Viviennequote:Op donderdag 1 september 2016 19:32 schreef Anoonumos het volgende:
Hoe heet deze presentatrice ookalweer
Een beetje een introverte jongen.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
Lekker droog deze kerel: welke prijs, eerste prijs
Nou ik zat al klaar om te roepen: kutmuziek maar het valt me mee eigenlijk. Alleen zijn stem is een beetje gek.quote:
Hij zingt als James Blunt.quote:
Ik had goede hoop maar vind het echt kut. Typisch dit weerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zat al klaar om te roepen: kutmuziek maar het valt me mee eigenlijk. Alleen zijn stem is een beetje gek.
Ik vond dat laatste wel lekker klinkenquote:Op donderdag 1 september 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zingt als James Blunt.
Ik vind het echt walgelijk.
Dat is helemaal in, zo'n pitch stemquote:Op donderdag 1 september 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zingt als James Blunt.
Ik vind het echt walgelijk.
Uitstekende post weer.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Lekker nasaal zingen over de caddilac van de vriend van een meisje.
Ach ja als jij het kut vindt, vind ik het vaak goed iddquote:Op donderdag 1 september 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had goede hoop maar vind het echt kut. Typisch dit weer
Wat gaan wij vanavond kijken Stijn? Lachen om Scholletje of genieten van de Catalaan tegen Spanje?quote:Op donderdag 1 september 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder is een parodie op een voetbaltrainer.
clubliefde is toch iets moois man.quote:
Als je heb een euro geeft op straat is het wederzijds.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
IK ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Potverdorie zeg.
Al praat ik tegen een muur nu, alleen maar mannen hiero
Dat is gewoon de nonchalante look man. De net uit bed look.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je heb een euro geeft op straat is het wederzijds.
quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/Mau76SnGGrm-tFFQVgt39G62rmc=/fit-in/900x900/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)22708.png]afbeelding[/url] ]
homoquote:Op donderdag 1 september 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
IK ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Potverdorie zeg.
In de supporters bus noemde ze hem die andere van Dumb en Dumberquote:Op donderdag 1 september 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
IK ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Potverdorie zeg.
Lachen om Scholletje.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gaan wij vanavond kijken Stijn? Lachen om Scholletje of genieten van de Catalaan tegen Spanje?
hoeft ook niet. de stemmetjes zijn al leukquote:Op donderdag 1 september 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
Dit is alleen leuk als je BzV kijkt, geen idee wie deze mannen zijn.
Nou en hij hoeft ook niet slim te zijn hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de supporters bus noemde ze hem die andere van Dumb en Dumber
Ok, ik vond het meer de straatkrantverkoper-look op die foto.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nonchalante look man. De net uit bed look.
Ja het is net Willy en Maxima.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeft ook niet. de stemmetjes zijn al leuk
ja dat komt omdat lucky geen andere stemmetjes kent.quote:
Is daar ook een stream van zonder dat ik moet inloggen bij nu.nl?quote:
Utopiagodquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en hij hoeft ook niet slim te zijn hoor
Was om zijn uiterlijk uiteraardquote:Op donderdag 1 september 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en hij hoeft ook niet slim te zijn hoor
Ja ik heb het nu doorquote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was om zijn uiterlijk uiteraard
maak je er toch cornrows vanquote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek idd dat haarMeteen maar weer vergeten.
Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind ALLAH!!!quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:18 schreef SpaceOddity het volgende:
Allah is ook echt een klootzak he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |