Ik vergiste me in het seizoen, Huntelaar zat er al en Suarez werd gehaald inderdaad. Ik weet niet hoe het bij Ajax was in die tijd, maar volgens mij heeft de trainer toch redelijk veel invloed op wie er wel en niet gehaald wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja, want Suarez heeft er niets van gebakken...
Veel te dure spelers halen is niet zijn verantwoording, maar die van een TD.
Veltman in de basiself, gewoon een lachertjequote:Op donderdag 1 september 2016 11:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou nou, wel 4 spelers van Ajax geselecteerd.
Om nou te zeggen dat er heel veel betere spelers zijn op die positie. Het is gewoon armoe troef.
Alleen dat Huntelaar niet opgeroepen wordt is belachelijk als je De Jong, Dost en Janssen wel selecteert.
De alternatieven zijn ook niet ook over naar huis te schrijven, maar ik ben met je eens dat hij geen basis materiaal is.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:22 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Veltman in de basiself, gewoon een lachertje
Daarover zijn we het dan eens, ik denk dat we het ook eens zijn dat het wederom slecht was vanavond, vooral de tweede helft was zeer matigquote:Op donderdag 1 september 2016 23:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
De alternatieven zijn ook niet ook over naar huis te schrijven, maar ik ben met je eens dat hij geen basis materiaal is.
Oh ja hoor. Het zijn een stel kneuzen bij elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Daarover zijn we het dan eens, ik denk dat we het ook eens zijn dat het wederom slecht was vanavond, vooral de tweede helft was zeer matig
Klopt helemaal met je eensquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Het zijn een stel kneuzen bij elkaar.
We vinden het nog steeds vreemd dat we niet gekwalificeerd waren en het was ook wel een lachertje, maar als je ziet wat er in de basis staat is dat ook niet bepaald hoogwaardig.
Als je dan ook nog een matige trainer er bij zet wordt het helemaal niets.
Sowieso, Huntelaar naar huis sturen en Dost en De Jong erbij houden
Misschien kan jij naast Blind gaan zitten.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Per 1 oktober definitief al weg.
Zonder assistentengenot.
Fred Grim versterkt de technische staf van Danny Blind bij het Nederlands elftal. De voormalige keeper wordt daar assistent-trainer.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Per 1 oktober definitief al weg.
Zonder assistentengenot.
Fred Grimquote:Op vrijdag 23 september 2016 17:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Fred Grim versterkt de technische staf van Danny Blind bij het Nederlands elftal. De voormalige keeper wordt daar assistent-trainer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |