Gister kwam het programma uit op 512.000 kijkers en 8,5 procent marktaandeel. Dat is iets meer dan de 480K van vorige week, maar nog steeds heel weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
Gezien het aantal posts hier is het geen succes
Dat had ik vorige week ook.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze juist leuker dan alles wat er qua kandidaat langs is gekomen
joehoe, ik ga ook weer kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Schopje voor vanavond, anders vergeet ik het zeker.
Vind t wel leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Die kleren... Hotter than my dotter is er niks bij.
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Zo eens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het dan weer zo grappig dat Pip ze powervrouwen noemt. Terwijl het natuurlijk allemaal om seksualiteit draait.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.
wilde net zeggen, dit is niet meer trashy dan de gemiddelde top40 bewoonster tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beyonce treedt ook op in latex en lingerie. Eigenlijk kan alles.
90% van de vrouwen die auditie doen zit op niveau kamper of ordinair. Hebben ze het echt zo gezocht vraag ik me af. De iets smaalvollere zijn niet doorgelaten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer zo grappig dat Pip ze powervrouwen noemt. Terwijl het natuurlijk allemaal om seksualiteit draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |