SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen![]()
Onmogelijk. Ziyech gaat echt weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Met Unal en Ziyech gaat Twente het makkelijk redden dit jaar, ik hoop voor ze dat die beiden blijven.
De Glorie van Fenerbache valt niet te weigeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ziyech gaat echt weg.
hahaquote:In het Tikibad in attractiepark Duinrell in Wassenaar is zaterdag aan het begin van de avond een grote vechtpartij uitgebroken waarbij vijftien mensen betrokken waren. De politie heeft vijf arrestaties verricht.
De ruzie ontstond rond 18.00 uur toen een groep probeerde voor te dringen bij de kassa van het zwembad.
Tja, hij heeft wat tegen Stijn de laatste tijd, die zal daar ook wel eens genoeg van krijgen.quote:
Die kunnen hun eigen zitplaats niet eens vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
''Ajax supporters konden Deventer niet vinden''
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pokemon Go trainer van de maand![]()
w..t..f
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb er wel mn Thesis door af gekregen
Ik heb straks een titel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.
Die Overmars is wel een erg zuinige aap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meerdere clubs met een concreet bod op ziyech.
Edit*
Er zijn clubs met een hoger bod dan Ajax
Alleen jammer dat ze niet zo goed zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft genoeg middenvelders.
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet zo goed zijn.
Wat een sukkel is het ook he. zoveel tijd en dan op het laatste moment toch maar ervoor willen kiezen, lekker 3x meer betalen hopelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meerdere clubs met een concreet bod op ziyech.
Edit*
Er zijn clubs met een hoger bod dan Ajax
We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Ik zou het wel heel grappig vinden als Dickie hem heeft weten te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Al die Fener fanaccounts op twitter posten iets in het turks met dit eronder
[ afbeelding ]
Die gaat naar Turkije dus?
Ik vind hem wel grappig.quote:
Jong Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Met Westermann heb je geen keeper nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben bij Ajax eigenlijk alleen aanvallende middenvelders nodig, nu we Westermann hebben is de verdediging toch een gesloten kluis.
Middenmoters in Duitsland denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke clubs zich nog meer gemeld hebben.
Alleen volgens JR Style... 😉quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n Sinkgraven is toch ook een groot talent.
Bedankt Bertquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Zijech is buitencategorie.
30 miljoen is nog een fooi.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Nooit zag ik een voetballer die maar in zijn schaduw kon staan.
Zijech kan in zijn schaduw staan.
Minstens.
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado Den Haag gaat voor de 12e keer op rij een uitwedstrijd spelen in de beker.
Tong ben jij het?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Dan krijgt hij het erg lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Middenmoters in Duitsland denk ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
Genot was dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
januari 2009 Twente thuis 1-5 was de laatste keer.
dan cheat je echt slechtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dude, al zon 2 weken. Daarnaast heb ik al een week een perma ban.
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:08 schreef Bert2 het volgende:
Even voor de goede orde.
Laat ik duidelijk zijn.
Cruijff is de grootste.
Van de wereld.
Van altijd.
Minstens.
Ik heb het net gelezen, maar wat een kwal is het ook en hij neemt het zoals gewoonlijk weer veel te serieus, niet bestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoi Tong, leuk dat je er weer bent.
Gigantische plaat voor zijn kop ook. Blijft maar denken dat hij leuke stukjes schrijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, maar wat een kwal is het ook en hij neemt het zoals gewoonlijk weer veel te serieus, niet best
Je weet dat dit een reden is voor een permban?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:14 schreef Bert2 het volgende:
Zijech
Hij heeft extreem goed overzicht.
Hij is extreem goed in de kleine ruimte.
Hij is onverstoorbaar.
Verschrikkelijk eigenwijs is hij ook, geloof ik.
Aan wie doet dat denken?
Cruijff
Als er echt een god bestond, had hij die al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat dit een reden is voor een permban?
Dit is Tong nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat dit een reden is voor een permban?
Dit is een kloon johquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er meer van dat soort figuren op Fok zijn?
Doet mij denken aan mijn wc bezoek van een uurtje terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef Bert2 het volgende:
Werd Cruijff in Spanje niet "De dunne" genoemd?
Doet me denken aan:
Zijech
Het is Ziyech, Tong.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:17 schreef Bert2 het volgende:
Werd Cruijff in Spanje niet "De dunne" genoemd?
Doet me denken aan:
Zijech
Moeilijkquote:
Sorry, ja!quote:
Nooit geweest. Maar klinkt leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper, ik was vanmiddag in de kloostertuin in de stad, had daar een BBQ. Was er nog nooit geweest. Bijzondere locatie wel.
Ik kende het helemaal niet eigenlijk. Zou er ook straal voorbij lopen hoor, daar achter het Westeinde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar klinkt leuk.
Opperkleurder, ik ben: Bertquote:
Daar verdient hij waarschijnlijk per uitzending meer dan bij de KNVB in een jaar.quote:
Ongezellige Petrovicquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Stukje over ADO bij Studio Sport
Dan had hij je nu al wel zure azijnpisser genoemd.quote:
1quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver
Hoeveel wedstrijden hen ik al gemist
nog steeds aan het genieten van bertje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ziek veel penaltys in pl dit jaar
statement maken tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ziek veel penaltys in pl dit jaar
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:27 schreef Bert2 het volgende:
Ook voetbal interesseert me.
Apart dat men niet ziet wat de hoogtepunten (Cruijff, Ziyech) en de dieptepunten (Blind, van Basten als trainer) zijn.
Donder gewoon op tongquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:27 schreef Bert2 het volgende:
Apart dat men niet ziet wat de hoogtepunten (Cruijff, Ziyech) en de dieptepunten (Blind, van Basten als trainer) zijn.
Ok stijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:27 schreef Bert2 het volgende:
Alsof Tong Mark Twain kentquote:
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tong heeft een ban. Dus dat zou dan een permaban zijn.
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik mocht niet NOX gebruiken op mn windows tablet.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Wat voor werk doe je?
Ebru umarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n kop als Ozil heeft Ramselaar ook
Eigenlijk alleen maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziyech naar Ferner of Ajax die heeft straks heel zijn carrière bij lelijke clubs gespeeld.
Ik zag net hoe die weer liep te zuigen, goed gehandeld van 422 weer.quote:
Niks mis met port. Heb nog wat Sandeman staan hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even serieus wat vinden we van port?
Oude wijven drank en los smaakt het naar jam maar samen met kaas boooooooooh
Tuurlijk omdat ik anders met zn moeder belquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag net hoe die weer liep te zuigen, goed gehandeld van 422 weer.
Had ik al gezegd dat 422 een topmod is?
Mn telefoon was stuk, en PoGO is/was niet beschikbaar voor Windows Phone/tablet. NOX is een android emulator, dus dan ''Speel je alsof je op een Android device zit''. Ik speelde dus via NOX op mn telefoon, maar dan zonder GPS cheat enzo. In de ToS stond dat je geen emus mocht gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.
Moet jij nog bellen om langs te komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk omdat ik anders met zn moeder bel
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
jam met kaas op een beschuitjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
't is meer dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in Opperkleurder, gaaaa aapquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Interesse in mijn medeposters. Maar ik begrijp dat ik een gevoelige snaar raak.
Ik vind dit een kinderachtige reactie. Wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
't is meer dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in Opperkleurder, gaaaa aap
Zullen we het over Cruijff / Ziyech hebben, Opperkleuter?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
LRquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
Die fles hier is ook witte port. Maar rood is ook prima. Leuke stad he Knut. Ben er al 2x geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In porto dronk ik witte port was imo nog beter al staat r lager aangesxhreven
Ik was er op de porto feestdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die fles hier is ook witte port. Maar rood is ook prima. Leuke stad he Knut. Ben er al 2x geweest.
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gpsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mn telefoon was stuk, en PoGO is/was niet beschikbaar voor Windows Phone/tablet. NOX is een android emulator, dus dan ''Speel je alsof je op een Android device zit''. Ik speelde dus via NOX op mn telefoon, maar dan zonder GPS cheat enzo. In de ToS stond dat je geen emus mocht gebruiken.
er liep een meisje van 19, 6 sec onder het WRquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nu wint Schippers wel, zeker haar doping verkeerd getimed.
Vandaag sprak ik volgens mij iemand die dat had, bedoel je dat je dan jezelf in het spel naar een andere locatie kan verplaatsen, zonder er daadwerkelijk heen te gaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gps
Ik heb het andersom. Enige wat leuker is in Lissabon is het nachtleven. Die goedkope barretjes met cocktails voor weinigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar zeker leuke stad. Alleen Lissabon is leuker
Beetje alsof osaka en tokyo
FLYgps op android toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.
Ga wegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
He opperkleuter, hoe heette ook alweer die pannekoek?
of is het pannenkoek?
Geef antwoord, dan zal ik ook alles over mezelf vertellen!
Probeer het nog eens normaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag sprak ik volgens mij iemand die dat had, bedoel je dat je dan jezelf in het spel naar een andere locatie kan verplaatsen, zonder er daadwerkelijk heen te gaan?
In porto toch veel minder te zien? Qua restaurants scoor ik ze gelijk . Qua nacht kleine overwiBing voor Lissabonquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Enige wat leuker is in Lissabon is het nachtleven. Die goedkope barretjes met cocktails voor weinig
Hou op met deze actquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
Domme jongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het nog eens normaal.
Je schijnt met NOX ook je GPS aan te kunnen passen en dus overal kan zijn waar je wilt zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gps
Als je zo blijft posten kom je natuurlijk nooit in ons kliekje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
Porto heeft misschien iets minder bezienswaardigheden, maar zee, rivier en heuvels in 1 stad is natuurlijk briljant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In porto toch veel minder te zien? Qua restaurants scoor ik ze gelijk . Qua nacht kleine overwiBing voor Lissabon
Bier voor 1,40 vergeten te noemen man manquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Porto heeft misschien iets minder bezienswaardigheden, maar zee, rivier en heuvels in 1 stad is natuurlijk briljant.
Dat heeft Lissabon ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bier voor 1,40 vergeten te noemen man man
Tannane en Ziyech zijn nu eenmaal lastpakken. Van Bastenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:46 schreef Bert2 het volgende:
Domme jongens
http://www.telegraaf.nl/t(...)ileert_Ziyech__.html
Ik ga alleen voor die regio ff cheaten anders is dat niet te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je schijnt met NOX ook je GPS aan te kunnen passen en dus overal kan zijn waar je wilt zijnDat kunnen ze checken, want nep gps coordinaten hebben geen altitude coordinaten, alleen lengte en breedte coordinaten. Aangezien gewoon via de ingebouwde gps chip speelde, konden ze dat dus gewoon checken, maar ja. Tos = tos.
Lissabon heeft meer zee meer heuvels en meer rivierquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Porto heeft misschien iets minder bezienswaardigheden, maar zee, rivier en heuvels in 1 stad is natuurlijk briljant.
De zee is buiten de stad. Maar goed, zijn beide prima steden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lissabon heeft meer zee meer heuvels en meer rivier
Frankie was niet veel anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tannane en Ziyech zijn nu eenmaal lastpakken. Van Basten
Welterusten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga slapen. Ltr vrienden.
Doei he blaags_kwartiertjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga slapen. Ltr vrienden.
Voetbal in de SCquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef Bert2 het volgende:
Domme jongens? Lastpakken?
En Van Basten is een pannekoek, of pannenkoek.
Nu weer even over voetbal.
Voetbal is een kutsportquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef Bert2 het volgende:
Hopelijk zal Robben er zijn, laatste keer dat ik hem in het stadion zag was met dat afscheidsduel van vBommel..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSV Bayern is ook weer iets geks. Een keer wat anders
Sinds vanmiddag is deze SC door Knut omgedoopt tot wielren SC, we wachten nog op de transfer naar het goede subforum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:51 schreef Bert2 het volgende:
Bert is uit de tijd van Theo Koomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag is deze SC door Knut omgedoopt tot wielren SC, we wachten nog op de transfer naar het goede subforum.
Hoe dom ben je danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Schijnt dat Ajax 8mil bood op Ziyech xD
Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Marcgodquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk zal Robben er zijn, laatste keer dat ik hem in het stadion zag was met dat afscheidsduel van vBommel..
Zlatan was er ook
Morgen word voor mij een topdag, dus mij krijgen ze niet boos. Leg je felicitaties maar vast klaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had die reactie pas morgen rond 16.30 van je verwacht.
Ben morgen zelf in Eindhoven om bier te drinken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Morgen word voor mij een topdag, dus mij krijgen ze niet boos. Leg je felicitaties maar vast klaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
Vrijdag 26 augustus
20:00 Vitesse - FC Utrecht 3![]()
Zaterdag 27 augustus
18:30 Willem II - Roda JC 1![]()
19:45 Feyenoord - Excelsior 1![]()
19:45 SC Heerenveen - PEC Zwolle 1![]()
20:45 FC Twente - Sparta Rotterdam 1![]()
Bonus
(2p) PEC Zwolle scoorde de eerste goal van het Eredivisieseizoen maar sindsdien hebben ze niet meer gescoord. Wie scoort de volgende goal voor PEC in de Eredivisie? We gaan uit van HEE-PEC, als je geen PEC-goal verwacht: vul een kruisje in.
- x![]()
(1p) Blijft Feyenoord ook deze wedstrijd zonder tegengoals (ja/nee)
- Nee![]()
hij ging toch failliet paar jaartjes terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie nu Marco Borsato zingen op NPO3. Die man zingt echt heel slecht.
nep fanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben morgen zelf in Eindhoven om bier te drinken.
Ja, een bedrijf van hem. Volgens mij heeft hij toen Guus Meeuwis ook de ellende in meegesleurd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij ging toch failliet paar jaartjes terug?
Ja. Dus logisch dat hij op moeten treden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij ging toch failliet paar jaartjes terug?
Heb nog geen enkel duel van ADO live gezien dit jaarquote:
Haags is nu teleurgesteld. Ik heb er een gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog geen enkel duel van ADO live gezien dit jaarWas 2x met vakantie en vorige week ook iets anders.
Die verkloot het weer aardig, gelukkig straks Mighty MIke.quote:
Als ik aan Turks gebrabbel denk dan denk ik meteen aan onze grote vriend Erdogan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als je twitter afgaat voor Ziyech scoops, is 99% van wat je ziet, turks gebrabbel.
Nee, hier wens je gewoon iemand een langzame dood toequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet zeggen man
Crackheads.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
https://twitter.com/pelotonmagazine/status/769654270123765760
Google vertaler wil ook niet helpen, halve zinnen dat je krijgt, opzich klopt het wel als je de Turken hier hoort pratenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als je twitter afgaat voor Ziyech scoops, is 99% van wat je ziet, turks gebrabbel.
Zie je wel, pannekoek had gelijk, tis gebrabbel, domme jongen die ziyech, niks waardquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hakim schijnt rechter te zijn in het turks.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Google vertaler wil ook niet helpen, halve zinnen dat je krijgt, opzich klopt het wel als je de Turken hier hoort praten
Ik aan die mongool man van een clapyour handsquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Turks gebrabbel denk dan denk ik meteen aan onze grote vriend Erdogan.
Terwijl die toch echt links isquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hakim schijnt rechter te zijn in het turks.
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenstquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hier wens je gewoon iemand een langzame dood toe
Knutgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenst
Dat maakt hij ervan
Maar ja hij is dom
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenst
Dat maakt hij ervan
Maar ja hij is dom
Serieus zoek het naquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat heeft hij wel 10 keer gepost.
Hefgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Hef draaien en ranja drinken
#tuigleven
leuk potjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop echt altijd dat Wright verliest, gelukkig zal dat tegen Mighty Mike ook wel gebeuren.
Ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Serieus zoek het na
Als je vindt dat ik tong een langzame dood toewens vervloek ik Japan en ga ik nooit meer op vakantie naar t beloofde land
Zeker.quote:
twitter:bastendoeschot twitterde op zondag 28-08-2016 om 00:19:21Welke meerwaarde hebben #Fenerbahce of Ajax voor #Ziyech tov van #twente? #schoenpoetsen Ik zou een half jaar wachten voor het echte werk! reageer retweet
Het enige wat ik heb gedaan is een vergelijking trekken tussen het dood gaan van tong en het dood gaan van zwerfhonden . Tong schreeuwt het van de daken en zwerfhonden trekken zich terug op een eenzame plek onder een veranda om hun laatste adem uit te blazenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoorEn al had je het wel gedaan, wat maakt mij dat nou uit
Ik wens hem de wijsheid van de beroemde Japanse dichter Yukio Mishima toe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik zeg dus niet dat t langzaam moet nee joh laat t snel over zijn . IedereEn wenst voor zichzelf een snelle pijnloze dood
Mooi gezegdquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wens hem de wijsheid van de beroemde Japanse dichter Yukio Mishima toe.
Ventilator aan, nergens last vanquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:25 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
In ander nieuws :
Het is warm.
Gr.gr.
Gefeliciteerd, in ieder geval een heel lekker begin van de competitie.quote:
Yep, spel is nog wel om te janken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, in ieder geval een heel lekker begin van de competitie.
Maar het zijn geen gestolen overwinningen, dat was vorig jaar in het begin wel het geval. Wonnen we een paar wedstrijden waar we echt niet beter waren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, spel is nog wel om te janken.
Verrassend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reken je nu Heracles mee? Dat is naast Groningen de enige wedstrijd die ik gezien heb.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
Ik heb al lang geen Feyenoord gezien die verschillende clubs met toch redelijke overmacht zo met de rug tegen de muur duwde.
Ik heb niet gekeken, beste.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onnodig cynisch of geen verstand van voetbal?
Om te relativeren gewoon even youtube opzoeken van onoquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.
Niet echt, had gewoon 0-2 kunnen staan voor rust.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reken je nu Heracles mee? Dat is naast Groningen de enige wedstrijd die ik gezien heb.
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, had gewoon 0-2 kunnen staan voor rust.
Of 3-1 voorquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
Je snapt mijn redenering toch wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff nu zoveel besteld dat mn brievenbus stoned wordt van de enveloppen
Noem je 1 overwinning gestolen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem je 1 overwinning gestolen?
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Ja, maar met zo een tweede helft kun je niet spreken van een gestolen overwinning oid. Het had 0-2 kunnen staan vind ik ook een beetje een kut argument, want wij hadden ook al kansen met Kuyt o.a.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Daar is ajax afgelopen 3 seizoenen 2 en bijna 3x kampioen mee gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Afgelopen drie seizoenen werd PSV twee keer kampioen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar is ajax afgelopen 3 seizoenen 2 en bijna 3x kampioen mee geworden
Ik hoop dat ie niet naar Ajax gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok toch nog steeds op Fenerbahce.
[ afbeelding ]
Nope. Iedereen vindt PSV toch uit 11 Jezussen bestaan. Wij zijn netjes de underdog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?
Ik hoop het wel. Maar volgens Stijn gaat dit niet gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet naar Ajax gaat.
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uitquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?
Even hopen op FC Grunn, dat die ineens opstaan straks.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Iedereen vindt PSV toch uit 11 Jezussen bestaan. Wij zijn netjes de underdog.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uit
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uit
Die kans lijkt me klein, die waren echt slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even hopen op FC Grunn, dat die ineens opstaan straks.
Ik twijfelde al maar ik denk dat je mn punt snaptquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen drie seizoenen werd PSV twee keer kampioen.
Vorig jaar deed Excelsior het daar ook ineens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein, die waren echt slecht.
Heb je geen elektrische vliegenmepper?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfelde al maar ik denk dat je mn punt snapt
Er zit hier een mug
Mentale tik niet meer of minderquote:
Nog zo 1 die denkt dat ze in Eindhoven over water kunnen lopen. Ajax is tyfusslecht, de rest niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mentale tik niet meer of minder
Het wordt pas belangrijk als je al op puntenachterstand zo'n wedstrijd ingaat
Dit heeft niets met Ajax te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog zo 1 die denkt dat ze in Eindhoven over water kunnen lopen. Ajax is tyfusslecht, de rest niet.
Zo vroeg in het seizoen? Wat maakt dat uit man. Jij praat nu als dries kampioenswedstrijd mertens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]Je kan dan, in dat scenario, voor komen op PSV. Hoe is dat niet belangrijk?
Voor een Ajacied heeft álles met Ajax te maken. Vraag maar aan Sjakie Swart.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Ajax te maken.
Helemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo vroeg in het seizoen? Wat maakt dat uit man. Jij praat nu als dries kampioenswedstrijd mertens.
Stinho is dan ook nog steeds een beetje een Feyenoorder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor een Ajacied heeft álles met Ajax te maken. Vraag maar aan Sjakie Swart.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed, morgen vroeg op voor een bezoekje aan mijn oma. 'W
Ik heb dit ook vaak, gelukkig gebruik nu gewoon een MACbookgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg de hele tijd dit in beeld, echt irritant:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat het beste is Don, je begint een beetje wartaal uit te slaan..quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed, morgen vroeg op voor een bezoekje aan mijn oma.
Jawel. Ik schets situatie met PSV en feyenoord met evenveel punten vroeg in september tegen elkaar. Winnaar zal mentale boost krijgen maar thats it. Als je daadwerkelijk denkt dat die wedstrijd al invloed heeft op kampioenschap moet je je na laten kijkenquote:
Niet echt. Ik heb vandaag gekeken naar de aanstaande Ajax-tegenstander. Guidetti speelde mee, was boos en deed ook leuke en nuttige dingen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho is dan ook nog steeds een beetje een Feyenoorder.
Ik vind domineren een groot woord, ze gaan volwassener met sommige situaties om maar dominatie? nee niet echtquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou ik opeens slechtere dingen moeten verwachten van PSV als ze op een paar wedstrijden na de hele Eredivisie domineren? Ik verwacht zelfs nog minder trolleruitslagen als 2-2 spelen bij Willem II.
Hehe. Als er gevochten wordt heb jij zeker ook pas een grote bek als iedereen weg is...quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het beste is Don, je begint een beetje wartaal uit te slaan..
Slaaplekker
Domineren wil ik het niet in de zin van wat een Guardiola-elftal op de mat gooit noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind domineren een groot woord, ze gaan volwassener met sommige situaties om maar dominatie? nee niet echt
Suggereer je nou dat Feyenoord mee gaat doen om de titel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel. Ik schets situatie met PSV en feyenoord met evenveel punten vroeg in september tegen elkaar. Winnaar zal mentale boost krijgen maar thats it. Als je daadwerkelijk denkt dat die wedstrijd al invloed heeft op kampioenschap moet je je na laten kijken
zoals altijd tot de kerst en dan is het op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Feyenoord mee gaat doen om de titel?
Dat doen ze alle 18.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe. Als er gevochten wordt heb jij zeker ook pas een grote bek als iedereen weg is...![]()
Wtr
Nee , ik zeg al 5 posts lang dat PSV feyenoord in september geen fuck uitmaakt voor de titelquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ze hebben een brede selectie? Tot nu toe speelt PSV best matig namelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domineren wil ik het niet in de zin van wat een Guardiola-elftal op de mat gooit noemen.
Lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoals altijd tot de kerst en dan is het op.
Zo'n brede selectie heeft PSV toch niet trouwens? Volgens mij achterin vrij dun bezet en op de flanken ook. Alleen het middenveld ziet er wel prima uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ze hebben een brede selectie? Tot nu toe speelt PSV best matig namelijk.
Dat ze minstens 13 ploegen makkelijk zonder doelpunt naar huis kunnen sturen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ze hebben een brede selectie? Tot nu toe speelt PSV best matig namelijk.
Feyenoord ook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze minstens 13 ploegen makkelijk zonder doelpunt naar huis kunnen sturen.
Op de back is het nog wel prima met Brenet er achter, centraal is het wel vrij matig geloof ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n brede selectie heeft PSV toch niet trouwens? Volgens mij achterin vrij dun bezet en op de flanken ook. Alleen het middenveld ziet er wel prima uit.
Voor elke positie hebben we wel een speler, op de flanken heb je altijd nog Bergwijn, Jozefzoon, Narsingh en Locadia en achterin heb je Brenet, Poulsenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n brede selectie heeft PSV toch niet trouwens? Volgens mij achterin vrij dun bezet en op de flanken ook. Alleen het middenveld ziet er wel prima uit.
dvdtje uitbrengenquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord doelstelling van dit jaar is 2 x van ajax winnen
Dat moet toch te doen zijn
ik vind dit engquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze minstens 13 ploegen makkelijk zonder doelpunt naar huis kunnen sturen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord doelstelling van dit jaar is 2 x van ajax winnen
Alleen Brenet voor beide backposities en maar 3 centrale verdedigers? (Isimat, Schwaab en Moreno) Of vergeet ik nu iemand.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de back is het nog wel prima met Brenet er achter, centraal is het wel vrij matig geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |