Je houdt je bak over Yvon!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Yvon, vervelend delegerend wijf dat je bent.
Echt hequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Yvon, vervelend delegerend wijf dat je bent.
Zij houdt ook van macht. Dat is wel goed? JEZUS.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij houdt ook van macht. Dat is wel goed? JEZUS.
Zullen z'n kontharen ook uit z'n kont groeien ?quote:
Ik schaom me kappot roosjkeh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
Dat zij ook een Brabander is
nah wel kalend hequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef danos het volgende:
Luie boer nummer twee, deze man kan ook makkelijk een vrouw krijgen als die een beetje moeite doet.
Ik ben een vrouw ik wil een saladequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt he
Dat zij ook een Brabander is
Ik distantieer me ook van Yvon en d'r hysterische gedoe.quote:
Yvon, ken je me nog?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef danos het volgende:
Luie boer nummer twee, deze man kan ook makkelijk een vrouw krijgen als die een beetje moeite doet.
Zoiets knip je toch bij.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zullen z'n kontharen ook uit z'n kont groeien ?
Ik ben geen echte vrouwquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw ik wil een salade![]()
Wesley Sneijder heeft wel tips voor een nieuw matje.quote:
Vind ik ook niet normaal, nee. Yvonquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
Sommige menschen zijn hier alleen maar om onze Yvon af te kankeren, elk jaar hetzelfde
Ik ook.*boks*quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben geen echte vrouwwant ik was voor de hamburger gegaan
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook niet normaal, nee. Yvon
Jaquote:
Ja!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:09 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me zegt dat ie op Andre Kuijpers lijkt.
Alleen het geloof is een doorn.quote:
Hij had het over dat ouders eigenlijk onder 1 dak moeten wonen. "Maar dat kan niet helaas"quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die uit Canada net, hoe zat het met de moeder van z'n kinderen dan? Is daar iets over gezegd?
Die heeft een andere boer gemolken dus die is buiten beeld geraakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die uit Canada net, hoe zat het met de moeder van z'n kinderen dan? Is daar iets over gezegd?
Begrijp ik ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel bijzonder dat ze die kinderen niet tweetalig opvoeden. Net als bij Olke.
Nou he?!quote:
Kwam de moeder dan ook uit Nederland? Dat was mij niet duidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo? Je woont daar toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij heeft communicatie gestudeerdquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, een vrolijk stevig jongetje. Spontaan en alles. Doet me denken aan gasten die aan de deur verkopen.
Of dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik begreep die opmerking over één dak ook al niet. Urk belde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij had het over dat ouders eigenlijk onder 1 dak moeten wonen. "Maar dat kan niet helaas"
Weet ik niet maar dan nog. Kinderen leren een taal heel snel. Hoe ouder je wordt hoe lastiger dat gaat worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwam de moeder dan ook uit Nederland? Dat was mij niet duidelijk.
Wil niet heel erg de pedagoog enzo gaan uithangen maar tweetalig opvoeden kent niet alleen maar voordelen hoor. Als je dat verkeerd aanpakt kan je taalachterstanden krijgen enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij bedoelde hij dat de ouders in principe gewoon samen moeten zijn. Daar hoef je niet per se christelijk voor te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begreep die opmerking over één dak ook al niet. Urk belde.
Maar hij is gelovig. That explains.
Deze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |