Van Breukelen is de Overmars van Oranjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop erop.
En het liefst een nederlaag door een polletje
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop erop.
En het liefst een nederlaag door een polletje
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is waar Gullit het over had bij VI vrijdag? Dat wat hij niet mocht vertellen.
Hier doe je zelfs Netto mee te kort, niemand is zo'n oud wijf als de breuk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Breukelen is de Overmars van Oranje
Alsof Nederland dan veel gaat toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil niet nog zo'n eindronde
Prima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.
Leuker dan dat kut oranjequote:Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen de kansloze Eredivisie nog.
Nee. Dat is geen voetbal meer. Reuk noch smaak.quote:
Hoho en Ruudje nog. De man zonder uitstraling.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Van Breukelen niemand kan regelen als assistent, en je alleen Blind moederziel alleen op dat bankie zit zitten
Welke Ruud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoho en Ruudje nog. De man zonder uitstraling.
De Eredivisie is vermakelijker dan Oranje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee. Dat is geen voetbal meer. Reuk noch smaak.
Alleen het resultaat is leuker. De Entertainment en kunst niet.quote:
Die trapt er niet inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef Syntix het volgende:
Van Gaal is trouwens toch vrij? Die kunnen ze toch wel regelen voor een assistent positie?
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie is vermakelijker dan Oranje.
Ik zeg nergens dat het goed is, en het is vaak vreselijk slecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.
Roy van Nistelruud?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van United je weet wel. Of is die ook al weg ?:D
Lol ze houden echt niets over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roy van Nistelruud?
Die is al een tijdje weg ja.
Ik noem hem altijd paard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roy van Nistelruud?
Die is al een tijdje weg ja.
Lekker huilen dat Italie een plekje meer krijgt en Nederland misschien eentje minder, niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan de dijken wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |