mwah.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Hopen op crashes en mensen die stuk gaan
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Dat lijkt me nogal wiedesquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?
Eerder op nog wat stops of versleten banden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Dan zit hij er na 5 rondes achter en dan is die vlag er bijnaquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan nog punten halen als Alonso zo langzaam blijft gaan
Motor, remmen, etc.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?
1.5Sec per rondje sneller is hij, het 'zou' nog kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan nog punten halen als Alonso zo langzaam blijft gaan
Alles kan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Kan Max nog op het podium eindigen?
yupquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Ja hij gaat de race zo winnen voor alle fans.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
wel enorm krap, hij moet neit er alleen in de buurt komen maar er dan ook nog langs zien te komenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1.5Sec per rondje sneller is hij, het 'zou' nog kunnen.
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.
Don't feed the trolls.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.
Mwah, ondanks dat de touche niet zijn fout was vond ik het teveel risico op met 3 breed de binnenkant te kiezen daar, daar is bijna nooit ruimte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.
1 t/m 10 gaan zo onderweg even picknicken, ze gunnen het die oranje tribunes zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja hij gaat de race zo winnen voor alle fans.
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer een Massa train inmiddels, Alonso rijdt redelijk weg.
Na alles wat hij bij Raikonnen geflikt heeft is die kans wel nihil jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
wel enorm krap, hij moet neit er alleen in de buurt komen maar er dan ook nog langs zien te komen
maar het kan en ik hoop!
Race was toch gewoon dikke prima?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef Montelly het volgende:
Wat een kut wedstrijdja leuk die crashes etc maar alles valt in nadeel va Max. Verliezen van vleugel, rode vlag, verkeerd pit strategie.
Max is idd geen Hamilton die 18! plekken terugwint.
ja, het is geen GP2-motor meerquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?
of ALO.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:40 schreef Meike26 het volgende:
Driver of the day is ongetwijfeld Alonso denk ik ?
Tot nu toe komt hij aardig mee zonder DRS zelfs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?
dat is iemand anders ja?quote:
Geen RB circuit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:41 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig hebben we de GP van Italie volgende week.
Nope. Dan Hulk.quote:
Drie letters minder, Heul andere interpretatiequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, daar moest nog idd achter
Zal wel Hamilton worden 'want die stond 18e'quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig mag iedereen zelf stemmen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig mag iedereen zelf stemmen
Echt he..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RB circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Dat is dit jaar wel bewezen ja..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RB circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Afgezien van een paar chicanes is het vol gas, dat is dus geen RB circuit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RR circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Zeiden ze ook van dit circuit. Ric rijdt op 2.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Afgezien van een paar chicanes is het vol gas, dat is dus geen RB circuit.
Snap je reactie niet.
Zo spannend en mooi als Spanje zal wel weer even duren ja. 2017 hopelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
En zo gaat de race weer als een nachtkaars uit zoals gewoonlijk.
Wordt elke race gezegd, deze ook, maar hier kon Max toch stunten met een 2e startplek.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Snap je reactie niet.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat een RB circuit totaal...geen garanties geeft. Het biedt alleen maar vals hoop.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Snap je reactie niet.
neequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ok dan is het wel een RB circuitquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wordt elke race gezegd, deze ook, maar hier kon Max toch stunten met een 2e startplek.
Daarbij wel toevoegen dat die baggerstart alle problemen veroorzaakte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, soms rijd je met geluk en veel geëikel naar P1, soms valt het nadeel jouw kant op. Zo gaan die dingen. Zal nog wel meer tegenzitten de komende jaren.
Dat zeg ik niet eh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok dan is het wel een RB circuit
Wat een niveau vandaag hier.
Exact en ook meezitten, nuance is velen vreemd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, soms rijd je met geluk en veel geëikel naar P1, soms valt het nadeel jouw kant op. Zo gaan die dingen. Zal nog wel meer tegenzitten de komende jaren.
Why? Riccardo 2e en Hamilton P3 vanaf 21 ? Ik heb de complete eerste 20 minuten van de race gemist en de rest gehoord via internet.. vond het een leuke race om te volgen en een nieuwe ervaring rijkerquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Jup. Het trio Max, Kimi en Vettel hadden hun lot in bocht 1 min of meer bezegeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij wel toevoegen dat die baggerstart alle problemen veroorzaakte.
Gebeurt weinig meer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Why? Riccardo 2e en Hamilton P3 vanaf 21 ? Ik heb de complete eerste 20 minuten van de race gemist en de rest gehoord via internet.. vond het een leuke race om te volgen en een nieuwe ervaring rijker
de hype train hѐ?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Exact en ook meezitten, nuance is velen vreemd.
Gek genoeg is dat vaak bij thuisraces van coureurs die die pech ervaren. Button, Massa als voorbeeld.. er heerst gewoon een bepaald karma om zo'n thuis racequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Eens, flopshowquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar een kutrace.
Als Max van P2 start hoop je toch op meer dan P11.
Max had bovendien een leuke sprong kunnen maken in het algemeen klassement.
De race gaat niet alleen om Max, dit was gewoon 1 van de leukste races dit jaar, denk dat het NL'se Spa publiek ook wel genoten heeft, ondanks Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar een kutrace.
Als Max van P2 start hoop je toch op meer dan P11.
Max had bovendien een leuke sprong kunnen maken in het algemeen klassement.
Ik vond Hungaroring slechter eigenlijk. Deze race was na de eerste bocht al voorbij.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:48 schreef CrashO het volgende:
Dit is het F1 topic. Niet het max topic
In vergelijking met Barrichello deed Massa het anders nog vrij goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat vaak bij thuisraces van coureurs die die pech ervaren. Button, Massa als voorbeeld.. er heerst gewoon een bepaald karma om zo'n thuis race
is er ook, bevestigd door Horner.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:49 schreef VacaLoca het volgende:
Max had hier nog prima zevende of zelfs vijfde kunnen worden als er geen permanente beschadiging ergens was. Want die moet er zijn
Mja, ook de pitstops tijdens de SC waren vrij gunstig voor de top 10. Het viel allemaal net de verkeerde kant op vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:49 schreef VacaLoca het volgende:
Max had hier nog prima zevende of zelfs vijfde kunnen worden als er geen permanente beschadiging ergens was. Want die moet er zijn
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De race gaat niet alleen om Max, dit was gewoon 1 van de leukste races dit jaar, denk dat het NL'se Spa publiek ook wel genoten heeft, ondanks Max.
Die is er nooit op Spa.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk de pits in rijden. Geen ere ronde voor de fans.
Is normaal op Spa. Circuit is te lang.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Lang circuit, peut besparen, doen ze nooit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Zipportal het volgende:
Betekent niet meteen dat het goed isquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is normaal op Spa. Circuit is te lang.
Echt? Behalve wat gerommel in het middenveld met de Ferrari's gebeurde er niet zo veel. Strategie was er ook niet echt dankzij de rode vlag. Vond het niet echt geweldig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De race gaat niet alleen om Max, dit was gewoon 1 van de leukste races dit jaar
Achtste.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:51 schreef MakkieR het volgende:
Hoeveel was Max eigenlijk op Spa geëindigd vorig jaar bij Torro Rosso?
ik lolde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:52 schreef Meike26 het volgende:
Beter dat hij hem toch heeft kunnen uitrijden, ipv dat hij uitgevallen was. Wieweet weer wat data voor de mensen in Engeland over het rijden met beschadigde vloer.
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat het goed is
Hey waar is mijn post?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:52 schreef Fopje het volgende:
Waarom is die post van Montelly verwijderd?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:52 schreef Meike26 het volgende:
Beter dat hij hem toch heeft kunnen uitrijden, ipv dat hij uitgevallen was. Wieweet weer wat data voor de mensen in Engeland over het rijden met beschadigde vloer.
Geen idee, het verwijderen daarvan slaat in ieder geval nergens op.quote:
Dat lijkt me scorebordjournalistiek. Geen grote fouten gemaakt maar ook niks bijzonders gedaan, niet qua tempo en niet qua inhaalacties. Wel het middelpunt van een bijzonder raceverloop maar daar had hij heel weinig mee van doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef THEFXR het volgende:
goede race, alles zat erin, driver of the day: HAM
Blijft leuk he, dit topic.quote:
nee te zwaar, door de frikandelquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:53 schreef sasquatsch het volgende:
Rosberg wordt straks gediskwalificeerd. Te licht.
Telt niet voor bodemplaat. Alleen voir versnellingsbak en daar is weinig mis mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:53 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk wel dom van RB om Max zijn auto op de laatste ronde niet naar de pitbox te sturen voor nieuwe onderdelen. ( retire )
Minimaal gelukkig, een race goed scoren 1-3 en hij staat er weer dichtbij. Team staat boven Ferrari dus dat is gewoon goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:54 schreef SnowOokami het volgende:
Meh... tis dat Alonso 7e is geworden![]()
Heel erg jammer voor Max, maar shit happens soms... tis jammer dat de Kimi wel punten heeft gescoord
Stond toch niks raars in??quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, het verwijderen daarvan slaat in ieder geval nergens op.
Op de Hungaroring had Max inderdaad dezelfde trucjes met dat geblock. Al vind ik het deze race iets gevaarlijker om op het rechte stuk ineens die zwieper te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond Hungaroring slechter eigenlijk. Deze race was na de eerste bocht al voorbij.
Waar werd dat gezegd dan? Sky?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is er ook, bevestigd door Horner.
Ik weet 'tquote:
F1 wordt steeds meer voetbal. Stelletje wijven die al zeuren als iemand vol overgave en tot op het randje gaatquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Op de Hungaroring had Max inderdaad dezelfde trucjes met dat geblock. Al vind ik het deze race iets gevaarlijker om op het rechte stuk ineens die zwieper te maken.
Enorm veel kritiek op Verstappen trouwens op verschillende buitenlandse F1 fora waar hij normaal gesproken wel lof oogst.
gewoon geluk hebbenquote:
Vond dit wel mee vallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Op de Hungaroring had Max inderdaad dezelfde trucjes met dat geblock. Al vind ik het deze race iets gevaarlijker om op het rechte stuk ineens die zwieper te maken.
Enorm veel kritiek op Verstappen trouwens op verschillende buitenlandse F1 fora waar hij normaal gesproken wel lof oogst.
het bewijst dat de regels voor gridstraffen een lachertje zijnquote:
Het is geen IndyCar waar het expliciet verboden is. Hier mag het gewoon en o.a. Schumi en Senna waren er meesters in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
jammer johquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef MakkieR het volgende:
Als Ajax ook nog verliest, dan is mijn weekend helemaal toppie
Hij moet inderdaad nog leren wanneer hij nu wel en niet het gevecht aan moet gaan, anders zal hij nooit wereld kampioen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef Gezicht het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Max gewoon zijn eigen race heeft verneukt door meteen het randje op te zoeken waardoor z'n wing afbrak. Maar goed, daarbuiten was het wel gewoon een prima race, had alleen over het algemeen meer inhaalacties verwacht.
Die kans is helaas erg kleinquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef MakkieR het volgende:
Duitsers bashen puur omdat ze Duitser zijn en Ajax haten. Jij moet wel zo'n kansenparel van "het legioen" zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef MakkieR het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is geen IndyCar waar het expliciet verboden is. Hier mag het gewoon en o.a. Schumi en Senna waren er meesters in.
Hij verdedigde toch conform de regels? Kimi loopt altijd te jankballen, die is sinds Spanje altijd woest als hij Max in het vizier heeftquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
F1 wordt steeds meer voetbal. Stelletje wijven die al zeuren als iemand vol overgave en tot op het randje gaat
zeur nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad nog leren wanneer hij nu wel en niet het gevecht aan moet gaan, anders zal hij nooit wereld kampioen worden.
Nog niet eens alles zat mee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Alles zat HaM mee, maar dan moet je daar ook nog mee werken. Zelfde deed Max in Barcelona op een andere manier, zo gaan die dingen
Al had hij wel minder tijd verloren als hij Kimi gewoon voorbij liet gaan. Zoals hij dat vorig jaar in de STR ook altijd deed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zeur niet
Het is racen wat we lang niet meer gezien hebben
Was inderdaad conform de regels. Enigzins agressief en onaardig, maar je bent geen F1 coureur om vrienden te makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij verdedigde toch conform de regels? Kimi loopt altijd te jankballen, die is sinds Spanje altijd woest als hij Max in het vizier heeft
Bij de start nam Max wel onnodig risico'squote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zeur niet
Was geen zeuren. Maar als je ieder gevecht vol in gaat, zal je toch onnodig veel schade rijden. Zie deze race bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
zeur niet
Nee Max moet van gelukjes hebben imho, Hamilton komt doet z'n werk en stelt plek 3 veilig.quote:
Dronken Nederlanders.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
dat uitjouwen van Rosberg is nergens voor nodig.
imbecielen die dat doen
Ik begrijp echt niet waarom hier niet meer mensen die actie veroordelen. Als het andersom was geweest, was dit al topic 330quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef King_Merc het volgende:
Max verdiende geen punten , zeker niet met die laatste blok actie.. Kimi had gelanceerd kunnen worden ..
dutch tokkiesquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
imbecielen die dat doen
Echt he..zo jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Kansloos volk, zag je wel aankomen natuurlijk.
Max had pech met de SC, Hamilton juist geluk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee Max moet van gelukjes hebben imho, Hamilton komt doet z'n werk en stelt plek 3 veilig.
P21 of niet.
De stewards vonden het blijkbaar ook niet ernstig genoeg...?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom hier niet meer mensen die actie veroordelen. Als het andersom was geweest, was dit al topic 330
Kimi doet later hetzelfde terwijl hij er NIET voorbij was. Niet zeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom hier niet meer mensen die actie veroordelen. Als het andersom was geweest, was dit al topic 330
En terecht naar mijn mening vond dit de slechtste race van Max tot nu toe. Gewoon een slechte start en dat dan weer veelste opportunistisch proberen goed te maken in t1. Normaal bewaart die wel de rust met de start maar dit keer om wat voor reden dan ook niet. Pace was ook slecht en onnodig veel tikken uitgedeeld door over het randje te gaan met verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:55 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Zat Nattekat niet ook op Spa?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
imbecielen die dat doen
Omdat het binnen de regels is?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Christian Danner riep zelfs tijdens de uitzending om een penalty of een zwarte vlag.
Lijkt erop dat het vooral Lewis fans warenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Kansloos volk, zag je wel aankomen natuurlijk.
Monaco was slechter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En terecht naar mijn mening vond dit de slechtste race van Max tot nu toe. Gewoon een slechte start en dat dan weer veelste opportunistisch proberen goed te maken in t1. Normaal bewaart die wel de rust met de start maar dit keer om wat voor reden dan ook niet. Pace was ook slecht en onnodig veel tikken uitgedeeld door over het randje te gaan met verdedigen.
die hebben ook niet veel hersencellenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef gbm het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het vooral Lewis fans waren![]()
dat ze maar mogen ploffenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:02 schreef truedestiny het volgende:
Ham wrijft het er even in dat die meer motoren over heeft?!
Als totaal weekend wel maar in de race liet die op zondag toch wel weer bijzondere dingen zien ondanks de crash. Nu was het gewoon de hele race belabberd.quote:
die twee zijn super grappig tijdens media optredens.. Max had al naar Ham uitgehaald vrijdagquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:04 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk van Hamilton, even een sneer uitdelen.
"..het is mooi om zoveel toeschouwers te zien, al die fans die hier voor Max zijn gekomen.."
Hehe
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef antiderivative het volgende:
Villeneuve: "The three dirtiest drivers of the grid are all under the RedBull colors : Sainz, Verstappen and Kvyat, this can't be a coincidence"
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef antiderivative het volgende:
Villeneuve: "The three dirtiest drivers of the grid are all under the RedBull colors : Sainz, Verstappen and Kvyat, this can't be a coincidence"
villie was zelf nog erger, baancommissaris vermoord met een crashquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef antiderivative het volgende:
ja, Sainz, de eikel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef antiderivative het volgende:
Of Alonsoquote:
Dan vergeet hij er een paar ...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef antiderivative het volgende:
NOS ''Live''quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Krijgen we nu geen persco omdat Max er niet bij zit, Ziggo? Man man man.
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Netjes gesproken van Max. Niet eromheen draaien en geen onzin.
Persconferentie is bijna nooit, zelfs niet toen Max wel gewonnen had.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Dit inderdaad jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Persconferentie is bijna nooit, zelfs niet toen Max wel gewonnen had.
Mooi contrastje tegenover dit topic waar het allemaal 'het is racen, niet zeiken' is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:11 schreef antiderivative het volgende:
Trouwens, hier een groot fora over F1 en de comments:
https://www.reddit.com/r/(...)pen_and_perez_touch/
https://www.reddit.com/r/(...)_kimi_on_the_kemmel/
https://www.reddit.com/r/(...)ing_with_verstappen/
https://www.reddit.com/r/(...)king_ridiculous_now/
Ook op F1 Technical, Ten Tenths, en Autosport is het niet positief...
Over de 1e bocht dat Vettel beter had moeten weten en niet insturen op Raikonnen. Daardoor de vleugel en vloer kapot waren en de race eigenlijk al over was. Vervolgens vroegen ze over de actie op Raikonnen en gezeur van hem over de boordradio en dat Max niet zomaar zijn positie gaat weggeven.quote:
De nabeschouwing op Ziggo is gewoon Max TV. Toen Tom Coronel alweer begon te huilen dat hij niet verder wilde kijken na de fout van Max heb ik de tv zo snel mogelijk uitgedaan. Ga dan gewoon lekker niet in de studio zitten en zet er échte analisten neer die voor de sport kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:08 schreef Gezicht het volgende:
Niet allemaal hoor ik ben het er mee eens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mooi contrastje tegenover dit topic waar het allemaal 'het is racen, niet zeiken' is.
Vooral die verdedigende actie op Kemmel tegenover Raikkonen was niet goed. Hij was veel te laat, gevaarlijke actie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:11 schreef antiderivative het volgende:
die op Kemmel bij Kimi ging echt te ver. Dat was de algemene mening hier welquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mooi contrastje tegenover dit topic waar het allemaal 'het is racen, niet zeiken' is.
Toch kan Vettel ook niet volledig de schuld krijgen van het incident. Hij heeft geen weet van het feit dat Verstappen er ook nog tussen zit, dus hij laat logischerwijs enkel ruimte voor Raikkonen. Anderzijds is het naar mijn mening ook niet de schuld van Verstappen, hoewel het zeer optimistisch was en zeker niet de handigste actie na de slechte start.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
Herhaling van de start laat duidelijk zien dat Raikkonen de ruimte laat voor Verstappen maar door Vettel tegen Verstappen geduwd wordt.
wat een egoïstquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat interview op RTL DE van Verstappen. ongelofelijk. Iedereen is schuld, behalve hij.
Kimi heeft zijn race in de eerste ronde verkloot, dus dan mag hij Kimi zo hinderen. Aldus Max,
wat een sukkel.
wellicht toch mijn Nederlandse vlag bij de F1 van Abu Dhabi thuis laten....quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dat interview op RTL DE van Verstappen. ongelofelijk. Iedereen is schuld, behalve hij.
Kimi heeft zijn race in de eerste ronde verkloot, dus dan mag hij Kimi zo hinderen. Aldus Max,
wat een sukkel.
Het is net Sky met Hamilton, we hebben de conclusie dat Verstappen goed zat en dan gaan we recht lullen wat krom is en dat analyseren noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De nabeschouwing op Ziggo is gewoon Max TV. Toen Tom Coronel alweer begon te huilen dat hij niet verder wilde kijken na de fout van Max heb ik de tv zo snel mogelijk uitgedaan. Ga dan gewoon lekker niet in de studio zitten en zet er échte analisten neer die voor de sport kijken.
ja Max doet te stoer en maakt zichzelf een beetje belachelijk. Dat ligt ook aan zijn leeftijd denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een sukkel.
zijn teammaat werd 2de, dus daar zou hij ook aan kunnen denkenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja Max doet te stoer en maakt zichzelf een beetje belachelijk. Dat ligt ook aan zijn leeftijd denk ik.
Tijd dat Horner/Marko met Max gaat praten, hij moet echt af van die 'late moves' en ook dat bewegen in de rem-zone.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oei oei volgens Lauda is Max rijp voor de psychiater
Was het ook niet. Ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch kan Vettel ook niet volledig de schuld krijgen van het incident. Hij heeft geen weet van het feit dat Verstappen er ook nog tussen zit, dus hij laat logischerwijs enkel ruimte voor Raikkonen. Anderzijds is het naar mijn mening ook niet de schuld van Verstappen, hoewel het zeer optimistisch was en zeker niet de handigste actie na de slechte start.
Race-incidentje waar Raikkonen het meeste nadeel van ondervindt.
Starts oefenen inderdaad. Volgens mij heeft ie wel al vaker steekjes laten vallen daar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:18 schreef Gezicht het volgende:
Laten we iig hopen dat Max leert van deze fouten.
Waarom, het is gewoon toegestaan om zo te verdedigen, beter dan het gewoon weggeven.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:19 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Tijd dat Horner/Marko met Max gaat praten, hij moet echt af van die 'late moves' en ook dat bewegen in de rem-zone.
Ja true, zelfs het geweldige Sky doet daar inderdaad vrolijk aan mee. Echter heeft Sky vaak nog wat meer diepgang in de analyses, waar het bij Ziggo in de studio gewoon lekker populair praten is. Ik snap ook wel dat voorkeur meespeelt, maar het is vaak gewoon gelul wat het volk wil horen onder het mom van een "analyse".quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is net Sky met Hamilton, we hebben de conclusie dat Verstappen goed zat en dan gaan we recht lullen wat krommen is en dat analyseren noemen.
als je daar kritiek hebt om max, wordt je niet meer uitgenodigd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja true, zelfs het geweldige Sky doet daar inderdaad vrolijk aan mee. Echter heeft Sky vaak nog wat meer diepgang in de analyses, waar het bij Ziggo in de studio gewoon lekker populair praten is. Ik snap ook wel dat voorkeur meespeelt, maar het is vaak gewoon gelul wat het volk wil horen onder het mom van een "analyse".
Er is een verschil tussen verdedigen en blokkeren. Zo'n move van Max op Kemmel met Kimi in zijn nek was letterlijk blokkeren en zorgt ervoor dat Kimi vol van zijn gas moet om een crash te voorkomen. Op die manier kan je iedereen wel achter je houden ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, het is gewoon toegestaan om zo te verdedigen, beter dan het gewoon weggeven.
Niet helemaal. Dit was gewoon blocking en pushing another car off track en dat mag niet. Dat die geen straf kreeg ligt dan weer aan de FIA.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom, het is gewoon toegestaan om zo te verdedigen, beter dan het gewoon weggeven.
Wisselt nog al volgens mij, ene keer heeft hij een goede start en de andere keer komt die RBR totaal niet weg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en hij moet aan z'n starts werken. Met een goede start had het er heel anders uitgezien.
ja, en dat moet natuurlijk gewoon elke start worden. Een goed begin...quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wisselt nog al volgens mij, ene keer heeft hij een goede start en de andere keer komt die RBR totaal niet weg.
Raikkonen zat erachter. Niet ernaast. Dus zeker geen pushing another driver ot the track.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dit was gewoon blocking en pushing another car off track en dat mag niet. Dat die geen straf kreeg ligt dan weer aan de FIA.
Nee, dat was het niet. Het was één verdedigende move.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dit was gewoon blocking en pushing another car off track
Dat is juist racen, je gooit hem niet zomaar ernaast dan zit je gewoon te ver weg. Kijk naar Vettel, die kan er toch ook langs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen verdedigen en blokkeren. Zo'n move van Max op Kemmel met Kimi in zijn nek was letterlijk blokkeren en zorgt ervoor dat Kimi vol van zijn gas moet om een crash te voorkomen. Op die manier kan je iedereen wel achter je houden ja.
Dat zeker, al had Ricciardo hetzelfde trouwens. Beide kwamen ze niet goed weg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en hij moet aan z'n starts werken. Met een goede start had het er heel anders uitgezien.
op reddit zijn ze al maanden aan het janken. Alle aussies zijn elke puntje van RIC enorm aan het hypen, die zijn echt geschrokken van de strijd die Verstappen geeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:11 schreef antiderivative het volgende:
allenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Bolasie het volgende:
Hoeveel Nederlandse fans zijn er nou voor niks gekomen?
ligt eraan hoeveel er hype tokkies zijn, en hoeveel er gewoon voor een mooie race komen en hopen dat Max het ook goed doet, maar niet weglopen voor het einde als het een keer niet goed gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Bolasie het volgende:
Hoeveel Nederlandse fans zijn er nou voor niks gekomen?
Als hij Vettel om Kemmel ook zo had geblokkeerd had Vettel hem niet gepasseerd. Dan moest hij van zijn gas en had hij hem er niet naast kunnen zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is juist racen, je gooit hem niet zomaar ernaast dan zit je gewoon te ver weg. Kijk naar Vettel, die kan er toch ook langs.
Zoals Sky zegt "You just don't go round the outside of Lewis Hamilton, zo zitten ze bij Ziggo nu te lullen dat je nou eenmaal weet dat Verstappen zo verdededigt. Alsof het hebben van een slechte reputatie betekent dat diegene niet fout zou kunnen zitten. Je reinste Bullshit natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja true, zelfs het geweldige Sky doet daar inderdaad vrolijk aan mee. Echter heeft Sky vaak nog wat meer diepgang in de analyses, waar het bij Ziggo in de studio gewoon lekker populair praten is. Ik snap ook wel dat voorkeur meespeelt, maar het is vaak gewoon gelul wat het volk wil horen onder het mom van een "analyse".
Vettel doet dat niet omdat Vettel een betere coureur is. Juist dat soort dingen weten maakt het verschil.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als hij Vettel om Kemmel ook zo had geblokkeerd had Vettel hem niet gepasseerd. Dan moest hij van zijn gas en had hij hem er niet naast kunnen zetten.
Slechte verliezer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:26 schreef m0ridin het volgende:
Matige reactie van Max, teleurstelling ok... boosheid ook... maar dit is gewoon kinderachtig en niet professioneel.
Maajt niet uit dat he maar 1 move was. Die move was dit keer gewoon echt te laat en in reactie op het bewegen van Kimi. Dat maakt het blocken ipv verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Het was één verdedigende move.
En iemand bij het uitkomen van de bocht van de baan duwen is ook toegestaan.
Het is altijd lastig met F1, je kunt het oneens zijn met de regels (zoals ik) maar je kunt de coureurs toch moeilijk de schuld geven van het gebruik maken van die regels.
Toffe reactie, eerlijk en objectiefquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Maar ik had in het begin van het seizoen kritiek op zijn performance in de kwalificatie, dat is wel beter geworden. Betere starts zijn dus ook mogelijk.
Precies, Vettel, Ricciardo en anderen van dat kaliber ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gewoon winnaars mentaliteit juist. Hamilton reageert net zo als het tegen zit.
Dan moet je de regels de schuld geven. Niet Hamilton of Verstappen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals Sky zegt "You just don't go round the outside of Lewis Hamilton, zo zitten ze bij Ziggo nu te lullen dat je nou eenmaal weet dat Verstappen zo verdededigt. Alsof het hebben van een slechte reputatie betekent dat diegene niet fout zou kunnen zitten. Je reinste Bullshit natuurlijk.
Wat betreft Sky kun je ook niet spreken van diepgang in de analyse, omdat het geen analyse is. Ze hebben meer 'diepgang' in het recht lullen wat krom is.
laat zequote:Op zondag 28 augustus 2016 16:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als hij Vettel om Kemmel ook zo had geblokkeerd had Vettel hem niet gepasseerd. Dan moest hij van zijn gas en had hij hem er niet naast kunnen zetten.
Nee, en nee. Ten eerste bewoog Kimi niet. Die koos de binnenkant. Max gaat ook naar de binnenkant. Dat is gewoon verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maajt niet uit dat he maar 1 move was. Die move was dit keer gewoon echt te laat en in reactie op het bewegen van Kimi. Dat maakt het blocken ipv verdedigen
Is ook sneu, iemand anders heeft gewonnen dan wie je gehoopt had, nou boehoe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bij ziggo het er ook mee eens.
Zeker mee eens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is ook sneu, iemand anders heeft gewonnen dan wie je gehoopt had, nou boehoe.
Rosberg heeft gewoon netjes gereden dit keer en bedankt al het hele weekend de fans die gekomen zijn. Erg sneu dat geboe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |