Oude cis blanke privilege mannen die zich enkel racistisch en vrouwonvriendelijk uitlaten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:18 schreef Windhapper het volgende:
Heeft Wilfried geen mening over Sylvana? Heeft Sylvana geen mening over VI? Dat lijkt me een mooi gesprek.
Ik hou vast aan het grondbeginsel dat we mensen niet mogen dwingen iets te dragen, maar ook niet mogen dwingen iets niet te dragen. Bovendien is het symboolpolitiek want als je de boerkini verbiedt, zou je een petje ook moeten verbieden. De reden waarom iemand iets draagt is niet relevant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als je het eens bent met Sylvana dan zou je deze uitstekende column maar eens moeten lezen:
http://www.demorgen.be/op(...)rkini-niet-bcd33240/
Alsof zelfs Mourinho of Conte iets van die druiloren kan maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Nu Blind nog oprotten, graag. Tijd voor een bondscoach met ervaring en een respectabele staat van dienst.
in het land van Blind is éénoog koning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Ik gun jullie nog een lange periode onder de heer Blind.
Robben is overquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb alleen vertrouwen in Robben en Strootman.
Petje mag ook niet op in de klas hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou vast aan het grondbeginsel dat we mensen niet mogen dwingen iets te dragen, maar ook niet mogen dwingen iets niet te dragen. Bovendien is het symboolpolitiek want als je de boerkini verbiedt, zou je een petje ook moeten verbieden. De reden waarom iemand iets draagt is niet relevant.
Zoiets is niet genoeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat orgaan bestaat in principe al: Humanistisch verbond. Maar het is te weinig aanwezig.
Op het strand wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Petje mag ook niet op in de klas hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |