SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Jij ook hier?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs is z'n Engels nog erg beperkt.![]()
![]()
Prachtige dochters heeft die Olke
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Bij heel dat gezin?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs is z'n Engels nog erg beperkt.![]()
![]()
Amerika trekt vrouwen thuis ook meer dan een paar andere landen...
Leuke man, ik hoop dat hij veel brieven krijgt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ja!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dan is het eigenlijk des te vreemd dat zijn dochters niet goed Nederlands schijnen te kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs is z'n Engels nog erg beperkt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Na 30 jaar lijkt mijn zijn Engels helemaal niet beperkt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk des te vreemd dat zijn dochters niet goed Nederlands schijnen te kunnen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik zie hem ook echt met een meisje van 18. Twee verliefde kinderen in Frankrijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:39 schreef Leandra het volgende:
Zo'n jochie nog, Herman in Frankrijk in de zon...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Goed kapselThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Prins Constantijn, daar doet hij me aan denken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maurits?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef roos85 het volgende:
Nee, geen Jos 2.0
Hoe heette die andere kast homo ook al weer?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
"rustig naar die beesten kijken"
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hij heeft echt een hoofd voor de famfare.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een echt kenmerk van BJZ.quote:
Ik ben benieuwd of er nog één knappe jongen bij zit.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Met zo'n hoedje met een pluimquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft echt een hoofd voor de famfare.![]()
![]()
Iemand die sociaal niet superhandig is. Nuanceverschil.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij houdt van toeters blazenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ben nog meer benieuwd of er straks ook knappe dames bijzittenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echt kenmerk van BJZ.
Ik ben benieuwd of er nog één knappe jongen bij zit.![]()
![]()
Mwa, daar heb je wel knappe boeren voor nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben nog meer benieuwd of er straks ook knappe dames bijzitten![]()
Denk dat Agnes niet overtroffen gaat worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Trieste omgeving trouwens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh ja, dit jaar dus geen boeren selecteren, was het al vergeten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Makkelijker bij de slacht.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Er horen eigenlijk geen knappe jongens bij te zittenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben nog meer benieuwd of er straks ook knappe dames bijzittenhebben geen programma nodig
Niet Herman maar HermaagdThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kijk jij wel es in BUG?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat kan nooit zijn echte moeder zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze vermijden het woord vrouw btw.
EDIT: Ja jesus kak begint die moeder over vrouwen.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2016 20:47:42 ]![]()
Prima moeder, mocht hij nergens een vrouw kunnen krijgen kan hij altijd daar nog op terugvallen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Prima moeder, mocht hij nergens een vrouw kunnen krijgen kan hij altijd daar nog op terugvallen.![]()
![]()
Blow my hornThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:48 schreef Cee het volgende:
Hij wil dat er iemand op zijn fluit komt spelen.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Prima moeder, mocht hij nergens een vrouw kunnen krijgen kan hij altijd daar nog op terugvallen.
Hoi Bennoquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Boer Tom met hoedje ditOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik was net weg. Wat wilt hij opzetten?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tilapia-emporium.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was net weg. Wat wilt hij opzetten?![]()
Een tent?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was net weg. Wat wilt hij opzetten?![]()
Shit wat een uitzicht
Opgelost. Sorryquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij niet alleen dan
Twee maanden geleden melding gemaakt, nog geen reactie.![]()
![]()
Maar is het meer ook iets van hem ofzo? Of kweekt hij vissen en dumpt ze free-of-charge in een meer en laat andere mensen ze eruit vissen?![]()
Ik vind hem af en toe net een beetje snerpend als Tom, van die stekelige opmerkingenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie lijnen als hij lachtOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yvon klonk als ienieminie
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit zal wel de boer met meeste brieven zijnOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En het meeste geldquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zal wel de boer met meeste brieven zijn![]()
Wow, wel tof allemaalOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
37.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Cee het volgende:
Hoe oud is ie, heb z'n leeftijd gemist.
M'n, eh, hamster wil dit weten.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
37quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Cee het volgende:
M'n, eh, hamster wil dit weten.just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Friday
I cee what you did there.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Cee het volgende:
M'n, eh, hamster wil dit weten. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Visboer?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je dit eigenlijk wel een boer noemen ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Visboerquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je dit eigenlijk wel een boer noemen ?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hij fokt en verkoopt dieren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je dit eigenlijk wel een boer noemen ?![]()
De hamster kan gaan schrijvenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Cee het volgende:
M'n, eh, hamster wil dit weten.
Hoezo niet?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je dit eigenlijk wel een boer noemen ? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Hij lijkt echt op Tom
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:quote:Hmm ik geloof nog steeds in de klassieke term van het woord boer.quote:
Hij doet me eerder aan een soort manager denkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Iedereen is managerquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm ik geloof nog steeds in de klassieke term van het woord boer.
Hij doet me eerder aan een soort manager denken![]()
Ergens voelt het wel raar. Hij als blanke bovenaan de ladder en een enorm paleis.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
De held; alleen voor de binnenlandse markt produceren en je personeel ook nog goed behandelen en ze zelfs te eten geven, dat is een brievenverdubbelaar.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Hallo. Mijn naam is Cee. Ik houd van vis. Mijn hamster ook. Ik heb ook een kat. Ik zie Zambia wel zitten. Beetje in de zon zitten en genieten van het uitzicht. Heb je wel internet? Ik zit namelijk op FOK! Ik houd van je kookkunst. Ik lust Tapipapulatuafilet. Lekker"quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
De hamster gaat hier al kapot van de hitte, de hamster gedijt niet in Zambiaans klimaat. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Zal Sylvana/Quincy nog gaan reageren?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens voelt het wel raar. Hij als blanke bovenaan de ladder en een enorm paleis.![]()
Sympathieke vent idd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
De held; alleen voor de binnenlandse markt produceren en je personeel ook nog goed behandelen en ze zelfs te eten geven, dat is een brievenverdubbelaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja omdat die zwarten het zelf niet kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens voelt het wel raar. Hij als blanke bovenaan de ladder en een enorm paleis.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Zwartjes moet je kort houden, anders gaat het mis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens voelt het wel raar. Hij als blanke bovenaan de ladder en een enorm paleis.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Praat ook als Tom. Zakelijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Niet qua karakter volgens mij.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
allemaal schijn, deze vent denkt maar aan 1 dingquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
De held; alleen voor de binnenlandse markt produceren en je personeel ook nog goed behandelen en ze zelfs te eten geven, dat is een brievenverdubbelaar.![]()
Seks?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
allemaal schijn, deze vent denkt maar aan 1 ding![]()
![]()
Vies woord. Winst. Als ondernemer. Getverderrie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
allemaal schijn, deze vent denkt maar aan 1 ding | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Hij heeft positiviteit, lees humor, nodig. Ik zie mogelijkhedenquote:
Stugge perfectionist, tikkeltje chagrijn, veel plezier er mee dames
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ach ja. Zonder die kerel zou er een stuk minder welvaart zijn en ik heb nou niet het idee dat z'n personeel onderdrukt wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens voelt het wel raar. Hij als blanke bovenaan de ladder en een enorm paleis.![]()
Die weet niet eens waar het ligt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel wat intelligenter, Tom redt het niet in Wageningen.![]()
Weer Canada en Frankrijk trouwens. Goed bezig redactieThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geld interesseert ze niks, krijg je daar toch niet op. Macht gaat het om.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vies woord. Winst. Als ondernemer. Getverderrie.![]()
In Canada hebben ze goed kunstgras."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Net als bij Sinterklaas en de Kerstmanquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
TE WARM.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft positiviteit, lees humor, nodig. Ik zie mogelijkheden![]()
En daar is de kale boerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoi Quincyquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geld interesseert ze niks, krijg je daar toch niet op. Macht gaat het om.![]()
Ja! Dat precies! Belooft wat als ze komen logerenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:01 schreef danos het volgende:
Stugge perfectionist, tikkeltje chagrijn, veel plezier er mee dames
En weer een boer uit Afrika. Er waren waarschijnlijk geen boeren uit Azie of Zuid-Amerika.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer Canada en Frankrijk trouwens. Goed bezig redactieYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zouden we hier ook van die taferelen zoals bij Jan krijgen?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wacht ff, heeft hij kinderen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom doet iemand die nepvis kweekt mee aan BOER zoekt Vrouw eigenlijk?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kutwijf, je bent daar te gast."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Je houdt je bak over Yvon!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Yvon, vervelend delegerend wijf dat je bent.![]()
Echt hequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Yvon, vervelend delegerend wijf dat je bent.
Dat zij ook een Brabander is![]()
![]()
Zij houdt ook van macht. Dat is wel goed? JEZUS.quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Blije kale biljartbalOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Neusharen groeien uit z'n neus.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij houdt ook van macht. Dat is wel goed? JEZUS.![]()
![]()
Yvon op mijn bedje van dons.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Luie boer nummer twee, deze man kan ook makkelijk een vrouw krijgen als die een beetje moeite doet.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Deze doet straks een strohoed op en met een stengel in de mond beetje zo van "Het is goed![]()
"
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Zullen z'n kontharen ook uit z'n kont groeien ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
'Ik schaom me kappot roosjkeh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
nah wel kalend hequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef danos het volgende:
Luie boer nummer twee, deze man kan ook makkelijk een vrouw krijgen als die een beetje moeite doet.![]()
Ik ben een vrouw ik wil een saladequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
![]()
![]()
Ik distantieer me ook van Yvon en d'r hysterische gedoe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Yvon, ken je me nog?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef danos het volgende:
Luie boer nummer twee, deze man kan ook makkelijk een vrouw krijgen als die een beetje moeite doet.![]()
Zoiets knip je toch bij.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zullen z'n kontharen ook uit z'n kont groeien ?![]()
![]()
![]()
Ik ben geen echte vrouwquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw ik wil een salade![]()
want ik was voor de hamburger gegaan
![]()
![]()
Wesley Sneijder heeft wel tips voor een nieuw matje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vind ik ook niet normaal, nee. Yvonquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Sommige menschen zijn hier alleen maar om onze Yvon af te kankeren, elk jaar hetzelfde
Ik ook.*boks*quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben geen echte vrouwwant ik was voor de hamburger gegaan
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook niet normaal, nee. Yvon![]()
![]()
![]()
![]()
FokprogrammaThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ah, naar de kerk.
Zullen wel wat pittige dertigers uit Twente schrijvenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaquote:
Of anti-pap-aan-de-vrouwOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen moskee in de buurt, wat moet het leven heerlijk zijn daar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
DE TRAANThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:09 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me zegt dat ie op Andre Kuijpers lijkt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Alleen het geloof is een doorn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Roemenie, daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die uit Canada net, hoe zat het met de moeder van z'n kinderen dan? Is daar iets over gezegd?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hij had het over dat ouders eigenlijk onder 1 dak moeten wonen. "Maar dat kan niet helaas"quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die uit Canada net, hoe zat het met de moeder van z'n kinderen dan? Is daar iets over gezegd?![]()
In Roemenië heb je busjes met NederlandersThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die heeft een andere boer gemolken dus die is buiten beeld geraakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die uit Canada net, hoe zat het met de moeder van z'n kinderen dan? Is daar iets over gezegd?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Begrijp ik ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.![]()
![]()
Nou he?!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ach... iemand die denkt maar wat te moeten bouwen. Een 'moderne' aanpak.. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Oei, een vrolijk stevig jongetje. Spontaan en alles. Doet me denken aan gasten die aan de deur verkopen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kwam de moeder dan ook uit Nederland? Dat was mij niet duidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hij komt wel leuk over.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hoezo? Je woont daar toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hij heeft communicatie gestudeerdquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, een vrolijk stevig jongetje. Spontaan en alles. Doet me denken aan gasten die aan de deur verkopen.Kreeg alleen geen baan.
Of dat.quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Volgens mij kun je in Roemenie voor 2 knikkers en een waardebon een flink stuk land kopen in Roemenie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar ik vandaan kom, hebben we hier een heel mooi woord voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik begreep die opmerking over één dak ook al niet. Urk belde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij had het over dat ouders eigenlijk onder 1 dak moeten wonen. "Maar dat kan niet helaas"
Maar hij is gelovig. That explains.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Weet ik niet maar dan nog. Kinderen leren een taal heel snel. Hoe ouder je wordt hoe lastiger dat gaat worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwam de moeder dan ook uit Nederland? Dat was mij niet duidelijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo'n bouwval staat ook bij m'n ouders in de straat. Dat gaat binnenkort tegen de vlakte.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wil niet heel erg de pedagoog enzo gaan uithangen maar tweetalig opvoeden kent niet alleen maar voordelen hoor. Als je dat verkeerd aanpakt kan je taalachterstanden krijgen enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.![]()
Volgens mij bedoelde hij dat de ouders in principe gewoon samen moeten zijn. Daar hoef je niet per se christelijk voor te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep die opmerking over één dak ook al niet. Urk belde.
Maar hij is gelovig. That explains."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Deze?quote:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: