Dat doe ik ook ja, met name de regels die alleen voor Hamilton gelden of juist niet voor Hamilton gelden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan moet je de regels de schuld geven. Niet Hamilton of Verstappen.
Hypocriet natuurlijk. Die tokkies doen het zelfde als de ziggotokkies alleen nog minder welbespraakt, alsof die zelf kunnen nadenken en niet precies dat vinden wat de tv ze voorkauwt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij ziggo het er ook mee eens.
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant ? En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, en nee. Ten eerste bewoog Kimi niet. Die koos de binnenkant. Max gaat ook naar de binnenkant. Dat is gewoon verdedigen.
Verder staat er niets in de regels over 'te laat' zijn. Nogmaals, de F1 regels zijn zoals ze zijn en niet zoals je graag zou willen dat ze zijn.
Ik vind het bijvoorbeeld belachelijk dat je gewoon iemand naast de baan mag drukken bij het uitkomen van de bocht. Zoals Max ook deed vandaag. Maar volgens de regels mag het toch echt. Ik zou dat ook graag anders zien.
Dat kun je vinden, maar zoals gezegd is het probleem dat dat niet in de regels staat beschreven. Verstappen doet dus niets verkeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
https://streamable.com/rtjp
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone
Als het echt "not done" was geweest, had Whiting wel ingegrepen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone maar al helemaal niet op Kemmel straight met 320 op de klok.
Waar staat in de regels dan dat je alleen mag verdedigen voordat degene die achter je dat doet? Want die regel is er niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant ? En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.
Dat is nog lang niet in de breaking zone.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef TehRocks het volgende:
Ik snap niet hoe je hier naar kunt kijken en kan zeggen dat Max als eerste beweegt, het is duidelijk een reactie op Kimi en dat is not-done in braking zone maar al helemaal niet op Kemmel straight met 320 op de klok.
Wat ik bedoel is dat Kimi na het kiezen van de binnenkant niet meer bewoog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Kimi bewoog niet maar koos wel de binnenkant?
Nogmaals, dat kun je vinden. Maar er is geen reden daarvoor. Kimi kiest de binnenkant, Max beweegt om die binnenkant te verdedigen. Hoe 'laat' hij dat doet is voor de regels niet relevant. Het enige wat verboden is is als Max eerst zou bewegen om de buitenkant te verdedigen en daarna nog een keer de binnenkant. Bijvoorbeeld. Daar was hier geen sprake van.quote:En max ging pas naar de binnen kant toen kimi ging. Dat is op zich geen probleem natuurlijk maar hij had iets eerder moeten gaan en niet in reactie op Kimi op het allerlaatste moment.
die gasten worden ingehuurd om te hypen, ziggo verdient aan f1, hequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, met name de regels die alleen voor Hamilton gelden of juist niet voor Hamilton gelden.
[..]
Hypocriet natuurlijk. Die tokkies doen het zelfde als de ziggotokkies alleen nog minder welbespraakt, alsof die zelf kunnen nadenken en niet precies dat vinden wat de tv ze voorkauwt.
Een echte Mad Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
"Ik ram ze er liever van af dan dat ik ze voorbij laat"![]()
Max is een beetje boos volgens mij
Yup, en dat is prima. Maar beheers je wel want dit komt nogal sneu over...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
en worden bovendien gesponsord door Max Verstappen.nlquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten worden ingehuurd om te hypen, ziggo verdient aan f1, he
Hij gaat spijt krijgen van dat hij dit gezegd heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
nou, dat zullen ze sponsers leuk vindenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:38 schreef Mano_ het volgende:
Het is z'n, en het is sponsors.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, dat zullen ze sponsers leuk vinden
Gewoon emoties, komt hij wel op terug na een paar dagen en leert hij ook weer van dat gewoon niet te zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij gaat spijt krijgen van dat hij dit gezegd heeft.
Wat een idiote reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |