was mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:02 schreef Fylax het volgende:
Die jongen heeft me aan het huilen gemaakt.. Take me to the water, zwaar nummer voor mij.
Heel goed gezonfen van hem.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef mootie het volgende:
Je bent 'afgestudeerd' aan het gymnasium?
Ja.
Wanneer?
Volgend jaar.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar moet ze naartoe geleid worden dan?
ik moet maar een neut nemen, goed voor m'n spellingquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar moet ze naartoe geleid worden dan?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit echt nog steeds een geweldig programma
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Weer eens een 'verfrissend' format dat tot nu toe wel leuk uitpakt. Maar zoals bij veel programma's zullen vervolgseizoenen snel een herhaling van zetten worden en is het vernieuwende er snel van af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Dit krijgt zeker geen vervolgseizoen, kijkcijfers zijn veel te laag. Wel een leuk programma, leuker dan Idols bv.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Weer eens een 'verfrissend' format dat tot nu toe wel leuk uitpakt. Maar zoals bij veel programma's zullen vervolgseizoenen snel een herhaling van zetten worden en is het vernieuwende er snel van af.
Kan merken dat de grote namen hier professioneel zijn en bij Idols is het gillen om het gillen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:34 schreef ato het volgende:
Net programma gezien en ik vind het weer leuk, ook een leuke jury.
Stukken beter dan de Idols jury.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan merken dat de grote namen hier professioneel zijn en bij Idols is het gillen om het gillen.
Het was ook gewoon heel slecht. Alleen Som sprong er nog uit, maar ik gun die meid liever een solocarrière.quote:Op zondag 11 september 2016 04:32 schreef female81 het volgende:
Het leek wel half geplaybackt, of over de originele opname heen gezongen.
Verder jammer dat dit weer zo'n groepje wirdt dat zich als een stel kronkelende stoeipoezen presenteert. Ik had liever een soort Dolly Dots/Spice Girls gezien, die groepen waren wat speelser.
Ik ken haar nog van het junior songfestival... Ze zong daar dat ze de twitterqueen is en vertelde dat zodra ze het festival gewonnen heeft ze met haar vader naar New york gaat.quote:Op zondag 11 september 2016 04:39 schreef female81 het volgende:
Noah heeft zich helemaal in het begin wel geïntroduceerd op een nogal twijfelachtige manier. Ik heb er een vreemde indruk van.
Wat wil je als je ook kijkt naar het verschil in nummer-genre.quote:Op zondag 11 september 2016 04:32 schreef female81 het volgende:
Het leek wel half geplaybackt, of over de originele opname heen gezongen.
Verder jammer dat dit weer zo'n groepje wordt dat zich als een stel kronkelende stoeipoezen presenteert. Ik had liever een soort Dolly Dots/Spice Girls gezien, die groepen waren wat speelser.
Ja wat was dat nummer van die meiden nou... Een mix van Worth It en een bepaald nummer van Major Lazor?quote:Op zondag 11 september 2016 06:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je als je ook kijkt naar het verschil in nummer-genre.
De jongens krijgen zo een blij meezing lied waarbij ze elkaar kunnen omhelsen en springen op de laatste tonen.
Het genre was gewoon heel anders bij de meiden en om over dat walgelijke nummer (met die alle hoge tonen bij do/you/etc.) nog maar te zwijgen.
En ach, ik zei het al eerder, Beyonce staat ook in ondergoed en dan ook te kronkelen. Dus wat wil je, als dat nu verkoopt.
Mijn ding is het ook niet.
PCD vond ik wel grappig, deze meiden in het programma zijn merendeel ietwat goedkoop en simpel, zit amper iets tussen met hersens en smaak.
Spice girls waren geweldig
quote:Chloe H.1 uur geleden
Deze meiden van de haagse mondriaan mbo kappersopleiding doen het wel goed hoor!!
Beantwoorden
Zo slecht was het niet, dat is inderdaad door oa Som en dat donkere meisje die goed danst en zingt.quote:Op zondag 11 september 2016 04:37 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het was ook gewoon heel slecht. Alleen Som sprong er nog uit, maar ik gun die meid liever een solocarrière.
Grappig dat wist ik niet, was wel een leuk liedje maar matig gezongen.quote:Op zondag 11 september 2016 04:48 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik ken haar nog van het junior songfestival... Ze zong daar dat ze de twitterqueen is en vertelde dat zodra ze het festival gewonnen heeft ze met haar vader naar New york gaat.
Uiteindelijk mocht ze na de halve finale al naar huis.
Ze is ook een stuk beter geworden sinds het songfestival... Maar dat kan haast ook niet anders na 5 jaar.quote:Op zondag 11 september 2016 16:51 schreef ato het volgende:
[..]
Grappig dat wist ik niet, was wel een leuk liedje maar matig gezongen.
Is ze te klein voor.quote:Op zondag 11 september 2016 17:05 schreef IDkaart het volgende:
Noah zou als het zingen niet lukt wel nog model kunnen worden of zo:
https://www.instagram.com/noahcelik/
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op zondag 11 september 2016 17:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet op de voorkant van een modeblad.
Romy zie ik ook het liefst gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:43 schreef IDkaart het volgende:
Die mensen kiezen niet eens zelf welk nummer ze moeten zingen na het dansen, las ik op de Facebook van een van de deelneemsters.
Waarom zong Romy Hello van Adèle?Dat is toch geen girlbandnummer?
Ik hoop eig wel dat zij diegene is die moet afvallen...
Ja 3 meiden in de meiden band en 3 jongens in de jongensband.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:43 schreef Max23 het volgende:
Zeiden ze nou uiteindelijk maar drie in de band?
Inderdaad, 3 is echt te weinig voor zo'n bandquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:47 schreef ato het volgende:
[..]
Ja 3 meiden in de meiden band en 3 jongens in de jongensband.
Ze moeten het bij 6 of 5 houden vind ik.
nou echt he, vind ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3 is echt te weinig voor zo'n band
Volgens mij half live en playbackquote:
Nogal, en geen speling mocht er eentje opstappen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3 is echt te weinig voor zo'n band
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Nicolette in dit programma trouwens wel veel losser en minder fake dan ik haar kende.
Ik vind haar goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Nicolette in dit programma trouwens wel veel losser en minder fake dan ik haar kende.
Wow, ik gokte ook altijd op 5.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:47 schreef ato het volgende:
[..]
Ja 3 meiden in de meiden band en 3 jongens in de jongensband.
Ze moeten het bij 6 of 5 houden vind ik.
3Tquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, ik gokte ook altijd op 5.
Welke band is met drie? Niemand toch...
Hierna nog 2quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit week 4 audities? Ben benieuwd hoeveel nog...
Nog drie show audities zeiden zequote:Op vrijdag 16 september 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit week 4 audities? Ben benieuwd hoeveel nog...
3Tquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, ik gokte ook altijd op 5.
Welke band is met drie? Niemand toch...
En merendeel begon daarvan met 4 of 5. dus de naam hadden ze al, deze niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
3T
Qua meiden zijn er wat meer, bijvoorbeeld Destiny's Child, TLC, Sugababes, O'Gene, Atomic Kitten, Eternal, Honeyz, 'Luv, K3
Eternal en Honeyz nooit van gehoord. Zal wel net zo aflopen met de winnaar van deze showquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
3T
Qua meiden zijn er wat meer, bijvoorbeeld Destiny's Child, TLC, Sugababes, O'Gene, Atomic Kitten, Eternal, Honeyz, 'Luv, K3
Uhm nee hoor, Destiny's Child alleen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En merendeel begon daarvan met 4 of 5. dus de naam hadden ze al, deze niet.
Eternal was bekend in de jaren 90'quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eternal en Honeyz nooit van gehoord. Zal wel net zo aflopen met de winnaar van deze show
quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eternal en Honeyz nooit van gehoord. Zal wel net zo aflopen met de winnaar van deze show
Gegoogled, die ken ik uiteraard wel. Alleen kon de naam niet plaatsen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:09 schreef ato het volgende:
[..]
Eternal was bekend in de jaren 90'
Best een leuke groep.
Eens!quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:21 schreef Xan21 het volgende:
Hoerenzooi, geef mij the spice girls maar
Die hebben echt belachelijk veel leuke nummers uitgebracht. En prachtige meiden.quote:
Haha, mijn favoriete meidengroepen zijn ook zelden met zijn 3en.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben echt belachelijk veel leuke nummers uitgebracht. En prachtige meiden.
En ook niet 3
echt he, ontzettend veel ordi meidenquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n domme blonde zuiperd uit het zuiden.
Ordinaire vrouwen, komt ook geen einde aan
Tja, blijft SBS..quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he, ontzettend veel ordi meiden
dat is waar, wat dat betreft past het dan weer welquote:
Ze kan wel zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:19 schreef Xan21 het volgende:
Een AC DC t shirt aantrekken maar waarschijnlijk niet weten wat het is
Dat wel.quote:
Maar wel een stemkolenmeid.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:42 schreef Xan21 het volgende:
Eindelijk eens eentje zonder steenkolen engels!
Nou vond het nergens naar klinken net in Survivor....maar ok...nu die andere gaysquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Die Noah was de beste van de groep
Welnee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Die Noah was de beste van de groep
Uh dat was Noah niet? hahaquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:47 schreef IDkaart het volgende:
Hahaha dit slaat nergens opZe hadden beter die ordinaire blondines eruit kunnen gooien joh -___-
Al het moois komt uit het zuiden!quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd pareltjes uit het zuidennummer twee van de avond.
Die meisjes worden gekleed door een styliste, ze waren veel mooier toen die er nog niet was. Ze kunnen er niet zoveel aan doen...quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:45 schreef Xan21 het volgende:
BBye ACDC! Klonk toch ergens naar net...
Ja ze laten alles toe, productjes...quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die meisjes worden gekleed door een styliste, ze waren veel mooier toen die er nog niet was. Ze kunnen er niet zoveel aan doen...
Die hebben niets meer in te brengen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ja ze laten alles toe, productjes...
Ik vind het geluid ook wel prima. Vaak bij die talentenjachten vind ik het geluid zo soft klinken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik vind elke week de mensen die auditie doen zoveel meer zelfverzekerd dan bij bv The Voice.
Bij The Voice liveshows moet je door vier voorrondes heen. Misschien zijn mensen die bij de next band willen gewoon meer arrogant?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik vind elke week de mensen die auditie doen zoveel meer zelfverzekerd dan bij bv The Voice.
Nee ik bedoel de blind auditions.quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Bij The Voice liveshows moet je door vier voorrondes heen. Misschien zijn mensen die bij de next band willen gewoon meer arrogant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |