Dat doe ik ook ja, met name de regels die alleen voor Hamilton gelden of juist niet voor Hamilton gelden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan moet je de regels de schuld geven. Niet Hamilton of Verstappen.
Hypocriet natuurlijk. Die tokkies doen het zelfde als de ziggotokkies alleen nog minder welbespraakt, alsof die zelf kunnen nadenken en niet precies dat vinden wat de tv ze voorkauwt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij ziggo het er ook mee eens.
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant ? En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ten eerste bewoog Kimi niet. Die koos de binnenkant. Max gaat ook naar de binnenkant. Dat is gewoon verdedigen.
Verder staat er niets in de regels over 'te laat' zijn. Nogmaals, de F1 regels zijn zoals ze zijn en niet zoals je graag zou willen dat ze zijn.
Ik vind het bijvoorbeeld belachelijk dat je gewoon iemand naast de baan mag drukken bij het uitkomen van de bocht. Zoals Max ook deed vandaag. Maar volgens de regels mag het toch echt. Ik zou dat ook graag anders zien.
Dat kun je vinden, maar zoals gezegd is het probleem dat dat niet in de regels staat beschreven. Verstappen doet dus niets verkeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
https://streamable.com/rtjp
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone
Als het echt "not done" was geweest, had Whiting wel ingegrepen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone maar al helemaal niet op Kemmel straight met 320 op de klok.
Waar staat in de regels dan dat je alleen mag verdedigen voordat degene die achter je dat doet? Want die regel is er niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant ? En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.
Dat is nog lang niet in de breaking zone.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone maar al helemaal niet op Kemmel straight met 320 op de klok.
Wat ik bedoel is dat Kimi na het kiezen van de binnenkant niet meer bewoog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant?
Nogmaals, dat kun je vinden. Maar er is geen reden daarvoor. Kimi kiest de binnenkant, Max beweegt om die binnenkant te verdedigen. Hoe 'laat' hij dat doet is voor de regels niet relevant. Het enige wat verboden is is als Max eerst zou bewegen om de buitenkant te verdedigen en daarna nog een keer de binnenkant. Bijvoorbeeld. Daar was hier geen sprake van.quote:En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.
die gasten worden ingehuurd om te hypen, ziggo verdient aan f1, hequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, met name de regels die alleen voor Hamilton gelden of juist niet voor Hamilton gelden.
[..]
Hypocriet natuurlijk. Die tokkies doen het zelfde als de ziggotokkies alleen nog minder welbespraakt, alsof die zelf kunnen nadenken en niet precies dat vinden wat de tv ze voorkauwt.
Een echte Mad Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
"Ik ram ze er liever van af dan dat ik ze voorbij laat"![]()
Max is een beetje boos volgens mij
Yup, en dat is prima. Maar beheers je wel want dit komt nogal sneu over...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
en worden bovendien gesponsord door Max Verstappen.nlquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten worden ingehuurd om te hypen, ziggo verdient aan f1, he
Hij gaat spijt krijgen van dat hij dit gezegd heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
nou, dat zullen ze sponsers leuk vindenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
Het is z'n, en het is sponsors.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, dat zullen ze sponsers leuk vinden
Gewoon emoties, komt hij wel op terug na een paar dagen en leert hij ook weer van dat gewoon niet te zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij gaat spijt krijgen van dat hij dit gezegd heeft.
Wat een idiote reactie
dat zijn dingetjes die Red Bull hem snel af moet leren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een idiote reactie
zeikwijfquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is z'n, en het is sponsors.
Hopelijk pikken de buitenlandse media dit ook even op, ook echt goed voor zijn imago bij de stewards in de toekomst...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
idd, slechte prquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn dingetjes die Red Bull hem snel af moet leren.
sterker nog, in dit geval rijdt Max gewoon in de midden en Kimi ziet nergens voldoende ruimte. Uiteindelijk rijdt Verstappen gewoon de race lijn. Hij blokt niks, Kimi zet 'm er gewoon niet naast omdat er om te beginnen nergens ruimte is. Gewoon keurig verdedigt. Vond andere acties meer op het randje dan dezequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar zoals gezegd is het probleem dat dat niet in de regels staat beschreven. Verstappen doet dus niets verkeerd.
Ja stel je voor een echt geëmotioneerd antwoord in plaats van een ingeramd mediatraining verhaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een idiote reactie
Het slaat toch gewoon nergens op dat je zegt mensen er af te willen beuken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja stel je voor een echt geëmotioneerd antwoord in plaats van een ingeramd mediatraining verhaal
maxje is mad en faalde hard vandaag. Maar het leukste is al die tienduizenden mensen die daar waren en dachten dat hij wel even podium zou rijden. Of de mensen in de studio bij Ziggo sport die wel even een uur lang met de hand in het broekje over max gingen voor beschouwenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
Het is een grijs gebied maar het staat idd niet zwart op wit in de regels, dat weet ik. Je mag geen abnormal change of direction wich causes hinder to the car behind doen. Of dat abnormaal is zo op het aller aller laatste moment kan je over discussiëren. Hij is de enigste die het telkens zo laat doet dus in dat opzicht is het wel abnormaal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dan dat je alleen mag verdedigen voordat degene die achter je dat doet? Want die regel is er niet.
En het kan niet netjes gevonden worden, dat is wat racen is, om te winnen,om plaatsen, om punten en kampioenschappen.
Dat wel, maar zeggen dat je iemand van de baan wil knallen gaat gewoon echt helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja stel je voor een echt geëmotioneerd antwoord in plaats van een ingeramd mediatraining verhaal
als je zegt, je wilt ze ala death race eraf beuken, dan ben je niet goed bezigquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef SnowOokami het volgende:
Al die wannabe F1-noobs hier, ga lekker op je zolderkamer lopen janken over het gedrag van Max
Kun je ook nog wat anders zeggen dan overdreven zeiken? Of vind je dat gewoon leuk?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
maxje is mad en faalde hard vandaag. Maar het leukste is al die tienduizenden mensen die daar waren en dachten dat hij wel even podium zou rijden. Of de mensen in de studio bij Ziggo sport die wel even een uur lang met de hand in het broekje over max gingen voor beschouwen![]()
beschamend. chauvinistisch. nationalistisch.
Trolls negeren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders zeggen dan overdreven zeiken? Of vind je dat gewoon leuk?
in de studio is gewoon commercie, die moeten dat zeggen, dat is niet objectief ofzo zonder belangenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
maxje is mad en faalde hard vandaag. Maar het leukste is al die tienduizenden mensen die daar waren en dachten dat hij wel even podium zou rijden. Of de mensen in de studio bij Ziggo sport die wel even een uur lang met de hand in het broekje over max gingen voor beschouwen![]()
Denk je dat dat hem wat uit maakt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:51 schreef antiderivative het volgende:
Als klap op de vuurpijl is Verstappen ook nog eens wereldwijd trending topic op twitter. Pijnlijke dag voor hem.
Gezien zijn vele blocks tijdens de Kvyat-affaire is ie daar wel mee bezig, een 18-jarige en social media...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk je dat dat hem wat uit maakt?
Mensen blocken op social media vind ik als publiek persoon geen vreemde voorkomendheid. Maar goed, wie ben ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Gezien zijn vele blocks tijdens de Kvyat-affaire is ie daar wel mee bezig, een 18-jarige en social media...
1; dat deed ie nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je zegt, je wilt ze ala death race eraf beuken, dan ben je niet goed bezig
je kan niet in emotie maar van alles roepen, 30 min na de race is geëindigdquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
1; dat deed ie niet
2; dat gaat ie ook niet doen
3; emotie
Hij reed idd zwaar agressief op de mediums en hij "beukte" Kimi 1x van de baan. Lijkt me sterk dat hij doelde op een dubbele crash...
Dat interview is niet livequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan niet in emotie maar van alles roepen, 30 min na de race is geëindigd
Dan nog, kom op...quote:
Nee dankje, hou niet van mannenquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, ga max pijpen! (dit zeg ik in emotie, dus mag het.)
Ook niet slim om te roepen dit. Snap wel dat die er ziek van is maar toch...quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:02 schreef THEFXR het volgende:
"Max Verstappen over de strijd met en het gemopper van Raikkonen: "Ja, dat moet ook, ze moeten ook flink schelden over de radio. Dat maakt me dan echt niet uit. Kijk, zij verzieken míjn race in bocht 1, nou, dan ga ik ze echt niet gewoon voorbij laten. Dan rij ik ze nog liever van de baan af."
dan heb je Schumacher versus Hill zeker even gemist.. die Schumi zette zijn (beschadigde) Benetton even in de voorwielen van Hill toen die voorbijkwam.. Hill heeft toen nog lang in de pits gestaan om de gebogen stang te fixen.. maar uiteindelijk uitgevallen.. Hill verloor daardoor het kampioenschap..quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:52 schreef OngeschiktX het volgende:
Echt teleurgesteld in Max. Niet zo zeer vanwege bocht 1, dat was een race incident. Vettel laat ruimte voor Raikkonen, Raikkonen voor Max. Er is alleen niet genoeg ruimte voor drie auto's. Dat Vettel Max daar niet verwacht vind ik logisch. Dat Max voor die plek gaat ook, maar dan neem je wel een groot risico. Het gezeur van Max vind ik dus ook onterecht.
Ik vind de acties van Max daarna wel over het randje. Als Raikkonen niet de baan af zou gaan, dan lagen ze er beide hard af. Max remt daar gewoon veel te laat. Die late moves, tja. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden eerlijk gezegd. Ik kijk al >10 jaar elke race en heb het nooit iemand zien doen volgens mij. Maar ik zou ook niet weten welke regels hij daarmee overtreedt.
De reactie op tv kan helemaal niet. Ik weet niet hoe hij bij de buitenlandse pers gereageerd heeft, maar het zou me niets verbazen als Red Bull hem daarvoor straft. Op z'n minst een zware preek, maar een keer niet starten zou ik ook niet raar van opkijken.
Ik ben echt fan, hij heeft mooie dingen laten zien, maar hiermee valt hij wel even door de mand zeg. Ongetwijfeld speelt z'n leeftijd een rol hier. Behoorlijk onvolwassen. Verder baal ik ook gewoon enorm.
Ferrari?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:04 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan heb je Schumacher versus Hill zeker even gemist.. die Schumi zette zijn (beschadigde) Ferrari even in de voorwielen van Hill toen die voorbijkwam.. Hill heeft toen nog lang in de pits gestaan om de gebogen stang te fixen.. maar uiteindelijk uitgevallen.. Hill verloor daardoor het kampioenschap..
staat op die olav mol site, terwijl hij financieel belang bij Max heeftquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ook niet slim om te roepen dit. Snap wel dat die er ziek van is maar toch...
Als je hierover gaat lopen zeiken ben je echt een zure gefrustreerde sukkelquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:02 schreef THEFXR het volgende:
"Max Verstappen over de strijd met en het gemopper van Raikkonen: "Ja, dat moet ook, ze moeten ook flink schelden over de radio. Dat maakt me dan echt niet uit. Kijk, zij verzieken míjn race in bocht 1, nou, dan ga ik ze echt niet gewoon voorbij laten. Dan rij ik ze nog liever van de baan af."
Snel nog even wat rubber oprapen en in je tuin leggen/showen, klein aandenken voor later als je grijs bent en kleinkinderen hebtquote:
Gast, kun je echt niks anders dan zeiken. In ieder topic waar je komt is het ofwel zeiken op Max of fappen op Sky. Dat is pas beschamendquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
ah, tiener triggeredquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:07 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Als je hierover gaat lopen zeiken ben je echt een zure gefrustreerde sukkel
fixed.. Benetton..quote:
Benettonquote:
Was ook gewoon op Ziggo te zien net hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat op die olav mol site, terwijl hij financieel belang bij Max heeft
Bizar geen Marble te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Snel nog even wat rubber oprapen en in je tuin leggen/showen, klein aandenken voor later als je grijs bent en kleinkinderen hebt
wat is zijn voordeel om dat toch te zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Helaas allang niet meer.. maar jij denkt dat ie nu echt mensen van de baan af gaat rijden?
staat dat inmiddels op yt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Was ook gewoon op Ziggo te zien net hoor.
Hij heeft er geen voordeel bij maar dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is zijn voordeel om dat toch te zeggen?
dat met die Ferrari's was een race incident, waarbij max opzettelijk dingen terug doet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij heeft er geen voordeel bij maar dat zeg ik ook nergens
Echt he, je kunt ook enorm overdrijven...quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:11 schreef Confetti het volgende:
Dreigen met iemand van de baan rijden bij 300 km/h neigt naar bedreiging met zwaar lichamelijk letsel of zelfs dood.
Hopelijk pakt de FIA hem eens heel stevig aan.
Ja wel een punt hier. Ik herinner mij een rijder van een ander niveau die ook geloofde in zijn rijstijl en er niets verkeerds in zag. Helaas is hij er dit jaar niet meer bij.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:01 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dan nog, kom op...
Ben groot fan van hem, maar ik hou ook wel van realisme, sportiviteit en relativeringsvermogen. Met dit soort dingen komt hij over als een klein kind wat zijn zin niet krijgt.
Net als zijn verdedigende acties. Een keer ok, maar als je keer op keer in opspraak komt moet je misschien toch even na gaan denken over je acties. Daar kun je zelf ook alleen maar beter van worden.
Hoop dat hij wel genoeg tegengas krijgt van Horner en anderen.
Dat slaat ook nergens op, maar vond zijn reactie wel wat overdreven, hoop dat hij er nog op terug komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:11 schreef Confetti het volgende:
Dreigen met iemand van de baan rijden bij 300 km/h neigt naar bedreiging met zwaar lichamelijk letsel of zelfs dood.
QFTquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja wel een punt hier. Ik herinner mij een rijder van een ander niveau die ook geloofde in zijn rijstijl en er niets verkeerds in zag. Helaas is hij er dit jaar niet meer bij.
M.a.w. Alhoewel ik het met velen eens ben dat Max niet realistisch is en dat hij wel kan verbeteren op sommige punten, heeft het ook wel wat. F1 is weer in opspraak. Er gebeurt weer wat. Controverses. Haat en/of nijd zelfs. Dus voor de sport F1 is dit koren op de molen
Dat is nog wel wat meer dan 10 jaar geleden, toen keek ik nog niet, maar die beelden ken ik wel inderdaad. Schumi heeft ook genoeg dingen gedaan die niet kunnen, daar hoef je me niet van te overtuigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:04 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan heb je Schumacher versus Hill zeker even gemist.. die Schumi zette zijn (beschadigde) Benneton even in de voorwielen van Hill toen die voorbijkwam.. Hill heeft toen nog lang in de pits gestaan om de gebogen stang te fixen.. maar uiteindelijk uitgevallen.. Hill verloor daardoor het kampioenschap..
wat een sukkelsquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mocht daar niet meer naartoe van de beveiliging
Allicht laat Max hem er minder vlot en graag langs als Max zelf de gedachte heeft dat Kimi/Vettel hem de eerste bocht klemreed..quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat met die Ferrari's was een race incident, waarbij max opzettelijk dingen terug doet.
quote:
ja die snap ik ook niet. Had een stop gescheeld en waarschijnlijk puntenquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Max niet tijdens rood naar de softs is gegaan, had toch makkelijk moeten kunnen.
Volgens mij gaf Horner Max geen gelijk maar zei die alleen dat het niet Kimi zijn schuld was. Als je naar Horners kop keek kon je zien dat die net tevreden was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Allicht laat Max hem er minder vlot en graag langs als Max zelf de gedachte heeft dat Kimi/Vettel hem de eerste bocht klemreed..
Bovendien gaven ze Max tijdens de rode vlag gelijk.. Dus ja ik begrijp wel dat ie wat feller verdedigd.
Dat ie t zegt is inderdaad niet snugger.. maar die kerel is net 18 en heeft net twee uur met 200km+ rondjes gereden op z'n 'thuisbaan'.
Laat hem lekker effe fel reageren. Ik hou er wel van in ieder geval
Hill gaat hier in de fout, op zich best verklaarbaar en toen deden ze nog niet aan stop and go penalties, maar het verandert niets aan het feit dat Hill in zijn enthousiasme over Schumachers schade een overtreding beging die hem het WK kostte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:04 schreef Parzival het volgende:
[..]
dan heb je Schumacher versus Hill zeker even gemist.. die Schumi zette zijn (beschadigde) Benetton even in de voorwielen van Hill toen die voorbijkwam.. Hill heeft toen nog lang in de pits gestaan om de gebogen stang te fixen.. maar uiteindelijk uitgevallen.. Hill verloor daardoor het kampioenschap..
Mjah, liever in opspraak doordat een 18 jarig ventje het podium paktquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja wel een punt hier. Ik herinner mij een rijder van een ander niveau die ook geloofde in zijn rijstijl en er niets verkeerds in zag. Helaas is hij er dit jaar niet meer bij.
M.a.w. Alhoewel ik het met velen eens ben dat Max niet realistisch is en dat hij wel kan verbeteren op sommige punten, heeft het ook wel wat. F1 is weer in opspraak. Er gebeurt weer wat. Controverses. Haat en/of nijd zelfs. Dus voor de sport F1 is dit koren op de molen
net / niet tevreden over wat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Horner Max geen gelijk maar zei die alleen dat het niet Kimi zijn schuld was. Als je naar Horners kop keek kon je zien dat die net tevreden was.
maar ja, Lauda heeft geen ene fuck met Max te maken he.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is toch wel een fout in Max zijn karakter dat blijkbaar nooit iets zijn schuld is. Zelfs toen hij in Monaco Grosjean van achteren aanreed was hij zich van geen kwaad bewust omdat Grosjean zogenaamd bewoog onder braking. Zelf flikt hij dat iedere race. Vandaag een kansloze actie in bocht 1 maar in zijn hoofd heeft die arme Raikkonen zijn race verpest. Wat een kinderachtig mannetje gadverdamme. Hopelijk wordt hij volwassenen voordat RBR er klaar mee is. Lauda is er al klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |