Helaas is het in Nederland niet populair genoeg dat wij kwaliteit kunnen inzetten bij f1. Dat geldt ook voor Ziggo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ze dan een persoon inhuren die ook effectief er iets vanaf weet ipv die ene bejaarde persoon die ooit eens een GP gezien heeft op Zandvoort omdat ie verplicht was er verslag van te doen maar toen, en nu nog steeds, niet de interesse heeft.
Held?!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een held die Sainz
http://www.motorsport.com(...)ers-briefing-814723/
lees het artikel nogmaalsquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een held die Sainz
http://www.motorsport.com(...)ers-briefing-814723/
Leuken Heineken commercial die je op reddit hebt gezet, grgrquote:
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden hebquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Leuken Heineken commercial die je op reddit hebt gezet, grgr
Alsonso helpt meequote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull Racing PR afdeling momenteel.
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsonso helpt mee
Fernando said to Sky Italy "there's so much fuss about Verstappen cause he touched with the Ferraris, if he did it to the Manors no one would have cared."
Klopt, maar het was wel een goede commercialquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden heb
ik hoop voor Sainz dat er eind volgend jaar een goed team voor hem langs komtquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.
STR met goede motor is prima team.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop voor Sainz dat er eind volgend jaar een goed team voor hem langs komt
http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKKCN1182NCquote:Give Verstappen a break
(Reuters) - Lewis Hamilton has hailed Max Verstappen's stunning success in Formula One and called on those criticising the Dutch teenager's driving to keep a sense of perspective.
"He has grabbed the opportunity with both hands... Firstly, give the guy a break, he is 18 years old. What the heck were any of us doing at 18?" the triple world champion told British reporters at the Italian Grand Prix on Friday.
"He has won a grand prix. The pressure on his young shoulders is something most people will not be able to comprehend."
Hamilton, who had a stunning Formula One debut of his own with McLaren in 2007 and on Sunday could become only the third driver to win 50 grands prix, said Verstappen had plenty to learn like any youngster.
But he said the man who became the youngest ever race winner in Spain this year on his Red Bull debut, and started on the front row in Belgium last weekend, was clearly an exceptional talent.
"I don't know what I would have been like at 18 on track, but I would have made lots of mistakes," said Hamilton. "I just see a young, talented kid who just seems to have an enormous amount of raw talent.
"At 18, the maturity hasn't caught up with your ability and that might go faster with some people or slower. Only time will tell."
Verstappen has been a breath of fresh air for the sport since he arrived as a 17-year-old with Toro Rosso last season but his uncompromising attitude and aggressive tactics have caused controversy.
He arrived in Monza after tangling with both Ferrari drivers and drawing the ire of Kimi Raikkonen after the Finn was forced to brake on the straight at Spa.
Hamilton said he had no personal issues with the Dutchman, whose father Jos was also a fierce competitor in Formula One, but had seen some videos of Spa.
"The one where he ran Kimi off, that was an interesting one, but that’s just him learning. He is a young aggressive driver," he said, adding that he had witnessed far worse behaviour.
"We could all go out there and be reckless. You have to find a balance," said Hamilton.
"I have driven with people in the past where there was a guy in front who was a complete psycho. It was, like 'What the hell is this guy thinking?’"
Dat hoeft niet als je net zoals Hamilton achteraan moet starten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.
Dat artikel is met een reden bewerkt trouwens. (reddit)quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden heb
Totdat ze er zelf achter zitten, het is een ik en de rest kan stik wereld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:34 schreef F1gamer het volgende:
De ferrari coureurs zijn de enigen die tegen Max en zijn rijstijl zijn en de overige coureurs maakt het geen reet uit hoe max racet.
dat valt allemaal wel mee, iedere scheet over Max wordt opgeblazenquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:34 schreef F1gamer het volgende:
De ferrari coureurs zijn de enigen die tegen Max en zijn rijstijl zijn en de overige coureurs maakt het geen reet uit hoe max racet.
Mooie woordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKKCN1182NC
Of een sprintrace vooraf voor halve punten oid, dat deden ze toch ook bij de A1?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en dan niet echt je best doen met kwalificeren....
Dat zou alleen werken als het at random (muntje opgooien) na kwalificatie zou gebeuren en er maar een paar races zijn waarbij dit systeem gebruikt zou worden.
en terecht dat ze het niet willen!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:57 schreef daNpy het volgende:
Dat is juist wat ze bij de formule 1 niet willen.
Bij sommige raceklasses doen ze dit juist wel.
Quali -> Race 1
Race 2 startopstelling = omgedraaide volgorde finish van race 1.
Tenk joe!quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:03 schreef SnowOokami het volgende:
Henno 3k: d4db4ca95b49b3e331cf4d0cf80e2ca02f98e8d0
wou ik ook net zeggen. Het is net als toen F1 op rtl7 was te zien, voordat het achter decoder kwam te zitten.quote:
2uur is de kwalificatie.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:19 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ach. Zolang het tijdens de Q en R maar reclamevrij is.
[..]
16.00u
Moet jij geen kaartjes kopen voor Silverstone voor morgen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Slordig, die Max/RBR Dat hij verder maar mooi uit de weg blijft.
Hij kan ook in de spiegel kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Midden in de chicane kan je ook weinig anders. Slecht geinformeerd door het team
nope.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet jij geen kaartjes kopen voor Silverstone voor morgen?
Jammer. Die kaartjes zijn goedkoper meestal.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope.volg de MotoGP niet
Paar jaar wel gedaan, maar nu niet meer.
Nee, maar dan Ves natuurlijk ook niet gaan janken op de radio.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:36 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker boeiend, beide situaties moeten ze niet zo janken, Max kon nergens heen en Palmer ook ongelukkig.
Geen idee of Rosberg ook wat gezegd heeft, hoort er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar dan Ves natuurlijk ook niet gaan janken op de radio.
Heeft er ook wat over gezegd over de radio. Maar dat moeten de coureurs ook wel doen, communicatie met het team waarom ze in een bepaalde sector tijd verliezen bv.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee of Rosberg ook wat gezegd heeft, hoort er ook gewoon bij.
Als het daarmee afgedaan is.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee of Rosberg ook wat gezegd heeft, hoort er ook gewoon bij.
Als het daarmee afgedaan is.
Mja ik snap dat nooit zo, ze kijken zelf ook wel mee.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Heeft er ook wat over gezegd over de radio. Maar dat moeten de coureurs ook wel doen, communicatie met het team waarom ze in een bepaalde sector tijd verliezen bv.
ik wist niet dat ze in het Nederlands communicerenquote:
Iedereen wil zoals Max zijnquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:42 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze in het Nederlands communiceren
Zei je gisteren niet dat je 't topic ging verlaten..? Je bent geen man van woorden dus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:42 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze in het Nederlands communiceren
Gisteren dat topic ja. Ging niet over dit topic.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:44 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zei je gisteren niet dat je 't topic ging verlaten..? Je bent geen man van woorden dus.
Bijdehandje.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Gisteren dat topic ja. Ging niet over dit topic.
De kans dat ze er niet over beginnen lijkt mij 0%quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:03 schreef SnowOokami het volgende:
Die discussies over Max bij Sky... hoop dat ze bij Ziggo er straks niet weer over beginnen
anders hebben ze helemaal niets meer om over te lullenquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, op Sky gaat het alleen nog maar over Max. Dat hij Rosberg in de weg zat was heel onvolwassen van hem volgens Damon Hill. Dat hij zelf in de weg gezeten werd lag dan weer aan de aard van het circuit.
Ik sla de voorbeschouwing maar over dit keer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
anders hebben ze helemaal niets meer om over te lullen
Het is of Hamilton z'n aars likken of praten over Max op Sky.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sla de voorbeschouwing maar over dit keer.
FI overtuigt nog niet en Williams zit er nou toch ook niet heul ver voor. Ik zie de bulls nog wel gewoon op 5 en 6 staan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:45 schreef antiderivative het volgende:
Ferrari kan nog een klein tandje bijschakelen. Williams en FI zullen voor Red Bull zitten, die laatsten mogen hopen op 1 a 2 puntjes dit weekend.
Voor de rest is het slagvolgorde. Ben meer benieuwd naar de uiteindelijk pole-tijd
Zou een aanfluiting zijn voor Williams, die hebben toch echt wel een knakenchassis dit jaar, is echt een team dat ik meer gun maar het komt er al heel lang niet echt uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
FI overtuigt nog niet en Williams zit er nou toch ook niet heul ver voor. Ik zie de bulls nog wel gewoon op 5 en 6 staan.
Vind je het gek? Ze hebben mazzel met de Mercedes-motor maar verder kunnen ze niet zoveel. Veldvulling.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een aanfluiting zijn voor Williams, die hebben toch echt wel een knakenchassis dit jaar, is echt een team dat ik meer gun maar het komt er al heel lang niet echt uit
Nou als je ziet wat FI doet met minder vind ik het wel gek jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze hebben mazzel met de Mercedes-motor maar verder kunnen ze niet zoveel. Veldvulling.
Is dat wel zo? Volgens mij heeft Force India een groter budget. Iemand die het zeker weet?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat FI doet met minder vind ik het wel gek ja
Britten zijn nog steeds anti Max, dat is geen verassingquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:09 schreef F1gamer het volgende:
bij sky gaat het alleen maar over max
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
Brundle weet ook niet wat die wil volgens mij, zegt ook steeds wat anders
Max kan Lewis bedreigen volgend jaar bij het wk, dat willen de britten neitquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Britten zijn nog steeds anti Max, dat is geen verassing
1. Mercedes: 470 miljoen euroquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Volgens mij heeft Force India een groter budget. Iemand die het zeker weet?
Zal er niet vanuit gaan. Is zo te zien al sinds België FP2 plat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:10 schreef Geralt het volgende:
Die acestream die in dat linkjestopic staat, gaat die werken zo?
Deze doet het, 3.5Mbpsquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:10 schreef Geralt het volgende:
Die acestream die in dat linkjestopic staat, gaat die werken zo?
1 | d4db4ca95b49b3e331cf4d0cf80e2ca02f98e8d0 |
Ik vind wel meevallenquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een renenkrommend interview
Die gaat eerst bij Jack langs om straks bij andere journalisten wat meer te vertellen.quote:
=edit=quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:23 schreef matig het volgende:
[..]
Deze doet het, 3.5Mbps
[ code verwijderd ]
Ik snap niks van deze zin.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die gaat eerst bij Jack langs om straks bij andere journalisten wat meer te vertellen.
Als dinsdag F1 fans only had gekeken
het sjapie programma van dinsdag terugkijken, dan snap je hetquote:
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal er niet vanuit gaan. Is zo te zien al sinds België FP2 plat.
Dus het voor programma van ziggo is nog altijd bagger. Weet ik ook weer waarom ik er slechts 10 minuten naar gekeken heb!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
het sjapie programma van dinsdag terugkijken, dan snap je het
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview
En hier zijn de meeste anti Ham.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Britten zijn nog steeds anti Max, dat is geen verassing
Leg het gewoon uitquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
het sjapie programma van dinsdag terugkijken, dan snap je het
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview
Kijk gewoonquote:
1. Dan moet ik dat hele programma kijken voor een fragment van een paar secondenquote:
Waaahaaaarquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:57 schreef Geralt het volgende:
Ik ga zelf ook maar eens Sky kijken ipv Olav
d4db4ca95b49b3e331cf4d0cf80e2ca02f98e8d0quote:
Gewoon het hele weekend al absurd die Mercedes, en dan nog niet eens voluit gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:08 schreef Klummie het volgende:
Kolere, Hammie rijdt alles op een hoop. Just another day at the office.
Misschien krijgen ze personeelskortingquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:02 schreef Geralt het volgende:
Moeten Button en Alonso hun eigen tandpasta kopen?
Wellicht Williams zelfs nog.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:12 schreef zoem het volgende:
Ik zie Ferrari wel voor RB eindigen vandaag en/of morgen.
Normaal gesproken wel ja, of er moet weer wat in de eerste bocht gebeuren..quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:12 schreef zoem het volgende:
Ik zie Ferrari wel voor RB eindigen vandaag en/of morgen.
Raar dat daar helemaal geen aandacht naar uit is gegaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Wat was eigenlijk hier de conclusie vorige week, schuld van max of niet?
Schuld van Vettel die Kimi aantikt die daardoor Max aantikt. De rest was allemaal volgens het boekje, maar wellicht wat agressiefquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
In dit topic zijn de meningen verdeeld. De FIA/Charlie Whiting vonden het niet meer waard dan een milde waarschuwing.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Nee, is nog niks over gezegd hier.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Raar dat daar helemaal geen aandacht naar uit is gegaan.
Samenloop van omstandigheden. Voor iedereen is wel wat te zeggen qua schuld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
En dat nog eens achteraf na alle commotie en niet tijdens de race zelf.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:15 schreef zoem het volgende:
[..]
In dit topic zijn de meningen verdeeld. De FIA/Charlie Whiting vonden het niet meer waard dan een milde waarschuwing.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
Hopen dat Massa eruit geduwd wordt, goed voor Redbull.
Torretje wilde niet meer volgens mij.quote:
Lijkt wel beter te gaan dan voor de zomerstop maar nog steeds niet z'n koppie erbij op het moment.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
Kvyat
Die knoopt zichzelf nog een keer op volgens mij
Godverdomme wat slechtquote:
Saubers hebben voordeel van een betere motor. Renaults chassis is gewoon erg slecht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:20 schreef ElmarO het volgende:
Renault ook wel erg slecht, zelfs langzamer dan de Saubers.
Dat heb ik dan gemist.quote:
Volgend jaar Gaslyquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
Kvyat
Die knoopt zichzelf nog een keer op volgens mij
Als wie?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
Toch absurd als je kijkt waar Red Bull staat met diezelfde motor
Ja over wie dacht je? Wie heeft allemaal dezelfde motor als Red Bull?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel waar je het over hebt
Klopt, een circuit als dit maakt het dan ook wel pijnlijk duidelijk dat hun chassis slecht is. Kan me ook niet voorstellen dat ze sowieso veel geld in dit seizoen pompen qua chassis. En ze hebben natuurlijk ook wel een brain drain gehad, zal toch ook niet echt helpen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Saubers hebben voordeel van een betere motor. Renaults chassis is gewoon erg slecht.
Volgend jaar gaan ze hun nieuwe chassis baseren op de 2015 auto die beter was dan het 2014 chassis waar deze auto op gebaseerd was vanwege het teruggaan naar de Renault motor.
Redbull heeft een Tag Heuer motor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja over wie dacht je? Wie heeft allemaal dezelfde motor als Red Bull?
Voor het gezicht ja, maar de krachtbron is gewoon Renault.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Redbull heeft een Tag Heuer motor.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zoals McLaren ooit kampioen is geworden met een Tag Heuer Turbo motorquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar de handjes zijn. Lewis reed met zn hande omhoog de pit uit straksquote:
Die motor liep als een klokjequote:Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals McLaren ooit kampioen is geworden met een Tag Heuer Turbo motor
Jaja die motor loopt als een Zwitsers uurwerk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah even gemist.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar de handjes zijn. Lewis reed met zn hande omhoog de pit uit straks
V10's en V12's moeten terugquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig, de Mercedessen zijn eindelijk ongeveer op hetzelfde niveau als 10 jaar geleden qua rondetijden.
Maar wel met een lege tank en DRS...
Zonder de Heuer. Was een door TAG betaalde Porsche motor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals McLaren ooit kampioen is geworden met een Tag Heuer Turbo motor
Inderdaad. Ik was iets te snel met invoerenquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder de Heuer. Was een door TAG betaalde Porsche motor.
Denk het niet, deed Rosberg ook in Q1.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
Tijd van Ricciardo gaat geschrapt worden neem ik aan.
Oh, weer nieuwe regels voor dit weekendquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het niet, deed Rosberg ook in Q1.
Ja, Olav had het er over dat Charlie er nog niks aan zou doen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, weer nieuwe regels voor dit weekend?
In de snelle ronde zelf levert het volgens mij niet echt merkwaardige tijd op. Tijdens je outlap heb je er meer profijt van als je het goed doet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het niet, deed Rosberg ook in Q1.
Maakt niet uit, je mag niet met 4 wielen buiten het lijntje kleuren. Dan kun je niet zeggen ja ok maar er is geen voordeel dus dan mag het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de snelle ronde zelf levert het volgens mij niet echt merkwaardige tijd op. Tijdens je outlap heb je er meer profijt van als je het goed doet.
Kamphues is pas een terechte klachtquote:
Tja, hoe groot is die kans?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Max gaat al. Was niet slimmer om na rest te gaan en dan ronde afblazen als gro en hul het niet redden?
Dan is de gok wel heel groot.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Max gaat al. Was niet slimmer om na rest te gaan en dan ronde afblazen als gro en hul het niet redden?
Ik verwacht dat er in de wedstrijd zelf nog wel meer mensen daar met vier wielen over dat lijntje gaan. Dan zit je alweer met de consequentie, zit je om de 2 rondes straffen uit te delen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag niet met 4 wielen buiten het lijntje kleuren. Dan kun je niet zeggen ja ok maar er is geen voordeel dus dan mag het wel.
Het mag niet.
Wees verdomme eens consequent!
Nee, ze waren de vorige race ook al soepeler met de tracklimits. Gold toen voor bepaalde bochten masr niet voor alle.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, weer nieuwe regels voor dit weekend?
Als je consequent bent dan doet niemand het. Ze doen het omdat het toegestaan wordt ondanks dat het eigenlijk niet mag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in de wedstrijd zelf nog wel meer mensen daar met vier wielen over dat lijntje gaan. Dan zit je alweer met de consequentie, zit je om de 2 rondes straffen uit te delen.
Daar wil ik liever niet meer aan herinnert te worden. Krijg alquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kamphues is pas een terechte klacht
Leuk zeg. Elke race is het dus weer gokken!quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, ze waren de vorige race ook al soepeler met de tracklimits. Gold toen voor bepaalde bochten masr niet voor alle.
Heb deze race helemaal niets over gehoord voor welke bochten er track limits gelden.
SS band lijkt ook niet echt te werken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Verstappen, jammer.
Ik ook niet, maar dat werkt toch niet. De fans snappen er gen hout van op deze manier. Het mag of het mag niet en niet het mag niet maar in die bocht mag het wel ondanks dat het niet mag en in die andere bocht mag het niet want het mag niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
Heb deze race helemaal niets over gehoord voor welke bochten er track limits gelden.
wel toch, of bedoel je in Q3quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Verstappen, jammer.
Doe eens rustig joh. Er is zelden een bocht waar dat voor geldt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat werkt toch niet. De fans snappen er gen hout van op deze manier. Het mag of het mag niet en niet het mag niet maar in die bocht mag het wel ondanks dat het niet mag en in die andere bocht mag het niet want het mag niet.
Het slaat weer eens nergens op
Was ook wel noodzakelijk op Monza.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
Goed gekozen van Redbull.
Anders hadden ze erbuiten gezeten.
Of in eerste instantie verkeerd gegokt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
Goed gekozen van Redbull.
Anders hadden ze erbuiten gezeten.
Volgens hun eigen regels moet je binnen de lijntjes kleuren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Er is zelden een bocht waar dat voor geldt.
Zijn ze ook. Strategy Group wilde van de track limits af en Whiting was er tegen om ze volledig af te schsffen heeft toen gezegd dat die voor bepaalde bochten wel blijven gelden. En dan nog alleen als ze helemaal over de kerbs gaat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag niet met 4 wielen buiten het lijntje kleuren. Dan kun je niet zeggen ja ok maar er is geen voordeel dus dan mag het wel.
Het mag niet.
Wees verdomme eens consequent!
Komende races gaat dat ook niet meer spannend worden met Max/Ricardo.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:42 schreef VacaLoca het volgende:
Lang geleden dat Q2 spannend was met Max
Hij krijgt gewoon gratis een nieuw setje want flatspot en dat is heel gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:44 schreef zoem het volgende:
Hamilton moet starten op zn ietwat verneukte bandjes uit Q2. Zn 2e run was niet sneller.
Die regel bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens hun eigen regels moet je binnen de lijntjes kleuren.
Als dat niet hoeft ook goed, maar schrap die regel dan.
Ow dan had ik dat gemist.quote:
Dat was vrij bizar inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon gratis een nieuw setje want flatspot en dat is heel gevaarlijk
Nope, niet zonder straf. Zelfs als hij nu lek zou rijden mag hij niet gratis wisselen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon gratis een nieuw setje want flatspot en dat is heel gevaarlijk
Man man man![]()
![]()
Het is niet een vreselijk zware baan voor de banden. Waren het ook wel dezelfde banden? Heeft hij niet een andere set banden gewoon een heat cycle gegeven voor de race?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:44 schreef zoem het volgende:
Hamilton moet starten op zn ietwat verneukte bandjes uit Q2. Zn 2e run was niet sneller.
Sky heeft het er nu uitgebreid over, dus ik denk dat het wel kloptquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is niet een vreselijk zware baan voor de banden. Waren het ook wel dezelfde banden? Heeft hij niet een andere set banden gewoon een heat cycle gegeven voor de race?
Nou de vorige keer wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, niet zonder straf. Zelfs als hij nu lek zou rijden mag hij niet gratis wisselen.
Jamaar die regel is afgeschaft natuurlijkquote:
Ah oké, ze hebben het op Ziggo Sport nu ook erover inderdaad, had dat net even gemist.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Sky heeft het er nu uitgebreid over, dus ik denk dat het wel klopt
In België nog wel voor bepaalde bochten.quote:
Geintjequote:Any such tyres damaged during Q2 will be inspected by the FIA technical delegate who will decide, at his absolute discretion, whether any may be replaced and, if so, which tyres they should be replaced with.
En terecht!quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:51 schreef Nattekat het volgende:
De staf voor het starten op de verkeerde banden is wel streng
10 sec stop&go.
Gaat nog lastig worden!quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Voor Ricciardo eindigen moet het doel zijn.
Was vooraf natuurlijk te verwachten. Dan moet je nog wel die verwachting waarmaken. En dat doen ze welquote:
Verschil op deze baan is ook verwaarloosbaar. Gister hebben sommige teams 20 ronden op de ss gereden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:55 schreef VacaLoca het volgende:
Ham op SS niet noemenswaardig sneller dan op Soft. België hadden ze ook problemen op SS dus nu mss ook nog. Maar rest is ook niet veel sneller op SS. Starten op Soft was dus mss erg voordelig voor Red Bull geweest als het gelukt was
Rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ging Max zn oranjeleeuwhelm nou de rest van het seizoen gebruiken? Of alleen deze race nog?
Ik vind hem wel mooi namelijk
De rest van het seizoen ja!quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ging Max zn oranjeleeuwhelm nou de rest van het seizoen gebruiken? Of alleen deze race nog?
Ik hoop (en vermoed) dat hij deze blijft houden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
Niet meer. RIC 0.022 sneller.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |