Helaas is het in Nederland niet populair genoeg dat wij kwaliteit kunnen inzetten bij f1. Dat geldt ook voor Ziggo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat ze dan een persoon inhuren die ook effectief er iets vanaf weet ipv die ene bejaarde persoon die ooit eens een GP gezien heeft op Zandvoort omdat ie verplicht was er verslag van te doen maar toen, en nu nog steeds, niet de interesse heeft.
Held?!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een held die Sainz
http://www.motorsport.com(...)ers-briefing-814723/
lees het artikel nogmaalsquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een held die Sainz
http://www.motorsport.com(...)ers-briefing-814723/
Leuken Heineken commercial die je op reddit hebt gezet, grgrquote:
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden hebquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Leuken Heineken commercial die je op reddit hebt gezet, grgr
Alsonso helpt meequote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull Racing PR afdeling momenteel.
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alsonso helpt mee
Fernando said to Sky Italy "there's so much fuss about Verstappen cause he touched with the Ferraris, if he did it to the Manors no one would have cared."
Klopt, maar het was wel een goede commercialquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden heb
ik hoop voor Sainz dat er eind volgend jaar een goed team voor hem langs komtquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.
STR met goede motor is prima team.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik hoop voor Sainz dat er eind volgend jaar een goed team voor hem langs komt
http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKKCN1182NCquote:Give Verstappen a break
(Reuters) - Lewis Hamilton has hailed Max Verstappen's stunning success in Formula One and called on those criticising the Dutch teenager's driving to keep a sense of perspective.
"He has grabbed the opportunity with both hands... Firstly, give the guy a break, he is 18 years old. What the heck were any of us doing at 18?" the triple world champion told British reporters at the Italian Grand Prix on Friday.
"He has won a grand prix. The pressure on his young shoulders is something most people will not be able to comprehend."
Hamilton, who had a stunning Formula One debut of his own with McLaren in 2007 and on Sunday could become only the third driver to win 50 grands prix, said Verstappen had plenty to learn like any youngster.
But he said the man who became the youngest ever race winner in Spain this year on his Red Bull debut, and started on the front row in Belgium last weekend, was clearly an exceptional talent.
"I don't know what I would have been like at 18 on track, but I would have made lots of mistakes," said Hamilton. "I just see a young, talented kid who just seems to have an enormous amount of raw talent.
"At 18, the maturity hasn't caught up with your ability and that might go faster with some people or slower. Only time will tell."
Verstappen has been a breath of fresh air for the sport since he arrived as a 17-year-old with Toro Rosso last season but his uncompromising attitude and aggressive tactics have caused controversy.
He arrived in Monza after tangling with both Ferrari drivers and drawing the ire of Kimi Raikkonen after the Finn was forced to brake on the straight at Spa.
Hamilton said he had no personal issues with the Dutchman, whose father Jos was also a fierce competitor in Formula One, but had seen some videos of Spa.
"The one where he ran Kimi off, that was an interesting one, but that’s just him learning. He is a young aggressive driver," he said, adding that he had witnessed far worse behaviour.
"We could all go out there and be reckless. You have to find a balance," said Hamilton.
"I have driven with people in the past where there was a guy in front who was a complete psycho. It was, like 'What the hell is this guy thinking?’"
Dat hoeft niet als je net zoals Hamilton achteraan moet starten.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, Verstappen wel uiteindelijk. Want als hij dat met de Manors gedaan had, dan was 'ie sowieso veel te langzaam geweest. Dat een paar races volhouden en Sainz zit in de Red Bull.
Dat artikel is met een reden bewerkt trouwens. (reddit)quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien mijn reddit username gelijk is aan de mijne hier is het niet echt een verdienste he dat je me gevonden heb
Totdat ze er zelf achter zitten, het is een ik en de rest kan stik wereld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:34 schreef F1gamer het volgende:
De ferrari coureurs zijn de enigen die tegen Max en zijn rijstijl zijn en de overige coureurs maakt het geen reet uit hoe max racet.
dat valt allemaal wel mee, iedere scheet over Max wordt opgeblazenquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:34 schreef F1gamer het volgende:
De ferrari coureurs zijn de enigen die tegen Max en zijn rijstijl zijn en de overige coureurs maakt het geen reet uit hoe max racet.
Mooie woordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKKCN1182NC
Of een sprintrace vooraf voor halve punten oid, dat deden ze toch ook bij de A1?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en dan niet echt je best doen met kwalificeren....
Dat zou alleen werken als het at random (muntje opgooien) na kwalificatie zou gebeuren en er maar een paar races zijn waarbij dit systeem gebruikt zou worden.
en terecht dat ze het niet willen!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:57 schreef daNpy het volgende:
Dat is juist wat ze bij de formule 1 niet willen.
Bij sommige raceklasses doen ze dit juist wel.
Quali -> Race 1
Race 2 startopstelling = omgedraaide volgorde finish van race 1.
Tenk joe!quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:03 schreef SnowOokami het volgende:
Henno 3k: d4db4ca95b49b3e331cf4d0cf80e2ca02f98e8d0
wou ik ook net zeggen. Het is net als toen F1 op rtl7 was te zien, voordat het achter decoder kwam te zitten.quote:
2uur is de kwalificatie.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:19 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ach. Zolang het tijdens de Q en R maar reclamevrij is.
[..]
16.00u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |