Dat kwisje spelen vond ik het meest gênant.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:52 schreef Szura het volgende:
Zelfs de NOS maakt het niet zo bont dat ze een quizje gaan analyseren
Walgelijk.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wij willen Knevel en Van den Brink!
Je kijkt Pauw.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik wil Pauw kijken, geen samenvatting van een spelletje dat ik niet volg.
Heb je morgen wat te doen? Gaan we aan de slagquote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet debiel doen, maar ze halen echt alleen een fatsoenlijk niveau als er een aanslag of andere big things spelen.
Morgen ben ik in Scheveningen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je morgen wat te doen? Gaan we aan de slag
AIVD heeft opeens morgen iets te doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weerquote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Scheveningen.
Nog nooit zo ver van je huis geweest spannend!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hhiihihihihihhihihihihihihi!!i!!I1I!I!I!I1quote:Op donderdag 1 september 2016 23:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nog nooit zo ver van je huis geweest spannend!
Charles blokt iedereen die niet met hem meejuicht, #genot.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:57 schreef Szura het volgende:
Sjarrol heeft De Slimste Mens vast geblokt op Twitter
SOWquote:Op donderdag 1 september 2016 23:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nog nooit zo ver van je huis geweest spannend!
Op de terugweg gaan we even naar kijkduin, wat PoGo'ers opblazen. Kunnen we weer een weekje vooruit in Pauwquote:Op donderdag 1 september 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt dus de pier van Scheveningen lees ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden leuk.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
Zie jullie morgen in het De Slimste Mens topic, wees erbij!!!!
Ook geen darts?quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Bolasie het volgende:
Stijn gaat zaterdag De Super Freek Show kijken omdat er geen clubvoetbal is
lol die wordt helemaal gekquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Bolasie het volgende:
Mag je ook ergens gaan zitten waar geen camera is?quote:
Nee, je hebt mooi pech. Lekker darten kijken. Euro Tours worden altijd wel gestreamd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Bolasie het volgende:
Harry Mens was ook top.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De uitzending krijgt van mij een 3 en die zijn alleen aan Aad te danken. Voor de rest: bagger.
Als je snel bent. ik zat eens pal achter Matthijs echt kutquote:Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mag je ook ergens gaan zitten waar geen camera is?
Haha, aan de ene kant wel leuk. Maar ook weer erg ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je snel bent. ik zat eens pal achter Matthijs echt kut
Ik ga kijken naar Pauw.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:03 schreef monkyyy het volgende:
André van Duin en Janny van der Heijden over ‘Heel Holland bakt’
Vanavond te gast: André van Duin en Janny van der Heijden. André van Duin wordt de nieuwe (tijdelijke) presentator van het succesvolle ‘Heel Holland Bakt’. Janny van der Heijden en Robèrt van Beckhoven blijven jurylid van het immens populaire bakprogramma. Van Duin vervangt Martine Bijl, die vorig jaar een hersenbloeding kreeg en nog aan het revalideren is. Van Duin vindt het een ‘enorme eer’. “Het wordt voor mij zeker geen André van Duinshow, maar ik stel mij volledig in dienst van de kandidaten en hun baksels”, aldus de komiek. Wat gaat er dit seizoen gebeuren?
Het wordt weer zo'n koffietijd uitzending als gister.
Vanavond maar een avondje skippen dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:27 schreef monkyyy het volgende:
Tbs-kliniek Woenselse Poort onderzocht naar veiligheid
Drugsgebruik, wapensmokkel, slecht toezicht, intimidatie en relaties tussen personeel en cliënten: de situatie in tbs-kliniek Woenselse Poort in Eindhoven zou “onhoudbaar” zijn. Staatssecretaris Klaas Dijkhoff heeft daarom de Inspectie Veiligheid en Justitie gevraagd onderzoek te doen naar de veiligheid van de kliniek. Afgelopen februari pleegde Fokko Trip zelfmoord in de kliniek. Ook bracht hij waarschijnlijk zijn vriendin om. Vanavond is de broer van Fokko, Bert, gast.
Arjen Lubach over een nieuw seizoen 'Zondag met Lubach'
Zeven dagen nieuws in dertig minuten gemarineerd in een satirisch sausje: aanstaande zondag start Arjen Lubach met het vijfde seizoen van ‘Zondag met Lubach’. Lubach won dit jaar de Zilveren Nipkowschijf met zijn programma. Wat kunnen we dit seizoen verwachten? Vanavond blikt Arjen Lubach vooruit op zijn succesvolle serie.
Dat met die tbs kliniek is wel kijkwaardig imoquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanavond maar een avondje skippen dus
Lubach is van een flat gooien waardig, dus ik pas toch vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat met die tbs kliniek is wel kijkwaardig imo
LUBACHGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#@@!#$!@$#quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lubach is van een flat gooien waardig, dus ik pas toch vanavond
Oud verhaal van die advocaat, wellicht in een ge-update jasjequote:
Stalin en Mao zijn rechtsche communisten, dat weet je bestquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt ook echt iedereen behalve Stalin en Mao rechts
Ohja.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teletekst pagina, ondertiteling.
Snor88quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tong80 zat achter de goal.
Er was een wapen, de kliniek moet voor veiligheid zorgen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Hij heeft zelfmoord gepleegd, maar de kliniek is verantwoordelijk? Het is niet zo dat hij gedwingen is.
ik ook niet, het interesseert me ook werkelijk geen reet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:15 schreef Bolasie het volgende:
Ik ga heel eerlijk zijn met jullie. Ik heb nog nooit naar dat programma van Arjen gekeken.
Ja, oké. Ergens begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er was een wapen, de kliniek moet voor veiligheid zorgen.
Zo denken dat soort mensen, net zoals alles zogenaamd ook de schuld van Rutte is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, oké. Ergens begrijp ik het wel.
Maar vind dat er wel makkelijk over gedacht wordt tegenwoordig, alles is de schuld van anderen. Het wapen zal niet door de kliniek naar binnen gesmokkeld zijn.
Heb het eigenlijk ook nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:15 schreef Bolasie het volgende:
Ik ga heel eerlijk zijn met jullie. Ik heb nog nooit naar dat programma van Arjen gekeken.
Hij heeft ook gejat van André.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:19 schreef Abed het volgende:
Hij jat soms wel leuke items van Amerikaanse talkshow hosts, alleen gaat zijn stem na 3 minuten irriteren.
Dit heeft André weer gejat van Gene Wilderquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft ook gejat van André.
Lieg niet, tjek hier die rechtsche clown met zn puntmuts@#@#!quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Die rechtsen hebben geen tijd voor dit soort clown acties. Laat Klaver ofzo maar lekker jongleren op tv.
Wel een minimaal strafje hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft z'n straf uitgezeten. Iedereen verdient een tweede kans.
Veel te korte straf. Hij wordt.lekker beschermd, bah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft zijn straf nog niet uitgezeten, want hij is voorwaardelijk in vrijheid gesteld.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer zo'n advocaat die uit z'n grot is gekropen om een crimineel in bescherming te nemen.quote:
Hij heeft 18 jaar * 0.6667 (mits goed gedrag) gekregen, wat gebruikelijk is in dit soort zaken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel een minimaal strafje hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft 18 jaar * 0.6667 (mits goed gedrag) gekregen, wat gebruikelijk iswas in dit soort zaken.
Vetzak.quote:
Volgens Rutte mogen ze oprotten en oppleuren.quote:Op maandag 5 september 2016 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte noemt ze 'Turken in Nederland' in plaats van 'Nederlandse Turken'.
Vrouwenquote:Op maandag 5 september 2016 23:05 schreef Wimperkruller het volgende:
Benadert Pauw mensen weleens aardig?
Maar wie maakt dan onze wc schoonquote:Op maandag 5 september 2016 23:07 schreef Abed het volgende:
Kunnen die Turken niet gewoon even allemaal optyfen en het in Turkije uitzoeken? Mogen ze daarna weer terugkomen.
Goeie.quote:Op maandag 5 september 2016 23:07 schreef Abed het volgende:
Kunnen die Turken niet gewoon even allemaal optyfen en het in Turkije uitzoeken? Mogen ze daarna weer terugkomen.
Ze kijkt niet zo blij.quote:Op maandag 5 september 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Dat vrouwtje achter die Turk is lang niet slecht
Ga je gang, ouwe reusquote:Op maandag 5 september 2016 23:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze kijkt niet zo blij.
Ze heeft een goede beurt nodig.
Jatoch. Temperamentvol!quote:Op maandag 5 september 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
Mooie emoties, dit is passie, dit is vaderlandsliefde
quote:
quote:Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat soort mongolen moet je echt tegen de muur zetten en afknallen.
Kan ik er wat aan doen dat het zo rustig isquote:Op maandag 5 september 2016 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet 1 persoon 10x achter elkaar man
Als iedereen nou gewoon een beetje meepraat met wat er gebeurt in het programma gaat het al een stuk beterquote:
Misschien ben je wel de oorzaak dat het zo rustig isquote:Op maandag 5 september 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het zo rustig is
Ik ga mijn uiterste best doenquote:Op maandag 5 september 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon een beetje meepraat met wat er gebeurt in het programma gaat het al een stuk beter
Denk dat de rest humberto kijkt joh want sjek zit daarquote:Op maandag 5 september 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het zo rustig is
Wie?quote:
Waar was je met nog meer voor mannenquote:Op maandag 5 september 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat de rest humberto kijkt joh want sjek zit daarIk kijk dat ook
Was een herhaling toch dacht ik? Anders had ik wel gekeken.quote:Op maandag 5 september 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was je met nog meer voor mannen
Ah, dat is een rolladequote:
Ow dat wist ik niet, kende het nog nietquote:Op maandag 5 september 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een herhaling toch dacht ik? Anders had ik wel gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |