twitter:
Zou Van Breukelen al een geschikt treinspoor gevonden hebben?twitter:
Dit is waar Gullit het over had bij VI vrijdag? Dat wat hij niet mocht vertellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gullit erover in RTLLN
https://twitter.com/RypkeBakker/status/770372057867714560
En artikel Telegraaf
http://m.telegraaf.nl/tel(...)a-aast-op-van-basten
Ik weet het niet, vandaag had Borst ook een stukje in het AD waar hij niet wilde uit wijden over iets 'leuks'.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is waar Gullit het over had bij VI vrijdag? Dat wat hij niet mocht vertellen.
Man man manquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
En artikel Telegraaf
http://m.telegraaf.nl/tel(...)a-aast-op-van-basten
De V van KNVB moet weer voor voetbal staan!quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van Breukelen gaat lekker so far!
Ik hoop erop.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:54 schreef hafcfan het volgende:
Nu nog verliezen van Zweden en alles is voorbij
hehequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop erop.
En het liefst een nederlaag door een polletje
Liever niet, ik wil niet nog zo'n eindrondequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:54 schreef hafcfan het volgende:
Nu nog verliezen van Zweden en alles is voorbij
Van Breukelen is de Overmars van Oranjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop erop.
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop erop.
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is waar Gullit het over had bij VI vrijdag? Dat wat hij niet mocht vertellen.
Hier doe je zelfs Netto mee te kort, niemand is zo'n oud wijf als de breuk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Breukelen is de Overmars van Oranje
Alsof Nederland dan veel gaat toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil niet nog zo'n eindronde
Prima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.
Leuker dan dat kut oranjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.
Nee. Dat is geen voetbal meer. Reuk noch smaak.quote:
Hoho en Ruudje nog. De man zonder uitstraling.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Van Breukelen niemand kan regelen als assistent, en je alleen Blind moederziel alleen op dat bankie zit zitten
Welke Ruud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoho en Ruudje nog. De man zonder uitstraling.
De Eredivisie is vermakelijker dan Oranje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee. Dat is geen voetbal meer. Reuk noch smaak.
Alleen het resultaat is leuker. De Entertainment en kunst niet.quote:
Die trapt er niet inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef Syntix het volgende:
Van Gaal is trouwens toch vrij? Die kunnen ze toch wel regelen voor een assistent positie?
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie is vermakelijker dan Oranje.
Ik zeg nergens dat het goed is, en het is vaak vreselijk slecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.
Roy van Nistelruud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van United je weet wel. Of is die ook al weg ?:D
Lol ze houden echt niets over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roy van Nistelruud?
Die is al een tijdje weg ja.
Ik noem hem altijd paard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roy van Nistelruud?
Die is al een tijdje weg ja.
Lekker huilen dat Italie een plekje meer krijgt en Nederland misschien eentje minder, niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.
Dickie was zijn vervanger hè.quote:
Benieuwd wat hij bij de FIFA gaat doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten vertrekt als assistent-bondscoach bij Oranje. Dat heeft hij bevestigd aan Voetbal International.
De rechterhand van bondscoach Danny Blind kan bij wereldvoetbalbond FIFA aan de slag. Juist het op handen zijnde vertrek van Van Basten zorgde ervoor dat Ruud Gullit er niet uitkwam met de KNVB.
Misschien de lotingen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat hij bij de FIFA gaat doen
Daarvoor hoef je niet in dienst te zijn bij de FIFA, dat kan je gewoon als schnabbel doen.quote:
VB staat in die afkorting voor Van Breukelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 23:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
De V van KNVB moet weer voor voetbal staan!
Doet het wel gratis, dat scheelt weer.quote:
Van Basten heeft wel visie over hoe voetbal aantrekkelijker moet worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat hij bij de FIFA gaat doen
Jij denkt dat Marco van Basten de spelregels van het voetbal mag veranderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel visie over hoe voetbal aantrekkelijker moet worden.
Dus ik denk de juiste man op de juiste plaats.
Van Basten wil buitenspel afschaffen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel visie over hoe voetbal aantrekkelijker moet worden.
Dus ik denk de juiste man op de juiste plaats.
Belangenverstrengeling en dan maakt het niet uit in welke vorm je werkzaam bent in mijn ogen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo'n functie in een FIFA denktank kun je toch wel combineren met ballen oppompen bij het Nederlands elftal? Ik denk niet dat hij 40 uur per week in een kantoortje gaat zitten filosoferen over de afmetingen van het strafschopgebied. En aan het eind van het liedje veranderd er toch niks aan de spelregels. Gewoon een makkelijk erebaantje. Beetje hoertjes neuken in hotels en zoveel mogelijk onkosten declareren. Succes, Marco.
twitter:yvdbusken twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 09:38:22V Basten zal naar Zwitserland moeten verhuizen. 'Want dit doe je er niet zomaar even bij. Het zal een volwaardige baan worden.' reageer retweet
Welke belangen verstrengelen er dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling en dan maakt het niet uit in welke vorm je werkzaam bent in mijn ogen.
Ten Cate zie ik nog wel zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel erg treurig zo, wie/wat blijft er nog over
Zitten we straks echt met Blind/Booy/Ten Cate (of andere wijsneuzen als Co of Aad3000). Da's toch beschamend voor NL.
Koeman lacht overigens de ballen uit z'n broek waarschijnlijk.
Die is binnen 3 weken weer overspannen thuis dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:yvdbusken twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 09:38:22V Basten zal naar Zwitserland moeten verhuizen. 'Want dit doe je er niet zomaar even bij. Het zal een volwaardige baan worden.' reageer retweet
Belangenverstrengeling is volledig onbekend bij de fifa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling en dan maakt het niet uit in welke vorm je werkzaam bent in mijn ogen.
Verwarde de FIFA ook even met de UEFA, waar we wel de vaste namen hadden met Giovanni Infantino en Giorgio Marchetti. Iemand moet dat gat toch wel gaan opvullen!quote:
Lijkt me ook wel een geniale baan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo'n functie in een FIFA denktank kun je toch wel combineren met ballen oppompen bij het Nederlands elftal? Ik denk niet dat hij 40 uur per week in een kantoortje gaat zitten filosoferen over de afmetingen van het strafschopgebied. En aan het eind van het liedje veranderd er toch niks aan de spelregels. Gewoon een makkelijk erebaantje. Beetje hoertjes neuken in hotels en zoveel mogelijk onkosten declareren. Succes, Marco.
Seedorfquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:21 schreef groenen het volgende:
Seedorf zou een leuke optie zijn, maar kan niet door één deur met Danny Blind.
Ik zou altijd voor de mid-mid gaan. Alle goede trainers hebben mid-mid gespeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:30 schreef groenen het volgende:
[..]
De witte Chinees vindt Mark van Bommel en Pi-Air een goede optie.
Gerald Vanenburg dan maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor de mid-mid gaan. Alle goede trainers hebben mid-mid gespeeld.
De Kabel 2.0quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon Edgar Davids en Bogarde als assistent
Gewoon Blind, Ten Cate en Koster, heb je alle kneuzentrainers van Ajax van eind jaren '00 op een rijtjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel erg treurig zo, wie/wat blijft er nog over
Zitten we straks echt met Blind/Booy/Ten Cate (of andere wijsneuzen als Co of Aad3000). Da's toch beschamend voor NL.
Koeman lacht overigens de ballen uit z'n broek waarschijnlijk.
Het buitenland geeft geen fuck om ons joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:28 schreef Roland010 het volgende:
Hoe kijkt het buitenland hier overigens wel niet naar? Het land met een reputatie van heel veel goede trainers die dan met Danny Blind als bondscoach en elke wedstrijd een nieuwe assistent (en soms zelfs geen assistent als niemand zin heeft)) aan komen zetten. Helemaal als je dan weet dat ze opties hadden als topcoach Guus Hiddink (die al binnen was maar weg moest na een winstpartij) en Ronald Koeman (die nog net niet in elk interview een open sollicitatie deed). Ik zou me toch wel even afvragen welke circusclowns daar ze daar laten spelen in de bestuurskamer.
Daarom gingen Van Nistelrooy en Advocaat ook wegquote:
Ten Cate vind ik geen kneus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon Blind, Ten Cate en Koster, heb je alle kneuzentrainers van Ajax van eind jaren '00 op een rijtje
Jammer dat Van Basten al weg is.
Advocaat gaat als hij ergens een euro meer kan verdienen en de rol van Van Nistelrooy binnen Oranje is zo minimaal geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom gingen Van Nistelrooy en Advocaat ook weg
Ajax werd toen wel uitgeschakeld door Kopenhagen en Slavia Praag in de vCL en er werden veel te dure spelers gehaald, waarvan alleen Huntelaar goed genoeg was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ten Cate vind ik geen kneus.
Die heeft echt wel wat goed werk verricht bij Ajax. Een heleboel spelers die onder hem speelden bij Ajax zijn toen naar grote clubs gegaan..
Ja, want Suarez heeft er niets van gebakken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax werd toen wel uitgeschakeld door Kopenhagen en Slavia Praag in de vCL en er werden veel te dure spelers gehaald, waarvan alleen Huntelaar goed genoeg was.
Jij loopt te zeiken dat "Joden weg lopen" terwijl Advocaat en Van Nistelrooy weg zijn gegaan en helemaal niets met Ajax hebben, net als Hiddink trouwens. Al is die natuurlijk niet zelf weg gegaan. (maar volgens mij wel blij was dat hij moest vertrekken)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:13 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Advocaat gaat als hij ergens een euro meer kan verdienen en de rol van Van Nistelrooy binnen Oranje is zo minimaal geweest
Overigens zal Blind wel balen dat hij niet meer zijn best heeft gedaan om Ziyech voor Oranje te laten kiezen , dan had hij er weer eentje van 020 kunnen selecteren.
Kneuzenbende die KNVB
Je moet het ook meer zien als een protest tegen die 020 kliek in Oranje , reservespelers worden zelfs opgeroepenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij loopt te zeiken dat "Joden weg lopen" terwijl Advocaat en Van Nistelrooy weg zijn gegaan en helemaal niets met Ajax hebben, net als Hiddink trouwens. Al is die natuurlijk niet zelf weg gegaan. (maar volgens mij wel blij was dat hij moest vertrekken)
Het is gewoon een zielige opmerking die nergens op slaat.
Nou nou, wel 4 spelers van Ajax geselecteerd.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:08 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Je moet het ook meer zien als een protest tegen die 020 kliek in Oranje , reservespelers worden zelfs opgeroepen
Ik vergiste me in het seizoen, Huntelaar zat er al en Suarez werd gehaald inderdaad. Ik weet niet hoe het bij Ajax was in die tijd, maar volgens mij heeft de trainer toch redelijk veel invloed op wie er wel en niet gehaald wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja, want Suarez heeft er niets van gebakken...
Veel te dure spelers halen is niet zijn verantwoording, maar die van een TD.
Veltman in de basiself, gewoon een lachertjequote:Op donderdag 1 september 2016 11:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou nou, wel 4 spelers van Ajax geselecteerd.
Om nou te zeggen dat er heel veel betere spelers zijn op die positie. Het is gewoon armoe troef.
Alleen dat Huntelaar niet opgeroepen wordt is belachelijk als je De Jong, Dost en Janssen wel selecteert.
De alternatieven zijn ook niet ook over naar huis te schrijven, maar ik ben met je eens dat hij geen basis materiaal is.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:22 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Veltman in de basiself, gewoon een lachertje
Daarover zijn we het dan eens, ik denk dat we het ook eens zijn dat het wederom slecht was vanavond, vooral de tweede helft was zeer matigquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
De alternatieven zijn ook niet ook over naar huis te schrijven, maar ik ben met je eens dat hij geen basis materiaal is.
Oh ja hoor. Het zijn een stel kneuzen bij elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Daarover zijn we het dan eens, ik denk dat we het ook eens zijn dat het wederom slecht was vanavond, vooral de tweede helft was zeer matig
Klopt helemaal met je eensquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Het zijn een stel kneuzen bij elkaar.
We vinden het nog steeds vreemd dat we niet gekwalificeerd waren en het was ook wel een lachertje, maar als je ziet wat er in de basis staat is dat ook niet bepaald hoogwaardig.
Als je dan ook nog een matige trainer er bij zet wordt het helemaal niets.
Sowieso, Huntelaar naar huis sturen en Dost en De Jong erbij houden
Misschien kan jij naast Blind gaan zitten.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Per 1 oktober definitief al weg.
Zonder assistentengenot.
Fred Grim versterkt de technische staf van Danny Blind bij het Nederlands elftal. De voormalige keeper wordt daar assistent-trainer.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Per 1 oktober definitief al weg.
Zonder assistentengenot.
Fred Grimquote:Op vrijdag 23 september 2016 17:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Fred Grim versterkt de technische staf van Danny Blind bij het Nederlands elftal. De voormalige keeper wordt daar assistent-trainer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |