een broodje balquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.

Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayoquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.

Hier in de buurt zit een eetcafe waar je kippenlevertjes kunt bestellen vooraf, die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayo

een lekker broodje kroketquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Of spareribs. Voorgerecht garnalencocktail

Is meer voor de ijshockeykantinequote:

ook lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is meer voor de ijshockeykantineOf de voetbalkantine natuurlijk
![]()
In Duitsland hadden ze broodjes Bratwurst in de 'kantine'Echte he, geen knakworstjes.

Je eigen of vreemde katten?quote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.

Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig hadquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.

beide tochquote:

buurkat, inmiddels zijn ze niet meer vreemdquote:
hahaha ook een optie, toch heb ik ze liever niet boven. Deed ik met mijn eigen katten ook nooit dus van een ander al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig had

ow ik dacht dat die meid de bestellingen bij dat andere team deed.quote:

en ruikt vissig blijkbaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:53 schreef roos85 het volgende:
krokodil, beetje kip achtig maar hele aparte structuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |