mwah.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Hopen op crashes en mensen die stuk gaan
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Dat lijkt me nogal wiedesquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?
Eerder op nog wat stops of versleten banden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef JopJuh het volgende:
Dan zit hij er na 5 rondes achter en dan is die vlag er bijnaquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan nog punten halen als Alonso zo langzaam blijft gaan
Motor, remmen, etc.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
mensen die stuk gaan? je bedoelt hopelijk puur vermoeidheid en niet vanwege crashes?
1.5Sec per rondje sneller is hij, het 'zou' nog kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Max kan nog punten halen als Alonso zo langzaam blijft gaan
Alles kan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Kan Max nog op het podium eindigen?
yupquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Ja hij gaat de race zo winnen voor alle fans.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
wel enorm krap, hij moet neit er alleen in de buurt komen maar er dan ook nog langs zien te komenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1.5Sec per rondje sneller is hij, het 'zou' nog kunnen.
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Kans acht ik nihil. Maar deed ik voor vandaag al. Druk is te groot voor Max.
Don't feed the trolls.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.
Mwah, ondanks dat de touche niet zijn fout was vond ik het teveel risico op met 3 breed de binnenkant te kiezen daar, daar is bijna nooit ruimte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Druk heeft hier niks mee te maken, gewoon dikke pech.
1 t/m 10 gaan zo onderweg even picknicken, ze gunnen het die oranje tribunes zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja hij gaat de race zo winnen voor alle fans.
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer een Massa train inmiddels, Alonso rijdt redelijk weg.
Na alles wat hij bij Raikonnen geflikt heeft is die kans wel nihil jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
wel enorm krap, hij moet neit er alleen in de buurt komen maar er dan ook nog langs zien te komen
maar het kan en ik hoop!
Race was toch gewoon dikke prima?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef Montelly het volgende:
Wat een kut wedstrijdja leuk die crashes etc maar alles valt in nadeel va Max. Verliezen van vleugel, rode vlag, verkeerd pit strategie.
Max is idd geen Hamilton die 18! plekken terugwint.
ja, het is geen GP2-motor meerquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?
of ALO.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:40 schreef Meike26 het volgende:
Driver of the day is ongetwijfeld Alonso denk ik ?
Tot nu toe komt hij aardig mee zonder DRS zelfs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een honda motor die weg rijd bij een merc moter?
dat is iemand anders ja?quote:
Geen RB circuit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:41 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig hebben we de GP van Italie volgende week.
Nope. Dan Hulk.quote:
Drie letters minder, Heul andere interpretatiequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, daar moest nog idd achter
Zal wel Hamilton worden 'want die stond 18e'quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig mag iedereen zelf stemmen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig mag iedereen zelf stemmen
Echt he..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RB circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Dat is dit jaar wel bewezen ja..quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RB circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Afgezien van een paar chicanes is het vol gas, dat is dus geen RB circuit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wat wel en wat niet een RR circuit is, daar ben ik zo'n beetje wel klaar mee.
Zeiden ze ook van dit circuit. Ric rijdt op 2.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Afgezien van een paar chicanes is het vol gas, dat is dus geen RB circuit.
Snap je reactie niet.
Zo spannend en mooi als Spanje zal wel weer even duren ja. 2017 hopelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
En zo gaat de race weer als een nachtkaars uit zoals gewoonlijk.
Wordt elke race gezegd, deze ook, maar hier kon Max toch stunten met een 2e startplek.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Snap je reactie niet.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat een RB circuit totaal...geen garanties geeft. Het biedt alleen maar vals hoop.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Snap je reactie niet.
neequote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ok dan is het wel een RB circuitquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wordt elke race gezegd, deze ook, maar hier kon Max toch stunten met een 2e startplek.
Daarbij wel toevoegen dat die baggerstart alle problemen veroorzaakte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, soms rijd je met geluk en veel geëikel naar P1, soms valt het nadeel jouw kant op. Zo gaan die dingen. Zal nog wel meer tegenzitten de komende jaren.
Dat zeg ik niet eh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok dan is het wel een RB circuit
Wat een niveau vandaag hier.
Exact en ook meezitten, nuance is velen vreemd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, soms rijd je met geluk en veel geëikel naar P1, soms valt het nadeel jouw kant op. Zo gaan die dingen. Zal nog wel meer tegenzitten de komende jaren.
Why? Riccardo 2e en Hamilton P3 vanaf 21 ? Ik heb de complete eerste 20 minuten van de race gemist en de rest gehoord via internet.. vond het een leuke race om te volgen en een nieuwe ervaring rijkerquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
Jup. Het trio Max, Kimi en Vettel hadden hun lot in bocht 1 min of meer bezegeld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij wel toevoegen dat die baggerstart alle problemen veroorzaakte.
Gebeurt weinig meer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Why? Riccardo 2e en Hamilton P3 vanaf 21 ? Ik heb de complete eerste 20 minuten van de race gemist en de rest gehoord via internet.. vond het een leuke race om te volgen en een nieuwe ervaring rijker
de hype train hѐ?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Exact en ook meezitten, nuance is velen vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |