quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe een hoop inspiratie op voor de Amsterdam Halloween parade, eind oktober...
http://www.amsterdamhallo(...)dam-halloween-parade
Ik met m'n grote mondquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:15 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Slowking, pak de tekst er maar bij!
Als de sfeer zorgt dat hij het rustig aan doet, vind ik 't prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deze versie heeft een absoluut volkomen andere sfeer!
Die werkt bij mij niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkent iemand de bovenste?
Samuel L Jacksonquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck!
Deze dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Het klinkt echt heel raar. storing enzo. Wat schelquote:
Als Elf of Mad niet willen, hou ik me aanbevolenquote:
quote:
Gooi je jezelf op het rooster?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als Elf of Mad niet willen, hou ik me aanbevolen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi je jezelf op het rooster?Je hebt nog iets van 5 minuten!
quote:Programma van vandaag
20:40 - 22:40 Dj ToT gooit er wat in
22:40 - 00:40 DJ Knokkels - Hot Dangit! It's that weirdo again!
Ik moet even weer de nodige muziek bij elkaar gaan schrapen zonder al te veel in herhaling te vervallen... - Ik denk dat ik komende week nog wel een New Music Re-Cap show doe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als Elf of Mad niet willen, hou ik me aanbevolen
Ik kan me aanpassen hoor, no problemquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom lleen verkeerd uit met de tijd. Ik kijk of ik nog een bijzonder kort nummer heb!
Dát gaan we dus bij deze uitproberen. Dat begrijp je wel hequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:36 schreef Slowking het volgende:
Jolene.![]()
Volgens mij nog nooit een slechte versie tegen gekomen.
Neuh prima zo!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan me aanpassen hoor, no problem
Mocht je van plan zijn die van Miley te draaien, dat is mijn favoquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dát gaan we dus bij deze uitproberen. Dat begrijp je wel he
Da's mooi, dan hoef je zo ook nuit uuit te ch00nenquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik durf niet meer te gaan slapen
Thanks ToT
Moeders helpt je mee je longen om zeep te helpen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
Moeder kwam terug uit Ierland met eens slof sigaretten. Wat mooi was, want ik zat net zonder shag
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
ToT, bedankt voor de zeemans- en andere liederen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Welk één geweldige jingle hoorde ik daar
Hehehe tof!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Slowking het volgende:
Inderdaad ToT, thanks!
Ik weet weer een paar dingen meer.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes ToT![]()
Hmmm ik kan niet op de server komen. Momentje
Zat je weer mijn naam op te lezen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
Hmmm ik kan niet op de server komen. Momentje
Nope. SAM vind me nu ook al niet lief.quote:
Probeer nog eens?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope. SAM vind me nu ook al niet lief.
Echt. Wat is er vandaag?
Al mijn andere encoders connecten wel, behalve R49. Ik heb net het wachtwoord nog eens gecheckt die ik standaard ingevuld heb trouwens dus daar kan het niet aan liggenquote:
Hehehe snap ik!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:46 schreef Slowking het volgende:
Stiekem vind ik dit nummer altijd wel erg fijn
quote:
Ik plop er hier net eentje open!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Nu moet ik nog even wachten met het halen van een biertje, maar wel goed nummertje
Ik moest wat. Mijn encoder wilde niet werken, heb een andere encoder moeten instellen en vervolgens deed mijn harddisk het niet. Waar zeg maar AL mijn muziek opstaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer opgeknapt na douche, vanavond blijf ik hier, morgen nog zware dag.
Knokkels aan het lullen zo te horen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL er kijken paar verwondere rastas de kamer in nu.
Ik geniet postuum van een Tullamore Dewquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL er kijken paar verwonderde rastas de kamer in nu.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit "gezeik" is heerlijk hoor. Er moet alleen een standaard-herkenningsmuziekje onder
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorspel: Knokkels fixt live zijn problemen
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit een beetje in het UI-politie-topic te posten in plaats van hier...
Ja dat herkenningsdeuntje stond dus als bedje ook op mijn externe harde schijf. Die kon ik niet gebruiken ineens.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik geen enkele reactie kreeg...
Mee gesambaat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer opgeknapt na douche, vanavond blijf ik hier, morgen nog zware dag.
Knokkels aan het lullen zo te horen.
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dus straks hebben we nog een paar extra luisteraars die van hetUI topic komen?
Fix hier uw topic! Met gratis en voor niets een gedraaid verzoekje van DJ Knokkelsquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Je hebt een prima UI, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragen
quote:
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuutsquote:
Logisch...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een rondje Soundsystems en eetkramen.
Na lang zoeken heb een zeer mooi exemplaar kunnen vindenquote:
Niks. Jouwe is prima en past bij je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuuts
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Jouwe is prima en past bij je.
[ afbeelding ]
Het gaat vooral om mensen die geen UI hebben (of een ontzettend lelijk, korrelig ding).
Ik vond het al zo stilquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij staat er nog een microfoon open
Ja, ik zit inmiddels al in het vierde deel. Heb enkele tientallen FOK!'ers een UI bezorgd, onder wie ook onze gewaardeerde collega Tailfox.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |