quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef mootie het volgende:
Je bent 'afgestudeerd' aan het gymnasium?
Ja.
Wanneer?
Volgend jaar.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar moet ze naartoe geleid worden dan?
ik moet maar een neut nemen, goed voor m'n spellingquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar moet ze naartoe geleid worden dan?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit echt nog steeds een geweldig programma
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Weer eens een 'verfrissend' format dat tot nu toe wel leuk uitpakt. Maar zoals bij veel programma's zullen vervolgseizoenen snel een herhaling van zetten worden en is het vernieuwende er snel van af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
Dit krijgt zeker geen vervolgseizoen, kijkcijfers zijn veel te laag. Wel een leuk programma, leuker dan Idols bv.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Weer eens een 'verfrissend' format dat tot nu toe wel leuk uitpakt. Maar zoals bij veel programma's zullen vervolgseizoenen snel een herhaling van zetten worden en is het vernieuwende er snel van af.
Kan merken dat de grote namen hier professioneel zijn en bij Idols is het gillen om het gillen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:34 schreef ato het volgende:
Net programma gezien en ik vind het weer leuk, ook een leuke jury.
Stukken beter dan de Idols jury.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan merken dat de grote namen hier professioneel zijn en bij Idols is het gillen om het gillen.
Het was ook gewoon heel slecht. Alleen Som sprong er nog uit, maar ik gun die meid liever een solocarrière.quote:Op zondag 11 september 2016 04:32 schreef female81 het volgende:
Het leek wel half geplaybackt, of over de originele opname heen gezongen.
Verder jammer dat dit weer zo'n groepje wirdt dat zich als een stel kronkelende stoeipoezen presenteert. Ik had liever een soort Dolly Dots/Spice Girls gezien, die groepen waren wat speelser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |